1
Период разъяснений
с 14.12.2020 19:48
по 26.12.2020 11:22
2
Подача предложений
с 26.12.2020 11:22
по 06.01.2021 11:22
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 153 000 MDL
Период уточнений: 14 дек 2020, 19:48 - 26 дек 2020, 11:22
Подача предложений: 26 дек 2020, 11:22 - 6 янв 2021, 11:22

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Aczhizitionarea produselor alimentare pentru trimestrul 1 al anului 2021
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Контактный номер
068324842
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
14 дек 2020, 19:48
Дата последних изменений
21 дек 2020, 10:55
Achizitii.md ID
21032396
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Список лотов
Produse Lactate
Бюджет: 745000.0 MDL
Активный
Diverse produse alimentare
Бюджет: 23000.0 MDL
Активный
Pește congelat
Бюджет: 65000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
duae alimentara.semnat (1).pdf duae alimentara.semnat (1).pdf
Документация к предложению
DUAE
19.12.20 02:56
doc standard alimentara trim i.semnat.pdf doc standard alimentara trim i.semnat.pdf
Документация к предложению
Documentatia Standard
19.12.20 02:56
Дата:
21 дек 2020, 10:55
Название вопроса:
Vă rugăm - Separați lotuile!
Вопрос:
Produse de origine animală, carne și produse din carne 1) Carne de pui 2) Carne de porc Vita 3) Mezeluri Deasemenea pentre cerință cu nr. 29 Confirmare de diţinere a stocului de făină/grîu, necesar îndeplinirii contractului de achiziţie pe o perioadă de cel puţin 10 ani= 10 ani? aveți contract p-ru
Ответ (24 дек 2020, 11:21):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie.
Дата:
22 дек 2020, 12:35
Название вопроса:
Greșeală = Separarea Loturilor
Вопрос:
Vă rugăm separați Loturile pentru Produse de origine animală, carne și produse din carne și Produse Lactate și e.t.c.! Conform Lege 131/15 vă rugăm nu incalcați principiul tratament egal și fără a reduce numărul de participanți!
Ответ (24 дек 2020, 11:22):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie.
Дата:
24 дек 2020, 14:20
Название вопроса:
Separarea Loturilor!
Вопрос:
Vă rugăm separați Loturile pentru Produse de origine animală, carne și produse din carne și e.t.c.! Conform Lege 131/15 art.7 (b,c,h,k). incalcati legea! Сredem că încălcați legea nr.131/2015 prin limitarea numărului de participanți și nu acordați dreptul de a concura în toate loturile. Dacă încălcați legea, vom fi nevoiți să vă contestăm L.D. în Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor. Vă atragem atenția în perioada de clarificare, când puteți corecta aceste loturi în conformitate cu legea 131/15.
Ответ (25 дек 2020, 12:46):
Buna ziua, întru consumarea subiectului privind divizarea loturilor pe poziții individuale, reamintim că autoritatea contractantă este în drept de a unifica obiectul achizițiiei (produse alimentare), acestea putind fi grupate pe categorii de produse (ex:produse lactate, carne și produse din carne, produse de panificație, etc) în conformitate cu prevederile Legii 131/15 Articolul 39. Împărţirea pe loturi (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentaţia de atribuire. (2) În sensul alin.(1), autoritatea contractantă stabileşte obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptînd dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici şi mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului. (3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. (4) În cazul prevăzut la alin.(1), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare dacă ofertele pot fi depuse pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile. (5) Autoritatea contractantă are dreptul, chiar şi în cazul în care acceptă depunerea ofertelor pentru mai multe sau pentru toate loturile, să limiteze numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiaşi ofertant. (6) În situaţia prevăzută la alin.(5), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui ofertant. (7) Autoritatea contractantă are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire criteriile şi regulile obiective şi nediscriminatorii care se vor aplica pentru stabilirea loturilor ce vor fi atribuite aceluiaşi ofertant, în cazul în care, în urma aplicării criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare, ar rezulta atribuirea către un ofertant a unui număr de loturi mai mare decît numărul maxim admis. (8) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă are dreptul de a decide atribuirea contractului/contractelor prin reunirea mai multor loturi sau a tuturor loturilor şi atribuirea acestora aceluiaşi ofertant, dacă a precizat în anunţul de participare faptul că îşi rezervă dreptul de a face acest lucru şi a indicat loturile sau grupurile de loturi care pot fi reunite. (9) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă efectuează o evaluare comparativă a ofertelor, pentru a stabili dacă ofertele depuse de către un ofertant pentru o anumită combinaţie de loturi luate în ansamblu ar primi un punctaj superior prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire prin raportare la loturile respective faţă de punctajul total obţinut de ofertele pentru loturile individuale în cauză luate separat. (10) Autoritatea contractantă efectuează evaluarea comparativă prevăzută la alin.(9) prin stabilirea, în primul rînd, a punctajelor ofertelor pentru fiecare lot în parte prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire şi, apoi, prin compararea punctajului total astfel obţinut cu punctajul atribuit ofertelor depuse de către un ofertant pentru combinaţia de loturi respectivă, în ansamblu. Prin urmare, toate cerințele vis-à-vis de unificarea categoriilor de produse precum și criteriile de evaluare sunt expuse în documentația de atribuire și orice operator economic și/sau persoană fizică interesată își poate prezenta oferta în cadrul procedurii date. În cazul în care operatorul economic consideră că prevederile documentației de atribuire îi lezează drepturile, acesta poate depune contestație în modul stabilit de lege.
Дата:
26 дек 2020, 11:13
Название вопроса:
În privița loturilor!
Вопрос:
Bună ziua. Urmărind această polemică, vreau și eu să mă implic. Dvs. până acum nu ați acceptat separarea loturilor!? Ce vă determină să stați atât de ferm pe poziția dată? Mai ales că legislația permite acest lucru, pentru a da posibilitate agenților economici să fie mai flexibili în luarea deciziilor. Pe mine nu mă afectează, dar unii concurenți chiar infrunta dificultăți la obținere, nemavorbind de faptul că cineva vrea, să limiteze numărului de participanți și nu acordă dreptul de a concura în toate loturile. Ar fi bine să fiți mai loiali. Pare a fi o ambiție, alte argumente nu văd. Cu greu aș crede că aveți decizia grupului de lucru la acest capitol.Sau aici sunt alte motive ascunse?
Ответ (26 дек 2020, 11:21):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie. Tinem sa mentionam ca grupul de lucru respecta strict legislatia in vigoare.
Дата:
26 дек 2020, 11:21
Название вопроса:
Separare Loturilor!
Вопрос:
Sunt de acord cu mesaj de la ofertant din 26 decembrie.
Ответ (26 дек 2020, 11:21):
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie. Tinem sa mentionam ca grupul de lucru respecta strict legislatia in vigoare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.