Государственная закупка
21021959
Lotul 1 Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS
1
Период разъяснений
с 08.04.2020 16:40
по 17.04.2020 17:00
по 17.04.2020 17:00
2
Подача предложений
с 17.04.2020 17:00
по 23.04.2020 10:00
по 23.04.2020 10:00
3
Аукцион
24.04.2020 15:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
1 100 000 MDL
Период уточнений:
8 апр 2020, 16:40 - 17 апр 2020, 17:00
Подача предложений:
17 апр 2020, 17:00 - 23 апр 2020, 10:00
Начало аукциона:
24 апр 2020, 15:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Servicii de suport sistemul financiar FMS.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
2. Servicii de modificare a sistemului financiar FMS
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu)
• 1С: Enterprise 8 – Specialist
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Platforme de virtualizare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare pentru sistemul financiar FMS constituie 23 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
2. Servicii de modificare a sistemului financiar FMS
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu)
• 1С: Enterprise 8 – Specialist
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Platforme de virtualizare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare pentru sistemul financiar FMS constituie 23 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
8 апр 2020, 16:40
Оценочная стоимость (без НДС)
1 100 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21021959
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform caeitului de sarcini
Срок действия контракта
4 май 2020 03:00 - 31 дек 2020 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS
CPV: 72600000-6 - Услуги по поддержке и информационной консультации
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Документация к предложению
Documentație Standard
8.04.20 16:40
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
DAAC System Integrator SRL
Цена предложения:
1 097 008 MDL
Статус:
Победитель
Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
29.05.20 11:34
Причина: Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
descrierea centrului de deservire.signed.pdf
descrierea centrului de deservire.signed.pdf
ID: 07f5a82a-12eb-43c6-94eb-77116b2c1fdb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:04
Дата открытия:
23.04.20 10:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:05
Дата открытия:
23.04.20 10:00
informatia generala.signed.pdf
informatia generala.signed.pdf
ID: 2b1cba5d-0aa8-4b32-9c73-c570ee1d02dc
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:04
Дата открытия:
23.04.20 10:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
23.04.20 09:10
Дата открытия:
23.04.20 10:00
certificat intreprindere_.signed.pdf
certificat intreprindere_.signed.pdf
ID: 5cb19fe4-8c7b-4b1f-a911-500a8c1733f6
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:03
Дата открытия:
23.04.20 10:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:04
Дата открытия:
23.04.20 10:00
05_certificat de lipsa restantelor_08.04.2020.signed.pdf
05_certificat de lipsa restantelor_08.04.2020.signed.pdf
ID: 84ffbd28-2f98-4932-9fe2-1087ea9a0076
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:03
Дата открытия:
23.04.20 10:00
Документы соответствия
Дата загрузки:
22.04.20 14:04
Дата открытия:
23.04.20 10:00
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.04.20 14:05
Дата открытия:
23.04.20 10:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:04
Дата открытия:
23.04.20 10:00
certificate specialisti.signed.pdf
certificate specialisti.signed.pdf
ID: e5d4c481-f585-49f7-b16d-fe6644dc1e55
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:04
Дата открытия:
23.04.20 10:00
certificat partener.signed.pdf
certificat partener.signed.pdf
ID: f13ed900-2dc1-4698-a293-db7291754015
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.04.20 14:03
Дата открытия:
23.04.20 10:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK