Государственная закупка
21029743
Servicii de elaborare a documentației de proiect la obiectul „Reparații capitale a sediului ANP, etajele IV și V, în scopul creării Centrului unic de monitorizare a SP (repetat)
1
Период разъяснений
с 22.10.2020 14:48
по 26.10.2020 10:00
по 26.10.2020 10:00
2
Подача предложений
с 26.10.2020 10:00
по 29.10.2020 10:00
по 29.10.2020 10:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
197 500 MDL
Период уточнений:
22 окт 2020, 14:48 - 26 окт 2020, 10:00
Подача предложений:
26 окт 2020, 10:00 - 29 окт 2020, 10:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Etapele proiectului:
- Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal);
- Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor);
- Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare;
- Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V);
- Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat);
- Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat;
- Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție".
Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume:
- Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare;
- Tehnologia;
- Rezistența;
- Rețele inginerești interioare:
- încălzire și ventilare;
- alimentarea cu apă și canalizare;
- echipament electric;
- telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video;
- semnalizare anti-incendiară;
- rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție);
- sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune;
- Protecția mediului;
- Proiectul de execuție a lucrărilor;
- Memoriu explicativ;
Devizul de cheltuieli
elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta;
Expertizarea documentației de proiect și deviz.
- Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal);
- Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor);
- Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare;
- Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V);
- Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat);
- Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat;
- Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție".
Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume:
- Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare;
- Tehnologia;
- Rezistența;
- Rețele inginerești interioare:
- încălzire și ventilare;
- alimentarea cu apă și canalizare;
- echipament electric;
- telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video;
- semnalizare anti-incendiară;
- rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție);
- sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune;
- Protecția mediului;
- Proiectul de execuție a lucrărilor;
- Memoriu explicativ;
Devizul de cheltuieli
elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta;
Expertizarea documentației de proiect și deviz.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
22 окт 2020, 13:28
Дата последних изменений
22 окт 2020, 14:48
Оценочная стоимость (без НДС)
197 500 MDL
Achizitii.md ID
21029743
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Адрес поставки
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Срок действия контракта
31 окт 2020 13:23 - 31 дек 2020 13:23
Список позиций
1)
Название
Etapele proiectului: - Evaluarea tehnică a imobilului și actualizarea planurilor de măsurări (doc. de proiect elaborată în 2011 de Institutul „AGROINDPROIECT” SA, obiectul nr. 111/3468), pentru replanificarea nivelelor IV-V și expertizarea în caz de necesitate (S=1200,0 m2, pentru 80 unități de personal); - Examinarea stării tehnice a reţelelor inginereşti (apă; canalizare; reţele electrice; iluminarea birourilor); - Elaborarea planurilor de replanificare pentru birouri de serviciu și sistematizarea sarcinii de proiectare; - Actualizarea documentației de proiect pentru amenajarea încăperii destinată pentru Centrul de monitorizare video al sistemului penitenciar cu echipament specializat (Obiect 13785, elaborat de ISP „RURALPROIECT”, în an. 2016, amplasare et. V); - Amplasarea echipamentului de procesare video (descrieri, specificații tehnice, soft și echipament necesar pentru funcționarea în regim ”Non-Stop” 24 din 24 ore, amplasarea operatorilor, parte componentă a proiectului elaborat); - Amplasarea echipamentului de rețea/transport date (descrieri, specificații tehnice, conexiunea pentru toate nodurile (instituții penitenciare), parte componentă a proiectului elaborat; - Elaborarea documentației de proiect la faza ,,proiect de execuție". Conținutul-cadru al documentației de proiect: volum complet și anume: - Arhitectura, cu măsurările și replanificările necesare; - Tehnologia; - Rezistența; - Rețele inginerești interioare: - încălzire și ventilare; - alimentarea cu apă și canalizare; - echipament electric; - telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video; - semnalizare anti-incendiară; - rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (parter punctul de distribuție); - sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune; - Protecția mediului; - Proiectul de execuție a lucrărilor; - Memoriu explicativ; Devizul de cheltuieli elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012 , formularele (1,3,5,7) în două exemplare și suport electronic, kos pe suport electronic în WinCmeta; Expertizarea documentației de proiect și deviz.
CPV: 71200000-0 - Архитектурные и сопутствующие услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Complet
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Документация к предложению
Caiet de sarcini
22.10.20 14:48
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.
2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
GEOCONSTRUCT
Цена предложения:
175 000 MDL
Статус:
Победитель
Operatorul economic întrunește cerințele solicitate de către autoritatea contractantă.
02.11.20 13:16
Причина: Operatorul economic întrunește cerințele solicitate de către autoritatea contractantă.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:20
Дата открытия:
29.10.20 10:00
certif lipsa datorii.semnat.pdf
certif lipsa datorii.semnat.pdf
ID: 1b0a8f4e-24ed-4e49-b716-f4265f309d4d
Документы для представления
Дата загрузки:
29.10.20 08:48
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:13
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:36
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:01
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:35
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:19
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:01
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:11
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:35
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:17
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:02
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:35
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:03
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:03
Дата открытия:
29.10.20 10:00
cert garabovschi m.semnat.pdf
cert garabovschi m.semnat.pdf
ID: 78c0dbc4-c785-4ca2-b8d5-d89f2ad45656
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:19
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:02
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:02
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:56
Дата открытия:
29.10.20 10:00
sit finan. 2019 geoconstr.semnat.pdf
sit finan. 2019 geoconstr.semnat.pdf
ID: 91c011dd-dfee-4706-9849-8b1b4bdf2291
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:14
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:16
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:18
Дата открытия:
29.10.20 10:00
facturi balti 2019.semnat.pdf
facturi balti 2019.semnat.pdf
ID: af33c846-ab82-4381-8ec5-e5ea8a6d4836
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:15
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:01
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:35
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:36
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:19
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:36
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 17:35
Дата открытия:
29.10.20 10:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: fc388fe2-4230-4497-bdeb-11cf866eeb85
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:19
Дата открытия:
29.10.20 10:00
Документы для представления
Дата загрузки:
28.10.20 20:20
Дата открытия:
29.10.20 10:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK