Государственная закупка
21038911
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 98 din DETS Botanica
1
Период разъяснений
с 23.04.2021 12:42
по 28.04.2021 12:00
по 28.04.2021 12:00
2
Подача предложений
с 28.04.2021 12:00
по 07.05.2021 10:00
по 07.05.2021 10:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
325 182,63 MDL
Период уточнений:
23 апр 2021, 12:42 - 28 апр 2021, 12:00
Подача предложений:
28 апр 2021, 12:00 - 7 май 2021, 10:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
23 апр 2021, 12:38
Дата последних изменений
26 апр 2021, 21:52
Оценочная стоимость (без НДС)
325 182,63 MDL
Achizitii.md ID
21038911
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Срок действия контракта
10 май 2021 12:41 - 31 дек 2021 12:41
Список позиций
1)
Название
Lucrări de reparație la Grădinița de copii nr. 98 din DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Vanro-Com
Цена предложения:
190 698,84 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Другие основания для отклонения предложения
17.06.21 14:10
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
dets nota informativă pentru oe.pdf
ID: 53e5e288-24d9-4a02-a2c5-47dbd9dad621
Детали отмены
7.05.21 14:29
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
ID: 4808bfce-02ee-4036-a5c9-7073c2241c68
Отчет об оценке
17.06.21 14:10
Документы, поданные с предложением
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
gar bancara iet 98.semnat.pdf
gar bancara iet 98.semnat.pdf
ID: 50c578c4-661b-416a-ab81-fe7e3ff64ea7
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
documente srl vanro-com.semnat.pdf
documente srl vanro-com.semnat.pdf
ID: e378dc1f-a7ed-4ded-8638-d72bec4a104b
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
iet 98 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
iet 98 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
ID: e4999174-fe68-420e-b797-1499cf88a48d
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
7.05.21 00:18
Дата открытия:
7.05.21 10:00
2
Наименование участника:
Cons Art Engineering
Цена предложения:
192 896,49 MDL
Статус:
Победитель
corespunde caietului de sarcini
17.06.21 14:10
Причина: corespunde caietului de sarcini
Документы квалификации
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
scrisoarea de înștiințare 01-15-358 din 17.06.2021.pdf
ID: 2c4154d5-e265-4378-9fdd-fa9731b9de8e
Выигравшее предложение
17.06.21 14:10
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
aviz ast _2021_2022-min.semnat.pdf
aviz ast _2021_2022-min.semnat.pdf
ID: 04bee1c5-5ace-45ee-973c-83f5be2c5db0
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
certificat fisc-min.semnat.pdf
certificat fisc-min.semnat.pdf
ID: 0b0ff973-9672-4f91-a925-a7d5a36318fb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
deviz f 3, f5, f7, gr. 98-min.semnat.pdf
deviz f 3, f5, f7, gr. 98-min.semnat.pdf
ID: 83514e37-e9a2-45e6-b244-a7c639563119
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
garantia cons art engineering -min.semnat.pdf
garantia cons art engineering -min.semnat.pdf
ID: e71f54d5-eb66-4b91-98cb-406de709842a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
perioada garantie lucrari-min.semnat.pdf
perioada garantie lucrari-min.semnat.pdf
ID: ff86179f-00d8-465a-ad80-7d9902242beb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
7.05.21 08:47
Дата открытия:
7.05.21 14:29
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK