Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21045336
1
Период разъяснений
с
13.10.2021 18:41
по 25.10.2021 10:00
по 25.10.2021 10:00
2
Подача предложений
с
25.10.2021 10:00
по 03.11.2021 10:00
по 03.11.2021 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 300 000 MDL
Период уточнений:
13 окт 2021, 18:41 - 25 окт 2021, 10:00
Подача предложений:
25 окт 2021, 10:00 - 3 ноя 2021, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Servicii de pază fizică; sistem de alarmă împotriva efracției; sistem de alarmă antiincediară; sistem de verificare a transportului auto
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
13 окт 2021, 18:41
Дата последних изменений
19 окт 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21045336
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
История документа
-
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
ID: 2400856f-ff84-46c7-95f1-b132010bef96
Документация к предложению
-
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica.pdf
ID: 2400856f-ff84-46c7-95f1-b132010bef96
Документация к предложению
Документация к предложению
-
18.10.21 08:51
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
История документа
-
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
ID: 818108ee-d5a4-4dc3-8ded-afa82b9272ac
tenderNotice
-
anunț_de_participare_2022.pdf
anunț_de_participare_2022.pdf
ID: 818108ee-d5a4-4dc3-8ded-afa82b9272ac
tenderNotice
tenderNotice
-
18.10.21 08:51
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
История документа
-
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
ID: c3faf5d3-ac9b-4744-822b-595fe40b9150
Оценка предложения
-
duae_-_formularul_72.pdf
duae_-_formularul_72.pdf
ID: c3faf5d3-ac9b-4744-822b-595fe40b9150
Оценка предложения
Оценка предложения
-
18.10.21 08:51
Дата:
19 окт 2021, 11:33
Название вопроса:
Documentația standart și Caietul de sarcini
Вопрос:
Ce are IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica, cu Documentrația standart care PREVEDE CLAR
Ministerul Finanțelor informează despre publicarea Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021, în Monitorul Oficial nr. 230-237 din 01 octombrie 2021.
Atenționăm asupra faptului că, Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice.
Menționăm despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic.
De asemenea, a fost modificat contractul - model. Acesta conține două părți: Partea I – generală, care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice; Partea II - condiții speciale ale contractului, se completează doar la necesitate, iar autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condițiile/cerințele speciale în dependență de obiectul achiziției, condițiile achitării (în special la achiziționarea combustibilului, energiei electrice, gaze, apă și canalizare, salubritate, servicii de comunicații electronice, etc.), precum și condițiile achitării în avans.
Totodată, în cadrul achizițiilor publice, nu se acceptă proiecte de contracte ce deviază de la contractul - model, întocmite de către prestator/furnizor cu excepția cazurilor, când serviciile sunt prestate în afara țării și sunt încheiate conform cadrului juridic local (de exemplu: serviciile de instruire, servicii hoteliere, etc.).
Odată cu intrarea în vigoare a ordinului menționat, autoritățile contractante, urmează să aplice prevederile acestuia la efectuarea achizițiilor de bunuri și servicii pentru satisfacerea necesităților
Ответ (20 окт 2021, 08:25):
la procedura data sunt anexate documentele standard dupa modelul noi prevăzute de Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021
Дата:
19 окт 2021, 11:48
Название вопроса:
Documentația standart
Вопрос:
Este menționat despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic, DAR DE CE IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica a plasat cerințele date pentru PAZA FIZICĂ
Ответ (20 окт 2021, 08:29):
documentele de baza nu se modifică de către autoritatea contractanta. se completeaza numai anunțul de participare - anexa nr.2, caietul de sarcini - anexa nr.21, specificații tehnice - anexa nr.22, specificații de preț - anexa nr.23 și modelul contractului - anexa nr.24. documentele standard sunt prevăzute pentru toate tipuri de bunuri și servicii, ca urmare conțin informații pentru toate cazuri. procedura dată este pentru serviciile de pază
Дата:
20 окт 2021, 14:02
Название вопроса:
imposibilitatea calcularii ofertei
Вопрос:
Rugăm respectuos sa publicati un anunt sau un caiet de sarcini unde sa fie prevazut expres si clar :
1) în cîte unităti de transport din cadrul IMSP AMT Botanica necesită a fi instalate dispozitivul de monitorizare GPS.
2) marca dispozitivului GPS (dacă are importanță)
3) Cate institutii din cadrul IMSP AMT BUIUCANI necesită instalarea integrală a sistemului de pază tehnică , și la care este deja instalat și trebuie de modificat doar emițătorul ce transmite alarmele la compania de pază.
Ответ (20 окт 2021, 16:13):
1. in caietul de sarcini este indicat 6 unități de transport auto,
2. dispozitivele GPS sunt deja instalate pe fiecare mașină
3. in caietul de sarcini pentru obiecte unde necesită a fi instalată sistema de pază tehnică este indicat că cu instalarea. daca nu este indicat, înseamnă că sistema este și va fi necesar conectarea la dispecerat
4. pentru verificarea întrebărilor tehnice puteți sa va apropiați și vă asigurăm acces la birourile și utilajele existente.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK