Статус Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС 431 231,51 MDL
Период уточнений: 6 мар 2020, 14:35 - 13 мар 2020, 14:00
Подача предложений: 13 мар 2020, 14:00 - 20 мар 2020, 14:30

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I parte până -20.08.2020
II parte până – 20.08.2021

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Inna Frunză
Контактный номер
+37322776711
Данные о закупке
Дата создания
6 мар 2020, 14:35
Дата последних изменений
15 май 2020, 11:14
Achizitii.md ID
21020904
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Закупка не состоялась
Дата:
6 мар 2020, 14:57
Название вопроса:
Caiet de sarcini. Punct 25
Вопрос:
Radiatoare Bimetal cu 11 - 20 elemente. Fie care element are pret. Clarificati cantitatea elementelor.
Ответ (9 мар 2020, 11:20):
în mediu 15 secții
Дата:
9 мар 2020, 13:32
Название вопроса:
Anunt de participare. Punct 10.
Вопрос:
Care sunt volumurile si suma de bani pentru I parte, si care sunt pentru a II parte?
Ответ (9 мар 2020, 15:19):
pentru anul 2020 suma aprobată este 150800 lei fără TVA pentru anul 2021 suma fără TVA 280431.51. volumurile de lucrări vor fi stabilite reișind din rezultatele concursului și sumele propuse de OE care va fi desemnat câștigător.
Дата:
9 мар 2020, 16:04
Название вопроса:
Răspuns
Вопрос:
Pentru anul 2021 oferta nu va fi valabila. Cum va fi mai departe?
Ответ (9 мар 2020, 16:09):
În urma concursului în anul 2020 va fi încheiat contract cu termen de valabilitate până la 31.12.2021. o să executați lucrări în baza contractului.
Дата:
9 мар 2020, 16:13
Название вопроса:
Nu e raspuns
Вопрос:
Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile. Cum se poate de prevazut preturile pentru anul 2021?
Ответ (9 мар 2020, 16:51):
Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile este termen stabilit pentru evaluare și desemnarea câștigătorului de AC. În urma desemnării câștigătorului se încheie contract de antrepriză.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.