1
Период разъяснений
с 09.04.2019 16:11
по 09.05.2019 10:00
2
Подача предложений
с 09.05.2019 10:00
по 15.05.2019 10:00
3
Аукцион
с 16.05.2019 15:00
по 16.05.2019 15:41
4
Оценка

5
Контракт

Статус Завершен. Подписание контракта
Оценочная стоимость без НДС 3 448 800 MDL
Период уточнений: 9 апр 2019, 16:11 - 9 май 2019, 10:00
Подача предложений: 9 май 2019, 10:00 - 15 май 2019, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

lucrări de extindere a clădirii primăriei

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
valentina Osoianu
Контактный номер
069078586
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
9 апр 2019, 16:11
Дата последних изменений
23 май 2019, 11:01
Achizitii.md ID
21007052
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Licitație deschisă
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Документация к предложению
9.04.19 16:11
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Документация к предложению
9.04.19 16:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Документация к предложению
9.04.19 16:11
documentatia_standard_lucrari.docx-1.docx
Документация к предложению
9.04.19 16:11
completarea caietului de sarcini.pdf completarea caietului de sarcini.pdf
Документация к предложению
17.04.19 11:15
duae.doc
Документация к предложению
1.05.19 12:23
Дата:
16 апр 2019, 15:18
Название вопроса:
Caietul de sarcini
Вопрос:
Buna ziua ,conform poz.nr.4 din caietul de sarcini *Nota:Panou Sandwich solicitam marca si tipul de etansare a panourilor sau anexarea proiectului de executie si modificarea caietului de sarcini conform legii achizitiilor publice .Multumim anticipat .
Ответ (17 апр 2019, 09:49):
Panou Sandwich marca IZOPAN, antiincendiar
Дата:
17 апр 2019, 09:58
Название вопроса:
Caietul de sarcina
Вопрос:
Ce grosime trebuie sa fie Sandwich?
Ответ (17 апр 2019, 11:17):
100 mm
Дата:
30 апр 2019, 11:51
Название вопроса:
Documente
Вопрос:
Vă rog să informaţi dacă sunt necesare urmatoarele documente: Garanţia bancară Garanţia de bună exzecuţie Certificat de efectuare a plăţilor Disponibilitate de bani lichizi
Ответ (1 май 2019, 12:18):
În documentație este modelul contractului care va fi semnat. la 6.10 Garanția de bună execuție constituie 5 % din suma totală a contractului. Din orice sumă ce urmează a fi achitată Antreprenorului pentru fiecare volum executat, vor fi reținute 5 %, care vor constitui în total cel mult 5% din suma totală a contractului. Suma reținută va fi rambursată Antreprenorului la sfârșitul perioadei de remediere a defectelor, după remedierea definitivă a defectelor depistate. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. În ceea ce ține de garanție bancară și certficat de efectuare a plăților, Operatorul economic va completa pe proprie răspundere DUAE în care confirmă că nu are restanțe la plăți, precum și privind capacitatea sa economica și financiara
Дата:
30 апр 2019, 14:46
Название вопроса:
documente de calificare
Вопрос:
Daca este necesar garantie bancara ,procentajul si rechizite bancare pu a executa transfer garantie bancara?
Ответ (1 май 2019, 12:19):
În documentație este modelul contractului care va fi semnat. la 6.10 Garanția de bună execuție constituie 5 % din suma totală a contractului. Din orice sumă ce urmează a fi achitată Antreprenorului pentru fiecare volum executat, vor fi reținute 5 %, care vor constitui în total cel mult 5% din suma totală a contractului. Suma reținută va fi rambursată Antreprenorului la sfârșitul perioadei de remediere a defectelor, după remedierea definitivă a defectelor depistate. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. În ceea ce ține de garanție bancară și certficat de efectuare a plăților, Operatorul economic va completa pe proprie răspundere DUAE în care confirmă că nu are restanțe la plăți, precum și privind capacitatea sa economica și financiara
Дата:
30 апр 2019, 17:07
Название вопроса:
documente de calificare
Вопрос:
Solicitam DUAE in format word indeplinit partea I si VII de beneficiar iar celelalte parti pentru a complecta noi ca operatori economici .
Ответ (1 май 2019, 12:24):
formularul în Word am anexat.
Дата:
2 май 2019, 16:26
Название вопроса:
Documente
Вопрос:
Dacă este necesară perioada de garanţie pentru lucrările exzecutate?
Ответ (2 май 2019, 18:27):
formularul ofertei cuprinde o anexă obligatorie în care indicați și perioada de garanție pentru lucrările executate în luni calendaristice. menționăm că formularul ofertei este obligatoriu de prezentat și urmează a fi completat. conform articolul 42 din Legea privind achizițiile publice: (1) Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire. (2) Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.