1
Период разъяснений
с
18.04.2019 10:28
по 21.04.2019 10:02
по 21.04.2019 10:02
2
Подача предложений
с
22.04.2019 10:02
по 24.04.2019 10:02
по 24.04.2019 10:02
3
Аукцион
25.04.2019 12:01
4
Квалификация
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
36 093,75 MDL
Период уточнений:
18.04.19 10:28 - 21.04.19 10:02
Период подачи оферт:
22.04.19 10:02 - 24.04.19 10:02
Начало аукциона:
25 апр 2019 12:01
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Предложения рассмотрены
Conform caietului de sarcini și anexă nr.1(criterii de evaluare), nr. 2 (Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți
pentru încheierea contractului.)
1. Operatorii economici vor respecta meniului – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislației în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității a produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate ligislației în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și a operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. În anotimpul cald transportarea se efectuează în transport izotermic cu aparataj frigorific, pentru transportarea ce necesită timp de 3 ore și mai mult, fără el - nu mai mult de 1 oră. Pentru mijloacele de transport se prezintă pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
La solicitarea Autorității Contractante operatorul economic vor prezenta toată informația și acte solicitate în termen de o zi.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 15 zile pe perioada estivală a anului 2019
începând cu data de 03.06.2019 - 21.06.2019 pentru 75 copii
**** Respectiv: 75 persoane x 15 zile = 1125 porții x 38,50 lei /zi cu TVA = 43312,50, 00 lei. Fără TVA-36093,75 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 38,50 lei/zi/ele cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cea mai bun raport calitate-preț
ATENȚIE CRITERIU DE EVALUARE ESTE CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PREȚ. PREȚUL ESTE FIXAT ȘI NU POATE FI MODIFICAT.
pentru încheierea contractului.)
1. Operatorii economici vor respecta meniului – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 38,50 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislației în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității a produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate ligislației în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și a operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. În anotimpul cald transportarea se efectuează în transport izotermic cu aparataj frigorific, pentru transportarea ce necesită timp de 3 ore și mai mult, fără el - nu mai mult de 1 oră. Pentru mijloacele de transport se prezintă pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
La solicitarea Autorității Contractante operatorul economic vor prezenta toată informația și acte solicitate în termen de o zi.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 15 zile pe perioada estivală a anului 2019
începând cu data de 03.06.2019 - 21.06.2019 pentru 75 copii
**** Respectiv: 75 persoane x 15 zile = 1125 porții x 38,50 lei /zi cu TVA = 43312,50, 00 lei. Fără TVA-36093,75 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 38,50 lei/zi/ele cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cea mai bun raport calitate-preț
ATENȚIE CRITERIU DE EVALUARE ESTE CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PREȚ. PREȚUL ESTE FIXAT ȘI NU POATE FI MODIFICAT.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, Республика Молдова, Кишинёв, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
Контактное лицо
Данные о закупке
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Оценочная стоимость (без НДС)
36 093,75 MDL
Размер минимального шага понижения цены
144,38 MDL
Дата последних изменений
14 май 2019 14:17
ID
0a7f2fb1bdd64d1583211ba0273a6294
Идентификатор
Список позиций
1)
Название
Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019
CPV: 55500000-5 - Столовые и общественное питание
Адрес поставки: MD-2060, MD, Кишинёв, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Период доставки: 3 июн 2019 10:04 - 21 июн 2019 10:04
Адрес поставки: MD-2060, MD, Кишинёв, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Период доставки: 3 июн 2019 10:04 - 21 июн 2019 10:04
Количество: 1
Ед. измерения: штуки
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Название документа
MSIGN
Список участников
Квалификация участников
1
Наименование участника:
ISAP"Bucuria-el
Цена предложения: 36 093,75 MDL
Статус:
Победитель
“Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019”
Corespunde cerințelor
01.05.19 21:00
“Servicii de alimentație pentru tabăra cu sejur de zi anul 2019”
Corespunde cerințelor
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Autorizația,certificat înregistr.semnat.PDF.pdf
Autorizația,certificat înregistr.semnat.PDF.pdf
ID: 4ba5f49d62ac424da8f362a9f7f6f47f
Документы приемлемости
MSIGN
23.04.19 18:41
Документы приемлемости
MSIGN
23.04.19 18:41
Informația despre furnizor.semnat.PDF.pdf
Informația despre furnizor.semnat.PDF.pdf
ID: 57a7fd76320a49858b5ed951e4f26bae
Документы приемлемости
MSIGN
23.04.19 18:41
Meniu-Mod.tabere.semnat.PDF.pdf
Meniu-Mod.tabere.semnat.PDF.pdf
ID: 39f2b18f087e443eb4f6918b72ce81f1
Техническое предложение
MSIGN
23.04.19 18:41
OFERTA F3.1 tabere.semnat.PDF.pdf
OFERTA F3.1 tabere.semnat.PDF.pdf
ID: 8a39aba6e32c4c638a56eb1cf9efc254
Коммерческое предложение
MSIGN
23.04.19 18:41
Техническое предложение
MSIGN
23.04.19 18:41
Contract similar.semnat.PDF.pdf
Contract similar.semnat.PDF.pdf
ID: aa5e10e2a18f467db26843ba15136794
Квалификационные документы
MSIGN
23.04.19 18:41
Участники аукциона
1
Наименование участника: ISAP"Bucuria-el
Цена предложения: 36 093,75 MDL
Документы, поданные с предложением
Autorizația,certificat înregistr.semnat.PDF.pdf
Autorizația,certificat înregistr.semnat.PDF.pdf
ID: 4ba5f49d62ac424da8f362a9f7f6f47f
Документы приемлемости
MSIGN
23.04.19 18:41
Документы приемлемости
MSIGN
23.04.19 18:41
Informația despre furnizor.semnat.PDF.pdf
Informația despre furnizor.semnat.PDF.pdf
ID: 57a7fd76320a49858b5ed951e4f26bae
Документы приемлемости
MSIGN
23.04.19 18:41
Meniu-Mod.tabere.semnat.PDF.pdf
Meniu-Mod.tabere.semnat.PDF.pdf
ID: 39f2b18f087e443eb4f6918b72ce81f1
Техническое предложение
MSIGN
23.04.19 18:41
OFERTA F3.1 tabere.semnat.PDF.pdf
OFERTA F3.1 tabere.semnat.PDF.pdf
ID: 8a39aba6e32c4c638a56eb1cf9efc254
Коммерческое предложение
MSIGN
23.04.19 18:41
Техническое предложение
MSIGN
23.04.19 18:41
Contract similar.semnat.PDF.pdf
Contract similar.semnat.PDF.pdf
ID: aa5e10e2a18f467db26843ba15136794
Квалификационные документы
MSIGN
23.04.19 18:41
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK