Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21009373
1
Период разъяснений
с
25.06.2019 21:30
по 01.07.2019 10:00
по 01.07.2019 10:00
2
Подача предложений
с
01.07.2019 10:00
по 04.07.2019 10:00
по 04.07.2019 10:00
3
Аукцион
с
05.07.2019 09:00
по 05.07.2019 15:47
по 05.07.2019 15:47
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
398 232 MDL
Период уточнений:
25 июн 2019, 21:30 - 1 июл 2019, 10:00
Подача предложений:
1 июл 2019, 10:00 - 4 июл 2019, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
Produse alimentare pentru semestrul II al anului 2019 pentru Instituția de educație timpurie nr. 203 din satul Ghidighici, mun. Chișinău
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
25 июн 2019, 21:30
Дата последних изменений
26 июн 2019, 12:24
Achizitii.md ID
21009373
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
26 июн 2019, 12:24
Название вопроса:
Documentația Standard
Вопрос:
Vă rugăm anexați Documentația Standard!
Ответ (27 июн 2019, 13:25):
Bună ziua. Tipul procedurii de achiziție este cererea ofertelor de prețuri, respectiv documentația de atribuire a fost elaborată în conformitate cu capitolul III din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, totodată fiind atașate și tipurile de formulare ce urmează a fi prezentate. Pentru accesarea Documentației Standard, aceasta este disponibilă pe pagina oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, rubrica Modele de documente.
Дата:
27 июн 2019, 14:52
Название вопроса:
Documentația Standard
Вопрос:
Anexați conform Lege 131/15.
Ответ (28 июн 2019, 08:49):
Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice prevede cerințele față de publicitatea și transparența procedurii de achiziție la capitolul V. Totodată, art. 55 alin. (7) al Legii privind achizițiile publice prevede expres că modul de realizare a achiziţiei publice prin cererea ofertelor de preţuri este stabilit în regulamentul aprobat de Guvern, la caz fiind vorba de Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018.
Cerința de a anexa Documentația Standard aprobată de Ministerul Finanțelor este prevăzută în cazul licitațiilor deschise - a se vedea art. 47-48 din Legea 131/15, aceasta fiind obligatorie. La caz precizăm că procedura în cauză este o cerere a ofertelor de prețuri. Condițiile de calificare, lista produselor, cerințele tehnice, termenii de livrare, termenul-limită de prezentare a ofertelor fiind specificate în Anunțul de participare. De asemenea, formularele ce urmează a fi prezentate de către ofertant au fost atașate la procedură, acestea fiind preluate din documentația de standard.
Totodată, în cazul în care aveți neclarități nemijlocit față de o anumită condiție de calificare sau față de specifcația tehnică, nu ezitați să o formulați.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK