Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 616 000 MDL
Период уточнений: 30 янв 2020, 17:00 - 6 фев 2020, 10:00
Подача предложений: 6 фев 2020, 10:00 - 11 фев 2020, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Paza fizică:
1. Postul I -a câte 2 gardieni, grupă mobilă, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore.
2. Postul II a câte 2 gardieni, grupe mobile, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore.
3. Post III 2 gardieni, grupe mubile, de luni pînă vineri de la 7:00 pînă la ora 19:00, zilele de odihnă și sărbători libere.
Paza tehnică:
1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00;
2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore.
9. Buton de alarmă: secția internare 24 ore.
10. Buton de alarmă: secția 12 24 ore.

Информация об отмене
Причина отмены
În corespundere cu prevederile art. 71 alin. (1) lit. g) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice ,,există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7."
Дата отмены
20 фев 2020, 16:00
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Lăcrămioara Crudu
Контактный номер
022 857 239
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
30 янв 2020, 17:00
Дата последних изменений
20 фев 2020, 16:00
Achizitii.md ID
21018820
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lotul 1 (Servicii pază p/u anul 2020)
Бюджет: 616000.0 MDL
Отменена
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.