Статус Завершен
Оценочная стоимость без НДС 5 666 MDL
Период уточнений: 10 дек 2018, 10:50 - 17 дек 2018, 0:00
Подача предложений: 17 дек 2018, 0:00 - 24 дек 2018, 0:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Oferta produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci
cu fracția masica de grăsime 50%.
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Lilian Botnaru
Контактный номер
076076010
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
9 дек 2018, 12:04
Дата последних изменений
4 янв 2019, 8:32
Оценочная стоимость (без НДС)
5 666 MDL
Размер минимального шага понижения цены
Achizitii.md ID
21002717
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Срок действия контракта
1 янв 2019 08:00 - 30 июн 2019 08:00
Список позиций
1)
Название
Produse alimentare CPV: 15800000-6 - Различые продукты питания
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
documente pentru licitație.pdf documente pentru licitație.pdf
Документация к предложению
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele: 1 Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei • Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.4) 2 Dovada înregistrării persoanei juridice Documente edificatoare cum ar fi certificate constatatoare eliberate de autoritatea competentă, în original sau copie legalizată din care să rezulte adresa actuală şi obiectul de activitate al societăţii. • Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras În cazul unei persoane juridice non-profit, se vor depune documente care să ateste că persoana semnatară este autorizată se desfăşoare activităţile ce fac obiectul contractului, cum ar fi: • statutul cu modificările la zi. • procese verbale relevante, etc. Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional. Da 3 Prezentarea actului ce atestă dreptul de a livra/ presta bunuri/servicii Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe trebuie prezentate următoarele documente: -Înștiințarea de recepționare a notificării privind inițierea activității de comerț – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului – eliberat de APL de nivelul 1( Primărie) 4 Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat (Autoritatea contractantă poate indica standarde de referință naționale, europene și internțaionale, inclusiv etichete ecologice) 5 Prezentarea de informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică Ofertantul va avea minim 5 ani de experienţă specificată în livrarea bunurilor/prestarea serviciilor similare. Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe opertaorul economic completează formularul (F3.3) Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conţinând valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, întocmită conform Formularului (F 3.3) 6 Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului Autorefregerator, autovehicole ori autoturizme pentru transportarea produselor alimentare Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei: Documente care atestă faptul că ofertantul se află în posesia echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate prin contracte sau convenţii. (Trebuie demonstrată inclusiv existenţa agrementelor, autorizațiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislaţia impune în mod expres) Se va completa Formularul (F 3.3) 7 Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei • Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.5) Documente edificatoare cum ar fi certificate şi/ sau alte documente echivalente emise de autorităţi compentente din ţara de rezidenţă a ofertantului în cazul operatorului economic străin; • Certificat cu privire la situația contribuabilului – original sau copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal sau de organul competent în țara de reședință a operatorului economic străin (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova sau al organului competent în țara de reședință a operatorului economic străin); 8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. 9 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Formular F 3,3 10 oferta În original . Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Primar Lilian Botnaru
10.12.18 10:50
Документы лота
cașcaval ( lot 6).docx
Oferta produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019 1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci cu fracția masica de grăsime 50%. Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50
cașcaval ( lot 6).docx
Oferta produselor alimentare pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019 1. 15500000-3 Cașcaval„Rosiiskii” kg 80 natural, din lapte de vaci cu fracția masica de grăsime 50%. Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Credoprim

Тендер завершен
Цена предложения: 7 066,67 MDL
Статус: Победитель

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: A întrunit condițiile solicitate
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения