Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
21.08.2019 14:57
по 02.09.2019 11:00
по 02.09.2019 11:00
2
Подача предложений
с
02.09.2019 11:00
по 12.09.2019 11:00
по 12.09.2019 11:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 494 639,60 MDL
Период уточнений:
21 авг 2019, 14:57 - 2 сен 2019, 11:00
Подача предложений:
2 сен 2019, 11:00 - 12 сен 2019, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Produse alimentare pentru trimestru IV a. 2019
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
21 авг 2019, 14:57
Дата последних изменений
22 авг 2019, 10:03
Achizitii.md ID
21011473
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
22 авг 2019, 10:03
Название вопроса:
Garantie bancara
Вопрос:
De unde ati luat termenul de achitare la sfisitul trimestrului, in cazul produselor usor alterabile, termenul de valabilitate fiind de citeva zile?
Ответ (23 авг 2019, 16:14):
Ca răspuns la clarificarea DVS vă comunicăm ce termenul de achitare a fost stabilit în conformitate cu modul de finanțare a instituției și anume:
În conformitate cu prevederile pct. 64, capitolul V, a Ordinului comun a Ministerului Sănătății și Companiei Naționale de Asigurări în Medicină Nr. 1076/720A din 26.02.2019 „privind aprobarea Criteriilor de contractare a instituțiilor medico-sanitare în cadrul sistemului asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2019”, modalitatea achitării serviciilor medicale în cadrul asistenței medicale spitalicești se efectuează: lunar, în limita mijloacelor financiare disponibile, pînă la data de 15 a lunii respective, plăți în avans, în mărime de pînă la 80% din 1/12 parte din suma contractuală și trimestrial, în decurs de 1 lună de la prezentarea facturilor.
Reieșind din prevederile menționate instituția este finanțată în mărime de 80% lunar – din care 50-60% este fondul de salarizare, 20 % din sumă este preconizată pentru achitarea altor cheltuieli suportate de instituție pe luna curentă de activitate.
Reieșind din cele expuse, administrația IMSP SC Bălți a decis de a stabili modul de achitare: 30% în termen de 30 zile de la semnarea facturii fiscale și 70% în decurs de 30 zile de la finanțarea trimestrială a instituției, întru evitare incapacității de plată asumată prin contract.
Дата:
23 авг 2019, 13:39
Название вопроса:
achitarea
Вопрос:
termenul de achitare expus in documente, contravene legislatiei in vigoare.?
Ответ (23 авг 2019, 16:14):
Ca răspuns la clarificarea DVS vă comunicăm ce termenul de achitare a fost stabilit în conformitate cu modul de finanțare a instituției și anume:
În conformitate cu prevederile pct. 64, capitolul V, a Ordinului comun a Ministerului Sănătății și Companiei Naționale de Asigurări în Medicină Nr. 1076/720A din 26.02.2019 „privind aprobarea Criteriilor de contractare a instituțiilor medico-sanitare în cadrul sistemului asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2019”, modalitatea achitării serviciilor medicale în cadrul asistenței medicale spitalicești se efectuează: lunar, în limita mijloacelor financiare disponibile, pînă la data de 15 a lunii respective, plăți în avans, în mărime de pînă la 80% din 1/12 parte din suma contractuală și trimestrial, în decurs de 1 lună de la prezentarea facturilor.
Reieșind din prevederile menționate instituția este finanțată în mărime de 80% lunar – din care 50-60% este fondul de salarizare, 20 % din sumă este preconizată pentru achitarea altor cheltuieli suportate de instituție pe luna curentă de activitate.
Reieșind din cele expuse, administrația IMSP SC Bălți a decis de a stabili modul de achitare: 30% în termen de 30 zile de la semnarea facturii fiscale și 70% în decurs de 30 zile de la finanțarea trimestrială a instituției, întru evitare incapacității de plată asumată prin contract.
Дата:
23 авг 2019, 16:54
Название вопроса:
achitarea contractului.
Вопрос:
M-am referit la produse alimentare de prima necesitate, cu termen de valabilitate de citeva ore sau zile, care nu au nimic comun cu serviciile medicale oferite de institutia D-stre. Mai mult, sunteti unica institutie cu un asemenea solicitare arbitrara. Venim cu solicitarea de a efectua schimbarile necesare, in conformitate cu Legislatia RM.
Ответ (29 авг 2019, 11:26):
Ca răspuns la clarificarea Dvs, repetat vă comunicăm că, modul de achitare a fost stabilit de către instituție reieșind din condițiile de finanțare de către CNAM, iar modificarea condițiilor de plată a bunurilor achiziționate, va duce instituția în incapacitate de plată, ca rezultat suportarea cheltuielilor nejustificate cum ar fi penalități și alte cheltuieli.
Suplimentar Vă informăm că, Dvs nu vă referiți nici la un act normativ, care ar stabili expres termenul de plată a produselor livrate, inclusiv produsele alimentare de prima necesitate, cu termen de valabilitate de câteva ore sau zile.
Totoodată ținem să menționăm că, în cazul referirii la art. 21¹, al. (4) a Legii 231 din 23.09.2010 „cu privire la comerț interior” – ce prevede - termenul de plată al comerciantului către furnizor pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în cadrul negocierii contractului, dar nu poate fi mai mare de 30 de zile calendaristice de la data livrării produselor de către furnizor.
Conform art. 3 a Legii 231 din 23.09.2010, noțiune de comerciant prevede – persoană fizică sau persoană juridică care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului. Astfel constatăm că IMSP „Spitalul Clinic Bălți” nu se încadrează în noțiunea dată pe motiv că, de către instituție se prestează servicii medicale și nicidecum servicii în domeniu comerțului.
Concluzionăm că condiția de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în cadrul negocierii contractului.
În contextul celor expuse, Vă comunicăm că, nu se acceptată solicitarea Dvs de a opera modificări la compartimentul „Metoda și condițiile de plată”, expusă în Documentația Standard.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK