Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 270 000 000 MDL
Период уточнений: 23 июл 2020, 12:16 - 6 авг 2020, 10:00
Подача предложений: 6 авг 2020, 10:00 - 10 сен 2020, 10:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

M3, Autobuzul pentru transportul de pasageri pe rutele urbane și suburbane, la o temperatură ambiantă de minus 35 ° C la plus 45 ° C
Mai multe detalii Documentaţia standard cap. II, punc. 2.1 - Specificaţia tehnică
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ruxandra Macari
Контактный номер
373 689 32 878
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
23 июл 2020, 11:26
Дата последних изменений
16 дек 2020, 9:44
Оценочная стоимость (без НДС)
270 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21026474
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Адрес поставки
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Срок действия контракта
12 сен 2020 12:11 - 30 дек 2021 12:11
Список позиций
1)
Название
Autobuze categoria M3 CPV: 34100000-8 - Автомобили
Количество: 100.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
documentatia standard romînă.docx
Документация к предложению
23.07.20 12:16
duae.doc
Документация к предложению
23.07.20 12:16
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
24.07.20 15:46
documentatia standart rusa.docx
Документация к предложению
29.07.20 09:53
documentatia standart engleza.docx
Документация к предложению
29.07.20 09:53
История аукциона
Просмотр аукциона
Autobuze categoria M3
Дата:
4 авг 2020, 13:20
Название вопроса:
Solicitare de clarificari
Вопрос:
Buna ziua, Va rugam sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari: 1) Este nevoie ca ofertantul să aibă un atelier subcontractat la Chișinău în faza de depunere a ofertei și / sau pe toată durata de garanție / durata de serviciu a autobuzelor? 2) Este necesar să existe un atelier subcontractat pentru reparații de accident / repartii non garantie, dacă da, acesta trebuie sa existe pe perioada de garantie sau pe toata perioada de serviciu a autobuzului? 2) Cine va efectua operațiunile de întreținere preventivă? 3) Autoritatea contractantă are un garaj / depozit și personal tehnic pentru a efectua întreținere preventivă și reparații mici / minore? 4) Există vreo cerință cu privire la pregătirea tehnică și de conducere a personalului tehnic și a șoferilor autorității contractante? 5) Cine va efectua operațiunile de reparație care nu se încadrează în condițiile de garanție ale producătorului? Cine va acoperi costul acestor reparații? 6) Vânzătorul poate emite cumpărătorului o factură fără TVA CIP Chișinău (Incoterms), iar cumpărătorul se ocupă de „formalitățile de import” sau trebuie să completeze formalitățile de import de unul singur și să emită o factură în lei moldovenești. cu TVA la cumpărător? Va multumim.
Ответ (5 авг 2020, 17:09):
1. Ofertantul cîștigător va fi obligat să dețină/închirieze/subcontracteze un atelier de reparații doar pe durata de garanție a autobuzelor. 2. Ofertantul cîștigător nu va fi obligat să dețină/închirieze/subcontracteze un atelier de reparații de accident/non garanție. 3. Operațiunile de întreținere preventivă a autobuzelor vor fi efectuate de către ofertantul cîștigător la atelierile de reparație a acestuia. 4. Î.M. “Parcul urban de autobuze” deține un sector de reparații și personal calificat pentru a efectua întreținere preventivă și reparații minore. 5. Î.M. “Parcul urban de autobuze” va solicita ca ofertantul cîștigător să organizeze cursuri de instruire a personalului tehnic și a conducătorilor auto la sediul beneficiarului. 6. Operațiunile de reparație care nu se încadrează în condițiile de garanție ale producătorului vor fi efectuate și achitate de către beneficiar. 7. Ediţia aplicabilă a Incoterms și termenii comerciali acceptați vor fi: Incoterms 2013, DAP (livrarea la sediul beneficiarului)
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения