1
Период разъяснений
с 29.01.2019 16:54
по 13.02.2019 08:48
2
Подача предложений
с 13.02.2019 08:48
по 17.02.2019 08:48
3
Аукцион
с 18.02.2019 14:00
по 18.02.2019 14:32
4
Оценка

5
Контракт

Статус Завершен. Подписание контракта
Оценочная стоимость без НДС 2 050 000 MDL
Период уточнений: 29 янв 2019, 16:54 - 13 фев 2019, 8:48
Подача предложений: 13 фев 2019, 8:48 - 17 фев 2019, 8:48

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Accesorii pentru pistol GLOCK

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Vitalie Rohac
Контактный номер
79632128
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
29 янв 2019, 16:54
Дата последних изменений
26 фев 2019, 15:49
Achizitii.md ID
21004860
CPV
35341000-6 - Piese pentru arme uşoare de foc
Тип процедуры
Licitație deschisă
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
duae.docx
Документация к предложению
DUAE
29.01.19 16:54
fda accesorii.pdf fda accesorii.pdf
Документация к предложению
Fişa de date a achiziţiei
30.01.19 10:40
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
30.01.19 10:40
documentatia standart bunuri.docx
Документация к предложению
Documentaţia standard
30.01.19 10:40
Дата:
31 янв 2019, 10:29
Название вопроса:
caracteristicile tehnice
Вопрос:
Buna ziua. Va rugam sa anexati o schema sau o fotografie pentru Lot 1. Set toc pistol pentru GLOCK19 generaţia 4 cu platformă pentru coapsa dreaptă, dispozitiv de prindere la centură, dispozitiv de prindere pe vesta antiglonţ şi port încărcător. Caracteristicile sunt foarte detaliate si cuntin niste cerinte pe careproducatorii la care ne-am adresat nu le pot intelege. Va multumim aniticpat.
Ответ (31 янв 2019, 10:50):
La documentele anexate este descrierea elementelor pentru accesorii cu poze pentru fiecare element (cerinţă tehnică).
Дата:
8 фев 2019, 09:45
Название вопроса:
Perioada de depunere a ofertelor
Вопрос:
Conform prevederilor art. 4, alin.3 din legea Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice “În cazul chiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 3, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile”. Lunad in consideratie faptul ca licitatia a fost publicata la data de 28.01.2019, data limita de depunere a ofertelor este 13.02.2019, iar bugetul procedurii de achizitie este de 2 050 000 MDL, nu este respectat termenul de minim 20 zile pentru desfasurarea procedurii de achizitie (depunerea ofertei). Reiesind din cele expuse, solicitam modificarea termenului de depunere a ofertelor, astfel ca acesta sa respecte cerintele legale.
Ответ (11 фев 2019, 08:48):
Buna ziua! Conform art.47 alin.6 din legea Nr. 131 din 03.07.2015 "În cazul în care autoritatea contractantă publică electronic întreaga documentaţie de atribuire şi permite, începînd cu data publicării anunţului de participare, accesul direct şi nerestricţionat al operatorilor economici la documentaţie, precum și acceptă depunerea electronică a ofertelor, aceasta are dreptul de a reduce cu 5 zile perioadele prevăzute la alin. (2) și (3), precum şi pe cele rezultate în urma aplicării prevederilor alin. (4)." Astfel, în anunţul de participare pct.16, a fost indicat motivul trecerii la procedură accelerată şi Link-ul procedurii a fost publicat pe site-ul oficial al autorităţii contractante. http://www.army.md/?lng=2&action=show&cat=149&submenuheader=5
Дата:
11 фев 2019, 15:23
Название вопроса:
Cerintele tehnice
Вопрос:
Stimati Domni/Doamne. Analizand caietul de sarcini si fotografiile anexate la caietul de sarcini, constatam ca cerintele tehnice sunt intocmite exclusiv dupa specificatiile echipamentelor IMI Defense (Israel). IMI Defense este unicul producator capabil sa respecte cerintele caietului de sarcini, deoarece caietul contine descrierea anume acestui producator. Toti producatorii de la care compania noastra a cerut oferte , ne-au comunicat ca nu pot oferta aceste produse, deoarece fiecare producator are propriile solutii pentru anumite sarcini/aplicatii si doar IMI Defense a caror specificatii sunt indicate in caietul de sarcini, poate intruni aceste cerinte. Desi in fotografiile anexate la caietul de sarcini codurile produselor sunt acoperite, locurile acetora coincid in tocmai cu locurile de pe fotografiile plasate pe pagina producatorului IMI Defense. Astfel, putem anticipa ca castigatoare va fi desemnata compania care va prezenta urmatoarele produse IMI Defense: Lot I – 1 Toc pistol glock 19 – model IMI-Z1410 ; 2 Platforma pentru coapsa – model IMI-Z2200. 3/5 Dispozitiv de prindere a tocului pentru centrura si port incarcator – model IMI-ZSP08; 4 Dispozitiv de tip Molle – model IMI-ZM100. Mai mult ca atat, unele dispositive, cum ar fi de exemplu port incarcatorul, sunt constructii/designuri patentate si sunt produse in exclusivitate de IMI Defense, ansftel achizitia din una publica de jure se transforma in una dintro singura sura, de facto. In mod firesc, autoritatea contractanta ar trebui sa solicite un set care sa poata indeplini necesitatile sale reale (fara a transcrie specificatiile tehnice ale unui producator si a le da trept caiet de sarcini) insa relatarea unor cerinte atat de detalitate si mai ales a unora ce pot fi indeplinite doar de un singur producator, descrediteaza principille Legii privind achizitiile publice cum ar fi asigurarea concurentei si impartialitatea. Reiesind din cele expuse, solicitam revizuirea caietului de sarcini in scopul admiterii participarii unui numar cat mai larg de producatori, in caz contrar, ne rezervam dreptul pentru a contesta/sesiza institutiile abilite deoarece procedura de licitatie publica nu este decat o farsa ce promoveaza un singur producator. Va multumim anticipat pentru receptivitate si impartialitate
Ответ (12 фев 2019, 10:38):
Multstimate participant! Va aducem la cunoştinţă că cerinţele tehnice au fost întocmite pentru a satisface pe deplin necesitatile autoritatii contractante, astfel încât accesoriile să fie practice, comode, sigure, rezistente în câmpul tactic, modulare (avînd posibilitaea de a atașa mai multe elemente specifice). Totodată, prin documentul ataşat cu poze, care reprezintă o imagine orientativă, s-a făcut referire la elementele cheie ce trebuie să corespundă caracteristicilor tehnico-tactice necesare îndeplinirii misiunilor specifice a unităţilor militare de profil. Elementele de fixare descrise sunt la mai mulţi producători existenţi pe piaţă, ceea ce nu îngrădeşte posibilităţile de ofertare. Reieşind din practica anilor precedenţi, mostrele prezentate de către operatorii economici au fost testate şi examinate din punct de vedere practic, astfel demonstrându-se că unele din ele au calitate inferioară. Totodată, calitatea bunurilor este foarte importantă pentru ca acestea să fie rezistente în timp şi în condiţii extreme de exploatare. În acest context considerăm că, autoritatea contractantă a respectat prevederile actelor normative în vigoare (art.37 alin.1 LP131/2015).
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.