Achiziţie publică
21523653
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2025
1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2025 13:45
până la 17.12.2025 13:30
până la 17.12.2025 13:30
au rămas 17 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2025 13:30
până la 26.12.2025 13:30
până la 26.12.2025 13:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
58 334 MDL
Perioada clarificărilor:
15 dec 2025, 13:45 - 17 dec 2025, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
17 dec 2025, 13:30 - 26 dec 2025, 13:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
1.Servicii obligatorii de audit al situațiilor financiare ale IMSP Institutul de Pneumologie “Chiril Draganiuc” pentru anul 2025, în conformitate cu SNC, ISA, Legea nr.287/2017 și Legea 271/2017.
2.Temei legal.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP Institutul de Pneumologie ”Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie prezentând situații financiare complete, (art.5 alin.3). Conform art.32, situațiile financiare ale anului 2025 sunt supuse auditului obligatoriu.
3.Informații generale despre instituție:
3.1 Statut juridic. Instituție publică cu autonomie financiară, gestionează mijloace FAOAM prin conturi trezoreriale și alte mijloace financiare prin conturi bancare, inclusiv valutare.
3.2 Indicii activității economico-financiare (2025/9 luni)
-Total active imobilizate: 201 632,3 mii lei
-Venituri din vânzâri: 145 662,1 mii lei.
-Numărul mediu salariați: 399,5
-Număr mediu lunar facturi: 380
4.Scopul serviciilor de audit:
- Exprimarea unei opinii asupra situațiilor financiare în conformitate cu ISA.
-Verificarea sistemului de evidență contabilă, documentelor primare, registrelor și rapoartelor financiare.
- Exprimarea unei opinii privind regularitatea, veridicitatea și corectitudinea contabilității.
5. Condiții de recepționare:
5.1 Livrabile:
- Scrisoarea către conducere
- Raportul de audit
- Actul de prestare-recepție.
5.2 Raportul de audit va include:
-Aviz privind coerența raportului conducerii cu situațiile financiare;
-Declararația privind identificarea informațiilor eronate semnificative.
5.3 Alte cerințe:
- limba română;
- predarea opriginalelor documentelor indicate în raport;
- raportul devine proprietatea Beneficiarului. Prestatorului îi este interzisă transmiterea acestuia către terți fără acord.
6. Cerințe fată de Prestator:
Prestator licențiat, conform legislației RM, respectă ISA, asigură independența și confidențialitatea.
7. Termen de executare:
-Termenii și condițiile de prestare solicitați: 16.03.2026 – 27.03.2026.
-Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2026
2.Temei legal.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP Institutul de Pneumologie ”Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie prezentând situații financiare complete, (art.5 alin.3). Conform art.32, situațiile financiare ale anului 2025 sunt supuse auditului obligatoriu.
3.Informații generale despre instituție:
3.1 Statut juridic. Instituție publică cu autonomie financiară, gestionează mijloace FAOAM prin conturi trezoreriale și alte mijloace financiare prin conturi bancare, inclusiv valutare.
3.2 Indicii activității economico-financiare (2025/9 luni)
-Total active imobilizate: 201 632,3 mii lei
-Venituri din vânzâri: 145 662,1 mii lei.
-Numărul mediu salariați: 399,5
-Număr mediu lunar facturi: 380
4.Scopul serviciilor de audit:
- Exprimarea unei opinii asupra situațiilor financiare în conformitate cu ISA.
-Verificarea sistemului de evidență contabilă, documentelor primare, registrelor și rapoartelor financiare.
- Exprimarea unei opinii privind regularitatea, veridicitatea și corectitudinea contabilității.
5. Condiții de recepționare:
5.1 Livrabile:
- Scrisoarea către conducere
- Raportul de audit
- Actul de prestare-recepție.
5.2 Raportul de audit va include:
-Aviz privind coerența raportului conducerii cu situațiile financiare;
-Declararația privind identificarea informațiilor eronate semnificative.
5.3 Alte cerințe:
- limba română;
- predarea opriginalelor documentelor indicate în raport;
- raportul devine proprietatea Beneficiarului. Prestatorului îi este interzisă transmiterea acestuia către terți fără acord.
6. Cerințe fată de Prestator:
Prestator licențiat, conform legislației RM, respectă ISA, asigură independența și confidențialitatea.
7. Termen de executare:
-Termenii și condițiile de prestare solicitați: 16.03.2026 – 27.03.2026.
-Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2026
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 dec 2025, 13:27
Data ultimilor modificări
15 dec 2025, 15:44
Valoarea estimată (fără TVA)
58 334 MDL
Achizitii.md ID
21523653
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2025
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiară
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii audit.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare servicii audit.docx
ID: 493a2748-cc5e-4276-8d6c-b55088209ed8
tenderNotice
-
anunt de participare servicii audit.pdf
anunt de participare servicii audit.pdf
ID: 493a2748-cc5e-4276-8d6c-b55088209ed8
tenderNotice
tenderNotice
-
15.12.25 15:44
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK