1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2025 11:45
până la 15.12.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2025 12:00
până la 26.12.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 063 520 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2025, 11:45 - 15 dec 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2025, 12:00 - 26 dec 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de consultanță în construcții la obiectul „Reconstruirea clădirii Terminalului Aeroportului Internațional „Eugen Doga” - Chișinău (nr. cadastral 0100120.236.01), cu replanificarea parțială a încăperilor și extinderea acestora”, amplasat în mun. Chișinău, sec. Botanica, bd. Dacia, 80/3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Oala
Telefonul de contact
068011113
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2025, 11:38
Data ultimilor modificări
5 dec 2025, 21:57
Valoarea estimată (fără TVA)
2 063 520 MDL
Achizitii.md ID
21518554
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Durata contractului
2 ian 2026 11:44 - 30 aug 2027 11:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii CPV: 71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Cantitatea: 18.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
5.12.25 11:45
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.12.25 13:17
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.25 13:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC “TAUMATURG” SRL

Preţul ofertei: 1 598 798,91 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Marisan Procon SRL

Preţul ofertei: 1 598 798,92 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de consultanță în construcții la obiectul „Reconstruirea clădirii Terminalului Aeroportului Internațional „Eugen Doga” - Chișinău (nr. cadastral 0100120.236.01), cu replanificarea parțială a încăperilor și extinderea acestora”, amplasat în mun. Chișinău, sec. Botanica, bd. Dacia, 80/3
Data:
5 dec 2025, 21:57
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare
Întrebare:
Presupun că ați încurcat anunțul de participare cu cel de la construcții? Ce fel de formular 3,5,7 doriți la serviciile de consultanță? Plus pentru ce garanția de ofertă 2 procente? Îmi pare exagerat
Răspuns (8 dec 2025, 08:07):
Buna dimineața, da, corect, nu-i cazul formularelor 3,5,7, încărcați ofertă ca pentru servicii unde arătați coeficietul în % din valoarea lucrărilor și suma cu și fără TVA. Cu referire la garanția de 2%, este coeficientul maximal permis de lege, iar ținînd cont de importanța și valoarea serviciilor nu este deloc exagerat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări