Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21023117
Статус
Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС
7 500 000 MDL
Период уточнений:
20 май 2020, 15:50 - 2 июн 2020, 17:00
Подача предложений:
2 июн 2020, 17:00 - 10 июн 2020, 8:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
20 май 2020, 15:50
Дата последних изменений
15 июн 2020, 7:58
Achizitii.md ID
21023117
MTender ID
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.
Бюджет: 7500000.0 MDL
Закупка не состоялась
Дата:
21 май 2020, 10:57
Название вопроса:
Procedura de achizitie
Вопрос:
Buna ziua. 1) Publicati va rog caitul de sarcini. 2) Procedura data se considera repetata sau este initiata una noua?
Ответ (21 май 2020, 11:07):
1. Lista cantităților de lucrări, este inclusă în Documentația standard, la CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂŢILE DE LUCRĂRI, Secțiunea 2. Pag.48. 2. Procedura se consideră una nouă.
Дата:
25 май 2020, 12:23
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua. Publicati va rog caietul de sarcini si in format word.
Ответ (25 май 2020, 14:48):
Caietul de sarcini / Lista cantităților de lucrări a fost atașat.
Дата:
30 май 2020, 15:17
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua. 1) FAZA 1, anul 2020 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA), poz 67, tigla, va rog sa indicati grosimea necesara si clarificare la coeficient, se adauga K=1,3 la norma de 1,15, sau se modifica din 1,15 in 1,3?
2) Compartimentul nr.2: Apeduct și canalizare (AC) Poz 61 si 62 (montare) nu coincide cu poz 64 si 65 respectiv (utilaj), clarificati va rog.
3) Compartimentul nr.3: Încălzire, ventilare și condiționare (IVC). Aceeasi intrebare ca la procedura anulata 3.1)Sunt pozitii la lucrari de montare si utilaj la care cantitatile nu coincid, spre exemplu poz 143 si 150 (montare) = 3 buc, cu 172 (utilaj) = 2 buc; poz 144 si 151 (montare) = 3 buc cu poz 173 (utilaj) =2 buc. 3.2) Pozitiile 134, 141, 148 (montare) aceluiasi deviz, nu se regasesc in utilaj. Va fi utilajul beneficiarului? 3.3) Daca nu este utilajul beneficiarului atunci lipsesc parametrii utilajelor solicitate. 3.4) Poz 191 aceluiasi deviz lipsesc parametrii sistemei, si la lucrari de montare nu se regaseste pozitia. Va rog sa clarificati concret cite bucati si parametri.
4) Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI) poz. 11 la lucrari de montare este indicat 2 buc., dar la poz. 66 la utilaj este indicat 1 buc. Clarificati va rog.
5) Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC) poz 3(montare) 2 buc nu coincide cu poz 40 (utilaj) - 3 buc; poz 24 (montare) 5 buc nu coincide cu poz 62 (utilaj) - 4 buc.
6) FAZA 2, anul 2021 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA) poz 47, lambriu din lemn 12.5 mm - 241.8 m2, in resurse este schinduri geluite cu norma 0.04 m3 pentru un m2, deci 214.8*0,04=9.672 m3, dar trebuie 241.8*0.0125=2.685 m3, diferenta considerabila, sau schimbam resursa cu alta norma de consum?.
Va rugam sa verificati si sa clarificati aceste puncte, dar cel mai bine sa faceti modificarile cuvenite in lista cu cantitatile de lucrari.
Ответ (31 май 2020, 14:42):
Faza 1. Anul 2020.
1. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale”, poz.67. Pentru Țigla metalică se modifică norma de consum, 1,15 se modifică cu 1,3;
2. Compartimentul nr.2. ,,Apeduct și canalizare (AC)” La pozițiile 61 și 62 se iau în calcul cîte 2 buc de Contoare și Manometru, în corespundere cu pozițiile 64 și 65;
3. Compartimentul nr.3. ,,Încălzire, ventilare și condiționare (IVC)”. Lista cu cantitățile de lucrări actualizată a fost atașată pe platforma de achiziții;
4. ,,Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI)”. La poziția 11 se ia în calcul 1 buc, în corespundere cu poziția 66;
5. Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC), Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru poz 3. (montare), se ia în calcul 3 buc, în corespundere cu poz.40 (utilaj); pentru poz 24 (montare) 5 buc, pentru poz.62 (utilaj), se ia în calcul 5 buc, în corespundere cu poziția de montare;
Faza 2, anul 2021.
6. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale (SA)”. Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK