Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21039773
Статус
Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС
12 900 080 MDL
Период уточнений:
19 май 2021, 13:59 - 3 июн 2021, 12:50
Подача предложений:
3 июн 2021, 12:50 - 26 июн 2021, 16:50
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Servicii de mentenanța a sistemului de radio comunicații TETRA și a magistralei de transport radio-releu, piese de schimb și consumabile necesare
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
19 май 2021, 13:59
Дата последних изменений
2 авг 2021, 8:31
Achizitii.md ID
21039773
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Servicii de mentenanța a sistemului de comunicații radio TETRA și a magistralei de transport radio-releu
Бюджет: 12900080.0 MDL
Закупка не состоялась
Дата:
19 май 2021, 16:14
Название вопроса:
Cerintele tehnice
Вопрос:
Corect întelegem că răspunsurile primite la întrebările din versiunea precedentă a licitației (din 18 mai 2021) rămân actuale?
Ответ (19 май 2021, 16:39):
Da, răspunsurile primite la întrebările din versiunea precedentă rămân actuale.
Дата:
20 май 2021, 13:16
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Ați indicat că echipamentul care a fost instalat în 2020 este pe garanție, iar serviciile de întreținere nu necesită intervenție fizică asupra echipamentului. Și în cazul detectării defectelor echipamentului în perioada de garanție, acesta va fi reparat de producător. dar în punctul 3 indicați că:
2) Înlocuirea unităților sau componentelor (FRU) care funcționează defectuos. Implicit, înlocuirea ansamblurilor de echipamente defecte în perioada de garanție este prerogativa producătorului și centrului de servis autorizat. Cu toate acestea, solicitați acest lucru de la ofertanți. Vă rugăm să modificați această cerință luând în considerare toate circumstanțele specificate și serviciile cu adevărat necesare.
De asemenea, vă rugăm să indicați dacă va fi obținută permisiunea producătorului pentru intervenția tehnică în echipamente care sunt în garanție și pentru cele fără garanție, dar cu unele componente care nu sunt supuse intervenției unor structuri neautorizate.
Ответ (21 май 2021, 15:32):
Echipamentele care se află în perioada de garanție nu sunt supuse reparațiilor, acestea vor fi reparate doar de producător, înlocuirea componentelor FRU se va face la echipamentele care nu sunt în garanție. Permisiunea producătorului pentru intervențiile la echipamentele în afara garanției nu se va cere.
Дата:
20 май 2021, 13:16
Название вопроса:
Raspunsuri
Вопрос:
Răspunsul (19 mai 2021, 11:47) și Răspunsul (19 mai 2021, 11:48) - de fapt, aceste două răspunsuri se contrazic reciproc. Pe de o parte, solicitați ca întreținerea sistemului să fie efectuată de personal calificat pentru sistemele TETRA, pe de altă parte, solicitați contracte pentru furnizarea de servicii pentru sprijinirea sistemelor simple de telecomunicații. Vă rugăm să determinați ce doriți și să specificați exact ce certificate ar trebui să dețină specialiștii, ce servicii de telecomunicații sunt solicitate în cauză. În plus, nu ați răspuns la întrebarea referitoare la MAF - este nevoie sau nu? Și vă rugăm, să indicați ce document poate înlocui certificatul ISO 9001 pentru dvs.
Ответ (21 май 2021, 15:35):
Dat fiind faptul că achiziția se referă atît la componenta software/hardware, precum și deservirea stațiilor de bază, se solicită persoane certificate în comunicațiile TETRA. Totodată, furnizorul trebuie să dețină experiență și în servicii de mentenanță a sistemelor de telecomunicații.
Cu referire la MAF este clar stipulat in anunț ca cerință obligatorie Autorizație de la producător sau un alt act ce atestă dreptul de a livra bunurile necesare, precum și certificatele de conformitate aferente.
Ca cerință a fost indicat și deținerera Certificatului de conformitate al Sistemului de management al calității ISO 9001:2008 sau echivalent - se acceptă orice alt certificat/standart de management al calității, sunt unele țări care în loc de ISO au aprobate Standarte sau Gosturi.
Дата:
23 май 2021, 21:21
Название вопроса:
Răspuns (21 mai 2021, 15:35)
Вопрос:
Orice producător de echipamente are reprezentanții săi pe un anumit teritoriu sau pe o anumită regiune. În cazul Republicii Moldova, din câte cunoaștem, există o singură companie care furnizează echipamentele Motorola și, în consecință, reieșind din logica Dvs, doar aceasta are dreptul de a-i presta utilizatorilor tehnici Motorola serviciile de service. Deoarece Moldova nu se află pe teritoriul Uniunii Europene (unde nu există restricții teritoriale și orice companie din țările UE poate participa la orice licitație din țările UE), nu există nicio oportunitate legală de a schimba această situație și de a furniza MAF pentru această ofertă. Prin astfel de cerințe limitați, de fapt, posibilitatea de a participa la licitație pentru toate companiile, cu excepția unei singure companii, limitând, inclusiv, și participarea celor companii, care au o vastă experiență în implementarea proiectelor de telecomunicații și întreținerea ulterioară a infrastructurii, inclusiv și a echipamentelor TETRA. Pe baza celor de mai sus, considerăm că dispozițiile Legii nr. 131 privind achizițiile publice (art.7) sunt încălcate. Vă rugăm să excludeți cerințele restrictive pentru toți ofertanți.
Ответ (26 май 2021, 14:46):
Anunțul de participare a fost modificat conform solicitării, a fost exclusă autorizația de la producător pentru livrarea bunurilor.
Дата:
24 май 2021, 11:09
Название вопроса:
Cerinte tehnice
Вопрос:
1. Prestatorul va asigura asistența tehnică de către un personal de ingineri de asistență tehnică calificați în diagnosticarea și rezolvarea rapidă a performanței infrastructurii și a problemelor operaționale care va fi livrat pentru stațiile de bază MTS, Control Room și MSO.
Исходя из констатации необходимых работ и соответствующей квалификации обслуживающего персонала, просим уточнить каким образом должна быть подтверждена квалификация специалистов (сертификаты от производителя о пройденном обучении, письмо от производителей о праве на обслуживание или еще что-то)?
Prestatorul are următoarele obligații:
2) Înlocuirea unităților sau componentelor (FRU) care funcționează defectuos
Вы в своих ответах указали, что часть оборудования находится на гарантии. Как вышеуказанное требование соотносится с фактом возможного снятия оборудования с гарантии, если был зафиксирован неавторизованный доступ к нему?
Ответ (26 май 2021, 14:50):
1. Necesar de prezentat:
Document confirmativ de la producător ce autorizează dreptul ofertantului de a presta serviciile necesare
Ingineri sau personal certificat în: administrarea, configurarea, instalarea, depanarea stațiilor MTS1/MTS4
Ingineri sau personal certificat în: administrarea, configurarea, instalarea, depanarea Dimetra X Core
2. Echipamentele care se află în perioada de garanție nu sunt supuse reparațiilor, acestea vor fi reparate doar de producător, înlocuirea componentelor FRU se va face la echipamentele care nu sunt în garanție. Permisiunea producătorului pentru intervențiile la echipamentele în afara garanției nu se va cere.
Дата:
24 май 2021, 15:17
Название вопроса:
instalarea camerelor IP
Вопрос:
Vă rugăm să specificați dispunerea camerelor IP pe site-urile (în măsura în care înțelegem acestea sunt planificate pentru a fi instalate pe site-uri), în cazul în care există particularități ale locației acestora
Ответ (25 май 2021, 09:40):
În caietul de sarcini este stabilită cerința de a livra 10 Sisteme video cu 4 camere IP+ registrator PoE, nu se cere instalarea lor, acestea vor fi instalate de către beneficiar.
Дата:
25 май 2021, 12:19
Название вопроса:
Referitor - Răspuns (21 mai 2021, 15:32)
Вопрос:
Pentru a pregati ofertă tehnică și financiară corectă, rugăm pzentarea listei echipamentelor care sunt pe garanție.
Ответ (26 май 2021, 16:46):
La momentul actual în perioada de garanție se află echipamentele instalate în locațiile:
1101_PRO_O
1103_VIS_O
1104_BAX_O
1105_BOC_O
1107_TRF_R
1108_CHT_O
1111_RDN_U
1112_BUR_U
1113_ANI_O
1114_CRC_M
1117_MHL_O
1118_AVD_O
1119_VIS_O
1120_CRL_U
1121_COR_O
1122_LBD_U
1123_CIU_U
1124_MOS_O
1125_VUL_G
1126_CIS_O
1128_TRS_O
1129_CAI_O
1131_TOC_O
1132_COP_M
1135_COS_F
1136_ORH_O
1312_CON_U
1313_CAH_R
1314_LIM_O
1315_CHE_S
1316_BAU_O
1317_SAF_F
1318_SAI_F
1321_TDP_F
1405_BEL_O
1407_MIH_O
1410_VAR_O
1424_CIO_U
1425_SOL_U
1427_REZ_S
1428_CRI_S
1429_MAR_O
1430_DON_O
1431_TUD_F
1432_MAI_S
1433_RTC_S
1448_IVN_R
2238_MIN_R
2403_CAL_F
2406_GIU_F
2408_GVM_F
2409_GFR_F
2415_CHT_R
2421_ONE_F
2430_SOR_R
Echipamentele din locațiile menționate nu se vor repara de către ofertant, aceasta se va face de către producător conform cerințelor garanției.
În locațiile menționate se vor efectua doar intervențiile planificate, precum și cele de mentenanță a sistemului (cu excepția reparațiilor) conform cerințelor caietului de sarcini.
Дата:
25 май 2021, 14:18
Название вопроса:
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare
Вопрос:
Pentru pregătirea corectă a unei oferte comerciale, vă rugăm să clarificați condițiile de lucru și sprijinul pe baza informațiilor din ANUNȚ DE PARTICIPARE: contractul se aplică doar pentru o perioadă până la 31 decembrie a. 2021 ?
Ответ (26 май 2021, 16:47):
Perioada contractuală va fi pînă la 31.12.2021
Дата:
25 май 2021, 14:42
Название вопроса:
Piese de schimb și consumabile necesare
Вопрос:
Pe baza răspunsului dvs. la întrebarea despre camere - Răspuns (25 mai 2021, 09:40), înțelegem corect că același lucru se aplică și altor materiale și componente?
Ответ (26 май 2021, 16:49):
Consumabilele, piesele de schimb și bunurile vor fi livrate la depozitul beneficiarului, cu ulterioara instalare în caz de necesitate de către prestator la locații în cadrul intervențiilor planificate și neplanificate, conform cerințelor descrise în caietul de sarcini.
Cu excepția sistemului de video monitorizare care va fi livrat la depozitul beneficiarului, iar instalarea acestora va fi efectuată doar de către beneficiar.
Дата:
25 май 2021, 17:45
Название вопроса:
Cameră video exterioară (3 buc.)
Вопрос:
Este descris echipamentul companiei Dahua (https://atehno.md/products/dahua-ipchfw1420sp-4-mp-13-4mp-progressive-scan-cmos-wdr120db-40mp20fps-26881520-3mp-25fps20481536-30ks-pal-lux-001luxf14color-0luxf20ir-on-balans-belogo-5-rezimov-osv-9359843473870). Solicităm să faceți modificări, deoarece echipamentul este EOL și astfel de descriere contravine cu normele stipulate în Legea Achizițiilor Publice.
Ответ (26 май 2021, 16:50):
Specificațiile tehnice au fost revizuite, totodată vă comunicăm că exista cel puțin 3 producători total compatibil cu specificațiile solicitate.
Дата:
25 май 2021, 17:47
Название вопроса:
HDD
Вопрос:
Cum să demonstrăm că HDD este compatibil cu: ”Stocarea de informație să fie creată pentru a gestiona până la 64 de camere pe unitate și să fie proiectată pentru sisteme de securitate de supraveghere de înaltă definiție, cu mai mult de opt golfuri, în permanență pe 24 de ore”?
Ответ (26 май 2021, 16:50):
Specificația a fost modificată.
Дата:
25 май 2021, 17:48
Название вопроса:
Cutie de distribuție, Suport pentru pilon
Вопрос:
Puteți să clarificați ce ar însemna Brand Name pentru echipamente din categoria dată.
Ответ (26 май 2021, 16:51):
Se solicită ca bunurile ofertate să fie livrate de la același producător ca și la soluția video.
Дата:
25 май 2021, 17:55
Название вопроса:
Sistem Anti incendiar
Вопрос:
În caiet de sarcini sunt indicate cerințe pentru echipamentele produse de compania BOLID (https://bolid.ru/production/orion/fire-fighting-devices/s2000-aspt.html#faq). Descriere contravine cu normele stipulate în Legea Achizițiilor Publice și limitează participanții la achiziție. Rugăm să faceți schimbări din cerințele necesare, deoarece pe piață sunt o gamă largă de produse analogice care datorită unor cerințe nu se încadrează în cele solicitate.
Deasemenea rugăm să indicați garanția solicitată (termenul, condițiile de deservire - la fața locului sau în servis centru), locul instalarii daca este necesar.
Ответ (26 май 2021, 16:52):
Sistemul anti incendiar existent la momentul dat este de model Bolid, respectiv se va accepta orice soluție deplin compatibilă cu acesta.
Дата:
31 май 2021, 12:19
Название вопроса:
1.3.2 Reparații curente a echipamentelor set 100 000 lei Conform capitolului 3.3.2
Вопрос:
vă rugăm să explicați această cerință.
Сeea ce înseamnă 100.000 lei în coloana „cantitate”?
Ответ (1 июн 2021, 12:46):
Suma va fi bugetată în cuantumul solicitat, adică această sumă este destinată reparatiei echipamentului care se va defecta pe perioada contractată.
Дата:
31 май 2021, 13:54
Название вопроса:
Сerinte tehnice
Вопрос:
Swich-uri LAN; Servere; Console de expediere; Echipamente de exploatare forestieră; Dispozitive de securitate a rețelei, cum ar fi firewall-uri.
Vă rugăm să indicați ce mărci de echipamente sunt în această listă? (sunt necesare informații pentru a furniza documente care să confirme calificările inginerilor)
Ответ (1 июн 2021, 12:47):
În cadrul Sistemului sunt utilizate echipamentele de la urmatorii producatori HP, Aruba Networks, Motorola, Fortigate.
Дата:
31 май 2021, 14:11
Название вопроса:
Referitor la Răspunsul (21 mai 2021, 15:35)
Вопрос:
Ați indicat că ați anulat necesitatea MAF-lui. Documentul confirmativ care îl solicitați - Document confirmativ de la producător ce autorizează dreptul ofertantului de a presta serviciile necesare - formal reprezintă MAF-ul. Ce s-a schimbat? Rugăm cerința "Document confirmativ de la producător ce autorizează dreptul ofertantului de a presta serviciile necesare" să fie eliminată.
Ответ (1 июн 2021, 12:48):
Pentru serviciile de mentenanta se va accepta orice document de la producator care va demonstra capacitatea ofertantului de a presta servicii de mentenanta solicitate.
Дата:
31 май 2021, 14:52
Название вопроса:
Licență de activitate și/sau Autorizația de funcționare
Вопрос:
În licitației, există următoarele tipuri de servicii:
Servicii de suport și întreținere a Sistemului TETRA; Deservirea sistemului de alimentare de rezervă (UPS) inclusiv baterii; Deservirea construcțiilor metalice și împrejmuirea acestora; Verificarea verticalității turnului;Deservirea fundațiilor de beton (...la necesitate se va efectua fortificarea fundațiilor);Deservirea sistemului și instalațiilor electrice 10KVA/0.4KVA (Verificarea și înlăturarea defecțiunilor la cablurile electrice, verificarea și înlăturarea defecțiunilor la sistemul de electroalimentare 10kV, verificarea și înlăturarea defecțiunilor la contoarele electrice, întrerupătoarelor, prizelor electrice, sistemul de iluminare); Deservirea grupului electrogen; Deservirea sistemului de alimentare DC – 48V inclusiv baterii; Deservirea instalațiilor de împământare; Deservirea sistemului de stingere cu gaz inert; Deservirea stingătoarelor manuale de incendiu; Deservirea sistemului de aer condiționat si sistemului de încălzire.
Vă rugăm să indicați pentru care dintre serviciile de mai sus este necesar să furnizați licențe pentru dreptul de a efectua lucrări și certificatele corespunzătoare pentru ingineri?
Ответ (1 июн 2021, 12:50):
Ofertantul urmeaza să demonstreze capacitatea sa, cît și a personalului angajat pentru a putea asigura totalitatea serviciilor solicitate, respectiv urmează să prezinte pentru fiecare subdomeniul din cele solicitate o licentiere/certificate de instruire/autorizare de la producator/orice alt document care ar atesta deținerea specializării in domeniu.
Дата:
1 июн 2021, 15:23
Название вопроса:
Raspunsul - 31 mai 2021, 14:11
Вопрос:
Documentul de la produсător trebuie cumva sa fie ”atașat” teritorial către Republica Moldova și respectiv către licitația dată?
Ответ (3 июн 2021, 12:00):
Nu. Se va accepta orice document eliberat de către producător ce atestă dreptul de a presta serviciile respective, indiferent de competența teritorială a acestuia
Дата:
1 июн 2021, 15:34
Название вопроса:
Raspunsul - 31 mai 2021, 13:54
Вопрос:
Corect înțelegem, că calificările personalului pentru deservirea HP, Aruba Networks, Motorola, Fortigate trebuie confirmate? Ce certificate trebuie să furnizăm pentru dispozitivele HP / Aruba (presupunem că HP Enterprise), Fortigate? În ceea ce privește echipamentul Motorola, ați expus detaliat solicitările. De asemenea, vă rugăm să clarificați dacă personalul pentru deservire trebuie să facă parte din cadrul companiei? În caz contrar, ce document care confirmă relația dintre personal și compania care participă la licitație trebuie furnizat?
Ответ (3 июн 2021, 12:00):
Ofertantul trebuie să demonstreze că deține personal calificat/certificat în setarea, gestionarea și depanarea echipamentului menționat. Personalul poate fi atât angajat al ofertantului sau nu, cu condiția demonstrării unui raport juridic între ofertant și acesta.
Дата:
2 июн 2021, 09:58
Название вопроса:
Raspunsul - 31 mai 2021, 14:52
Вопрос:
Corect înțelegem că ofertantul trebuie să ofere autorizații pentru cel puțin următoarele activități:
1. Licență pentru import, export, dezvoltare, producție și vânzare de mijloace criptografice și tehnice de protecție a informațiilor, mijloace tehnice speciale destinate obținerii informațiilor confidențiale; Furnizarea de servicii în domeniul protecției criptografice și tehnice a informațiilor
2. Licență pentru instalarea și (sau) reglarea, întreținerea sistemelor automate de detectare și stingere a incendiilor, precum și protecția împotriva fumului în clădiri și avertizare de incendiu
3. Licență pentru construcție și (sau) întreținere, exploatare, precum și crearea stațiilor de retranslare a televiziunii sau radio, respectiv rețelelor
4. Licență de furnizare a serviciilor pentru crearea, implementarea și întreținerea sistemelor informatice automate de importanță națională, inclusiv a produselor software
Deoarece aveți nevoie de un certificat ISO 9001, înțelegem corect că aceste activități ar trebui să fie reflectate în certificat?
Ответ (3 июн 2021, 12:00):
Corect, este necesar ca ofertantul să dețină licențele menționate cu excepția Licenței de furnizare a serviciilor pentru crearea, implementarea și întreținerea sistemelor informatice automate de importanță națională, inclusiv a produselor software care nu este obligatorie. Totodată, ofertantul trebuie să dețină personal calificat pentru deservirea rețelelor electrice până la 1000 V și a grupurilor electrogene (UPS, generator).
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK