Lot 4Servicii de deservire Echipament de rezonanță magnetică OPTIMA MR 360 1.5 Tesla.
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Lista serviciilor:Numărul de servicii necesare periodice: 3 (una la 4 luni).Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise.
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Intermed Service
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".