Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
15.01.2019 17:33
по 21.01.2019 10:00
по 21.01.2019 10:00
2
Подача предложений
с
21.01.2019 10:00
по 28.01.2019 10:00
по 28.01.2019 10:00
3
Аукцион
с
29.01.2019 11:00
по 29.01.2019 13:37
по 29.01.2019 13:37
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Завершен. Подписание контракта
Оценочная стоимость без НДС
778 800 MDL
Период уточнений:
15 янв 2019, 17:33 - 21 янв 2019, 10:00
Подача предложений:
21 янв 2019, 10:00 - 28 янв 2019, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Завершен. Подписание контракта
Servicii de curățenie în Căminele nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 17 pe parcursul anului 2019 conform Anexei nr. 1
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
15 янв 2019, 17:33
Дата последних изменений
1 фев 2019, 16:20
Achizitii.md ID
21004517
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
descrierea serviciilor de curatenie.doc
История документа
-
descrierea serviciilor de curatenie.doc
ID: 25156e3d-db8d-482d-96b8-441cd083e893
Техническая спецификация
-
descrierea serviciilor de curatenie.doc
ID: 25156e3d-db8d-482d-96b8-441cd083e893
Техническая спецификация
Техническая спецификация
15.01.19 17:36
documentatia standard.docx
История документа
-
documentatia standard.docx
ID: 5b2ca18c-8b4a-449f-900d-848b83889c92
Документация к предложению
-
documentatia standard.docx
ID: 5b2ca18c-8b4a-449f-900d-848b83889c92
Документация к предложению
Документация к предложению
15.01.19 17:36
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
История документа
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7d01ae9d-021a-456d-aecc-97efc2a9c5d1
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7d01ae9d-021a-456d-aecc-97efc2a9c5d1
tenderNotice
tenderNotice
15.01.19 17:36
Дата:
15 янв 2019, 21:44
Название вопроса:
eroare
Вопрос:
Buna ziua, documentele publicate nu pot fi accesate. Ati putea verifica de ce apare aceasta eroare?
Va multumim!
Ответ (16 янв 2019, 08:30):
Buna dimineata! Conform răspunsului reprezentanților platformei, la moment, au loc actualizări ale acesteea, motiv pentru care nu pot fi accesate documentele. Pe parcursul zilei trebuie să fie înlăturată această eroare. Mulțumim!
Дата:
16 янв 2019, 11:34
Название вопроса:
Anunțul de participare și Documentația de atribuire nu a fost publicată
Вопрос:
În urma faptului că documentația de atribuire nu poate fi accesată, rezultă că anunțul de participare și documentația de atribuire nu a fost publicată. Astfel termenul de solicitare a clatificărilor, la moment nu poate curge și urmează a fi calculat din momentul publicării anunțului de participare și documentației de atribuire.
Conform art. 35 alin (1) a Legii nr.131 din 03.07.2015, Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunţului de participare şi a documentaţiei de atribuire, constituind: ( în cazul dat)
b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziţii publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art.2 alin.(3);
Confirmați că veți întreprinde toate acțiunile pentru a fi respectate prevederile art. 35 alin (1) a Legii nr.131 din 03.07.2015, iar în caz contrar să purtați răspundere pentru încălcarea acestor prevederi ?
Ответ (16 янв 2019, 15:44):
Buna ziua! Conform răspunsului reprezentanților platformei, în urma solicitării repetate efectuate de către autoritatea contractantă privind imposibilitatea accesării documentelor publicate, la moment au loc actualizări ale bazei de date centrale, ca urmare a epuizării spațiului de stocare a informației. Respectiv, Autoritatea contractantă a respectat prevederile legale la publicarea procedurii de achiziții, inclusiv a documentației de atribuire și a anunțului de participare și nu este responsabilă de nefuncționalitatea platformei electronice. Mai mult decât atât, conform art. 57 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015, tipul procedurii de achiziție desfășurată este cererea ofertelor de prețuri, iar conform art. 35 alin. (1) al aceleeași legi, ”Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunţului de participare şi a documentaţiei de atribuire, constituind: ( în cazul dat) c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Sperăm că problema va fi înlăturată cât mai curând de persoanele responsabile, pentru a permite desfășurarea procedurii de achiziție conform normelor legale.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK