1
Период разъяснений
с 18.04.2019 10:28
по 21.04.2019 10:02
2
Подача предложений
с 22.04.2019 10:02
по 24.04.2019 10:02
3
Аукцион
25.04.2019 12:01
4
Квалификация
5
Предложения рассмотрены

Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 36 093,75 MDL
Период уточнений: 18.04.19 10:28 - 21.04.19 10:02
Период подачи оферт: 22.04.19 10:02 - 24.04.19 10:02
Начало аукциона: 25 апр 2019 12:01

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini și anexă nr.1(criterii de evaluare), nr. 2 (Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți
pentru încheierea contractului.)
1. Operatorii economici vor respecta meniului – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislației în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității a produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate ligislației în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și a operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. În anotimpul cald transportarea se efectuează în transport izotermic cu aparataj frigorific, pentru transportarea ce necesită timp de 3 ore și mai mult, fără el - nu mai mult de 1 oră. Pentru mijloacele de transport se prezintă pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
La solicitarea Autorității Contractante operatorul economic vor prezenta toată informația și acte solicitate în termen de o zi.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 15 zile pe perioada estivală a anului 2019
începând cu data de 03.06.2019 - 21.06.2019 pentru 75 copii
**** Respectiv: 75 persoane x 15 zile = 1125 porții x 38,50 lei /zi cu TVA = 43312,50, 00 lei. Fără TVA-36093,75 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 38,50 lei/zi/ele cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cea mai bun raport calitate-preț
ATENȚIE CRITERIU DE EVALUARE ESTE CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PREȚ. PREȚUL ESTE FIXAT ȘI NU POATE FI MODIFICAT.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, Республика Молдова, Кишинёв, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
Контактное лицо
Ф.И.О
Inna Frunză
Контактный номер
---
Данные о закупке
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Оценочная стоимость (без НДС)
36 093,75 MDL
Размер минимального шага понижения цены
144,38 MDL
Дата последних изменений
14 май 2019 14:17
ID
0a7f2fb1bdd64d1583211ba0273a6294
Идентификатор
Список позиций
1)
Название
Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019 CPV: 55500000-5 - Столовые и общественное питание
Адрес поставки: MD-2060, MD, Кишинёв, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Период доставки: 3 июн 2019 10:04 - 21 июн 2019 10:04
Количество: 1
Ед. измерения: штуки
Документы процедуры закупок
Название документа
MSIGN
Documentația tabara cu sejur de zi .doc
Оценка предложения
18.04.19 10:28
Anexa nr.1 la caietul de sarcin Tabăra cu sejur de zi 2019.doc
Оценка предложения
18.04.19 10:28
Caiet de sarcini Tabăra cu sejur de zi 2019.doc
Техническая спецификация
18.04.19 10:28
Список участников
Квалификация участников
1
Наименование участника:

ISAP"Bucuria-el

Цена предложения: 36 093,75 MDL
Статус: Победитель
“Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019”
Corespunde cerințelor
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Участники аукциона
1
Наименование участника: ISAP"Bucuria-el
Цена предложения: 36 093,75 MDL
Документы, поданные с предложением
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".
Разъяснения