1
Период разъяснений
с 02.12.2019 16:42
по 11.12.2019 10:09
2
Подача предложений
с 11.12.2019 10:09
по 14.12.2019 10:09
3
Аукцион
с 16.12.2019 08:00
по 16.12.2019 14:38
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 165 534 MDL
Период уточнений: 2 дек 2019, 16:42 - 11 дек 2019, 10:09
Подача предложений: 11 дек 2019, 10:09 - 14 дек 2019, 10:09

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Reactivi și consumabile pentru laboratorul morfopatologic

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Corina Cebuc
Контактный номер
022-55-96-46
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
2 дек 2019, 16:42
Дата последних изменений
9 дек 2019, 9:58
Achizitii.md ID
21015530
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 12 - Lot 10//CONGO RED Kit
Бюджет: 1575.0 MDL
Активный
Лот № 16 - Lot 11//ORCEINĂ Kit
Бюджет: 1470.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
duae.doc
Документация к предложению
2.12.19 16:42
1documentatia_standard_cop.docx
Документация к предложению
2.12.19 16:48
anunt_bunuri.doc
Документация к предложению
2.12.19 16:48
Lot 7//EOZINA G OR Y SOLUTIE APOASA 1%
Дата:
9 дек 2019, 09:58
Название вопроса:
Ambalaj
Вопрос:
"Ambalajul: livrat destinatorului în recepienți de 2,5 litre " - va rugam sa ne confiramti daca se accepta ambalaj original de la producator de 1L?
Ответ (9 дек 2019, 10:08):
Se vor respecta cerințele documentației standard și a invitației de participare.
Дата:
9 дек 2019, 09:59
Название вопроса:
Garantie pentru oferta
Вопрос:
Anunt se ce re in Doc standard nu se cere. Confirmati va rog!
Ответ (9 дек 2019, 10:09):
Nici în anunț și nici în documentația standar nu se cere. Și acestea au fost cerințele din start.
Дата:
9 дек 2019, 10:17
Название вопроса:
Garanția de ofertă de 1%
Вопрос:
Rugam frumos sa consultati documentele procedurii pe care le-ati publicat Dvs: In anuntul de participare la punctul 4 se solicita: "Garanția de ofertă de 1%"- "Scrisoare de la banză sau virament în contul instituției - Obligatoriu."
Ответ (9 дек 2019, 10:42):
Și noi vă rugăm să le consultați mai atent, pentru că la pct.4 în anunțul de participare sunt datele de contact. Iar dacă vă referiți la pct. 4 din tabelul cu cerințe ”scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici, pct.15 din anunț”, păi acolo avem următoarea cerință: ”Certificat de conformitate sau echivalentul care să confirme proviniența bunurilor, semnat și ștampilat de către operatorul economic, obligatoriu.”
Дата:
9 дек 2019, 10:52
Название вопроса:
Documentele incarcate pe platforma
Вопрос:
Intradevar in versinea anuntului care este la moment pe platforma a fost elimintata solicitarea Garantiei pentru oferta. Recomandam pe viitor cand efectuati rectificari in documentatie sa nu eliminati fisierele precedente si sa le redenumiti pentru a pastra trasabilittea modificarilor. O zi frumoasa in continuare!
Ответ (9 дек 2019, 11:01):
Noi nu putem să eliminăm fișierele, sistemul le înlocuiește automat, iar dvs., puteți vedea modificările la procedură dacă accesați ID-ul procedurii pe MTender. Și noi vă recomandăm să verificați acest lucru (dacă au fost efectuate modificări la procedură), înainte de a plasa întrebări, mai ales în ultimul minut de clarificări. Vă mulțumim!
Дата:
9 дек 2019, 11:41
Название вопроса:
Clarifiare pentru viitor
Вопрос:
Draga Autoritate contractanta. Pe viitor ca sa nu se intimple ca in ultimul moment apar intrebari si clarificari, rugam frumos sa ne informati despre modificarile efectuate prin orice metoda dispobila. Platforma nu ne informeaza despre modicari. De fapt Mtender nu ar trebui sa permita inlocuirea documentelor dar numai adaugarea. Rugam respectuos pe viitor cand faceti modificari nu inlocuiti documentul dar indicati in denumire fisierelor data si/sau versiune modificarii pentru a putea respecta consecutivitatea rectificarilor si optimizarii duratei procedurilor. Va multumim! P.S. De fapt noi folosim instumentul clarificarilor conform destinatiei si perioadelor dedicate.
Ответ (9 дек 2019, 15:36):
Dragă operator economic, conform art.35 din Legea 131 dreptul de a solicita clarificări s-a consumat demult. Rămîne la discreția autorității contractante dacă le ia în calcul sau nu. Reiterăm, așa funcționează sistemul și nu Autoritatea contractantă decide să înlocuiască sau să adauge documete. Totodată, sistemul ne obligă să răspundem la constatările dvs. (în caz contrar procedura de achiziție este suspendată), care nu au legătură cu obiectul achiziției. Dar acestea sunt la momentul de față regulele de utilizare a sistemului, pe care trebuie să le respectăm. Plus, toate modificările au fost anunțate prin intermediul portalului MTender, iar dacă platforma nu vă anunță despre modificări - vă rugăm să cereți suportul acesteia.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.