1
Период разъяснений
с 01.02.2021 10:32
по 11.02.2021 10:00
2
Подача предложений
с 11.02.2021 10:00
по 22.02.2021 09:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 204 320 MDL
Период уточнений: 1 фев 2021, 10:32 - 11 фев 2021, 10:00
Подача предложений: 11 фев 2021, 10:00 - 22 фев 2021, 9:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Produse parafarmaceutice (bloc operator) – 2021

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciul achizitii publice
Контактный номер
022250809, 022250707
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
1 фев 2021, 10:32
Дата последних изменений
9 фев 2021, 9:27
Achizitii.md ID
21035562
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 34 - 39.Catgut - plain
Бюджет: 1500.0 MDL
Активный
Лот № 38 - 38.Catgut - plain
Бюджет: 1500.0 MDL
Активный
Дата:
9 фев 2021, 09:27
Название вопроса:
termeni de livrare
Вопрос:
Buna ziua . Dvs cereti livrare in 24 ore de la solicitare. Teoretic, dupa semnarea contractului, agentii ecomomicii trebuie sa aiba deja in stoc toata marfa. Care sunt garantiile Dvs ca o sa comandati toata marfa contractata, si nu veti lasa agentii economici cu marfa ne comandata, asa cum ati facuto in 2020?
Ответ (9 фев 2021, 09:32):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare_
Дата:
9 фев 2021, 13:52
Название вопроса:
Termeni de livrare
Вопрос:
Buna ziua, "utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților" - nu este clar unde anume este scris despre termenii de livrare 24 de ore nu sint termeni de livrare rezonabili nici chiar daca marfa este in stoc. Indicati minim 30 zile si faceti comenzile corespunzator, din timp. Intr-un final sint bani publici, achitati din impozitele noastre si ale voastre. Repede, calitativ si ieftin nu exista.
Ответ (9 фев 2021, 13:53):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare_
Дата:
9 фев 2021, 14:22
Название вопроса:
termenii de livrare
Вопрос:
Stimate doamna/domn, incetati sa mai scrieti "Alte informații relevante: _Vor fi oferite la nr. de telefon indicate în pct. 4 al Anunțului de participare" deoarece e ilegal... Toate discutiile ce au loc pe marginea procedurii de achizitie, trebuie sa aiba loc numai in sistem, ca sa fie vazut de toti. Este pacat ca cei ce fac procedura de achizitie, nu inteleg ca cu cat sunt mai dure conditiiile de licitatie (iar livrarea in 24 ore este o conditie dura) cu atat mai putini agenti economici participa in licitatie... iar cu cat mai putini agenti economici participa in licitatie, cu atat scade concurenta si creste pretul de achizitie a produselor...
Ответ (9 фев 2021, 14:24):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Дата:
11 фев 2021, 09:10
Название вопроса:
Condiţiile de plată
Вопрос:
Rugăm să fie modificate condiţiile de plată: termenul de 90 zile este prea mare. Conditiile standard sunt - 30 zile.
Ответ (11 фев 2021, 09:16):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.