1
Период разъяснений
с 16.05.2019 16:38
по 03.06.2019 10:00
2
Подача предложений
с 03.06.2019 10:00
по 06.06.2019 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Завершен. Подписание контракта
Оценочная стоимость без НДС 9 876 296 MDL
Период уточнений: 16 май 2019, 16:38 - 3 июн 2019, 10:00
Подача предложений: 3 июн 2019, 10:00 - 6 июн 2019, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Produse alimentare pentru instituţiile preşcolare pe perioada semestrului II a. 2019

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ceremuș Liliana
Контактный номер
+37323154622
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
15 май 2019, 16:27
Дата последних изменений
4 июл 2019, 18:22
Achizitii.md ID
21008051
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Тип процедуры
Licitație deschisă
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Завершена
Лот № 3 - Zahar tos 5kg
Бюджет: 227150.0 MDL
Завершена
Лот № 7 - Brînză de vaci (5 %)
Бюджет: 953704.0 MDL
Завершена
Лот № 8 - Crupe de grîu
Бюджет: 8950.0 MDL
Завершена
Лот № 12 - Crupe de hrişcă cal. 1
Бюджет: 20042.0 MDL
Завершена
Лот № 15 - Lapte pasterizat (2,5 %)
Бюджет: 1416667.0 MDL
Завершена
Закупка не состоялась
Лот № 21 - Fulgi de ovăz întregi
Бюджет: 18542.0 MDL
Закупка не состоялась
Лот № 23 - Smîntînă (10 %)
Бюджет: 58981.0 MDL
Завершена
Закупка не состоялась
Лот № 26 - Crupe de porumb şlefuite
Бюджет: 12600.0 MDL
Завершена
Лот № 27 - Chefir (2,5% )
Бюджет: 243889.0 MDL
Завершена
Лот № 29 - Sare iodată
Бюджет: 3215.0 MDL
Завершена
Лот № 32 - Griş
Бюджет: 16625.0 MDL
Закупка не состоялась
Документы процедуры закупок
documentatia_standard_Semestru II
Документация к предложению
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Документация к предложению
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Документация к предложению
adrese
16.05.19 16:38
Дата:
17 май 2019, 17:39
Название вопроса:
specificatia tehnica
Вопрос:
Termenul de depunere a ofertelor nu corespunde licitatiei Publice - 10 zile.
Ответ (18 май 2019, 09:49):
Potrivit prevederilor Legii 131/2015, art.47 alin (3): „În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este egală sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) ((pentru bunuri - 2 300 000 de lei));, perioada cuprinsă între data publicării în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 35 de zile.” și a prevederilor art.47 alin(4): „În cazul în care autoritatea contractantă a publicat un anunţ de intenţie referitor la contractul de achiziţii publice ce urmează să fie atribuit, aceasta are dreptul de a reduce perioada prevăzută la alin. (3) pînă la 20 de zile”. Respectiv, autoritatea contractantă a indicat în Anunțul de participare: termenul de publicare a licitației deschise este redus pînă la 20 de zile, conform art.45 alin.(4) din Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Anunțul de intenție pentru licitație a fost publicat în BAP nr.5 din 19. 02. 2019.
Дата:
20 май 2019, 21:07
Название вопроса:
Termenul de depunere
Вопрос:
Termenul de depunere nu corespunde LP
Ответ (21 май 2019, 09:32):
Perioada minimă pentru depunerea ofertelor de 10 zile de la data transmiterii invitaţiei de depunere a ofertelor este prevăzută prin art. 62 alin (7) lit. b pentru SISTEMUL DINAMIC DE ACHIZIȚII. Autoritatea contractantă a inițiat procedura de LICITAȚIE DESCHISĂ conform prevederilor art. 47.
Дата:
22 май 2019, 08:53
Название вопроса:
Minim de experiență
Вопрос:
Prin care document legal se motivează cerința a minimului de 3 ani de experiență în achiziții publice ?
Ответ (23 май 2019, 10:12):
Cerința este prevăzută în DOUĂ surse: 1. DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri (CAPITOLUL I INSTRUCŢIUNI PENTRU OFERTANŢI (IPO)[Notă: nu se va modifica de către Autoritatea Contractantă]) 14. Capacitate tehnică și/sau profesională 14.1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a. o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; 2. DUAE - partea IV lit.C - Numai pentru contractele de achiziții publice de bunuri și servicii: în perioada de referință, operatorul economic a efectuat următoarele livrări, prestări principale de tipul specificat în anunțul de participare. Autoritățile contractante pot solicita experiența de până la trei ani și pot accepta experiența acumulată în urmă cu peste trei ani.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.