Государственная закупка
21037499
Lucrări de reparative la blocul alimentar la Scoala primară - grădiniță nr 124 din subordinea DETS Botanica
1
Период разъяснений
с 19.03.2021 18:40
по 22.03.2021 10:00
по 22.03.2021 10:00
2
Подача предложений
с 22.03.2021 10:00
по 26.03.2021 10:00
по 26.03.2021 10:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
125 000 MDL
Период уточнений:
19 мар 2021, 18:40 - 22 мар 2021, 10:00
Подача предложений:
22 мар 2021, 10:00 - 26 мар 2021, 10:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termen de executare a lucrărilor până 20.07.2021.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termen de executare a lucrărilor până 20.07.2021.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
19 мар 2021, 18:36
Дата последних изменений
19 мар 2021, 18:40
Оценочная стоимость (без НДС)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21037499
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Срок действия контракта
29 мар 2021 18:00 - 31 дек 2021 18:40
Список позиций
1)
Название
Lucrări de reparative la blocul alimentar la Scoala primară - grădiniță nr 124 din subordinea DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.
2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Vanro-Com
Цена предложения:
83 697,43 MDL
Статус:
Победитель
corespunderea CS
08.04.21 13:30
Причина: corespunderea CS
Документы квалификации
scrisoare de înștiințare 01-15-179 din 08.04.2021.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-179 din 08.04.2021.pdf
ID: 5c056069-182c-4dca-9e55-e53e216bf984
Выигравшее предложение
8.04.21 13:30
vanro com duae_ro_actualizat.semnat.pdf
vanro com duae_ro_actualizat.semnat.pdf
ID: e562bf36-421d-4126-86d1-133b5119dddc
Выигравшее предложение
8.04.21 13:30
Документы, поданные с предложением
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.21 18:10
Дата открытия:
26.03.21 10:00
documente srl vanro-com.semnat.pdf
documente srl vanro-com.semnat.pdf
ID: 330b20d8-cff8-43a4-9dc8-6d322b517f03
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.21 18:10
Дата открытия:
26.03.21 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.21 18:10
Дата открытия:
26.03.21 10:00
duae_ro_0 dets botanica.semnat.pdf
duae_ro_0 dets botanica.semnat.pdf
ID: 6db54de8-a94c-4604-b1e8-fc50578caf86
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.21 18:10
Дата открытия:
26.03.21 10:00
iet 124 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
iet 124 form 3- 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, garantia, experienta.semnat.pdf
ID: 94316541-0c9d-4b13-9f11-3f17938089d4
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.21 18:10
Дата открытия:
26.03.21 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.21 18:10
Дата открытия:
26.03.21 10:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK