Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
18.12.2025 13:20
până la 19.12.2025 14:00
până la 19.12.2025 14:00
au rămas 4 ore
2
Propunerea ofertelor
de la
19.12.2025 14:00
până la 23.12.2025 14:00
până la 23.12.2025 14:00
3
Licitaţie
24.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
41 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
18 dec 2025, 13:20 - 19 dec 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 dec 2025, 14:00 - 23 dec 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de proiectare arhitecturală (servicii de design) 2026
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2025, 13:20
Data ultimilor modificări
18 dec 2025, 16:10
Achizitii.md ID
21526524
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de proiectare arhitecturală (servicii de design) 2026
Buget: 41666.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - design 2026 (1).semnat.pdf
anunț de participare - design 2026 (1).semnat.pdf
tenderNotice
-
18.12.25 13:20
Data:
18 dec 2025, 16:10
Subiectul întrebării:
Act verificare la fata locului
Întrebare:
Buna ziua! Ce presupune punctul - "Actul de verificare a obiectivului cu ieșire la fața locului (în teritoriu), semnat de ofertant și beneficiar" ?
Răspuns (19 dec 2025, 09:17):
Actul în formă liberă semnat de ambele părți
Data:
18 dec 2025, 16:42
Subiectul întrebării:
Act serviciile solicitate
Întrebare:
Buna ziua,
Ce presupune ”Actul care atestă dreptul de a presta serviciile solicitate ?”
Răspuns (19 dec 2025, 09:19):
Actul de verificare cu ieșire la fața locului este indispensabil pentru a garanta că soluțiile de design propuse sunt conforme cu realitatea din teren. Acesta servește drept probă că executantul a luat cunoștință de toate particularitățile constructive, rețelele inginerești existente și eventualele constrângeri tehnice, eliminând riscul unor erori de design care ar putea genera costuri suplimentare în faza de execuție
Data:
18 dec 2025, 16:54
Subiectul întrebării:
HG 870/2022
Întrebare:
Stimată Autoritate contractantă,
Referitor la achiziția dvs., dacă aveți deja identificat un prestator pe care intenționați să-l contractați, vă rugăm să aplicați HG nr. 870/2022 (achiziții de valoare mică) prin instrumentul legal adecvat (factură/contract direct, după caz), în locul publicării unei cereri formale,cu includerea cerințelor excesive/irelevante, preluate din proceduri de valoare mare, care nu sunt justificate de obiectul și valoarea achiziției și care încarcă inutil operatorii economici !
Răspuns (19 dec 2025, 09:26):
Această întrebare este formulată pe o premisă eronată și conține afirmații care nu corespund realității. Procedura de achiziție este realizată în stricte conformitate cu legislația
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK