1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2025 11:45
până la 15.12.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2025 12:00
până la 26.12.2025 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 063 520 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2025, 11:45 - 15 dec 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2025, 12:00 - 26 dec 2025, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Servicii de consultanță în construcții la obiectul „Reconstruirea clădirii Terminalului Aeroportului Internațional „Eugen Doga” - Chișinău (nr. cadastral 0100120.236.01),
cu replanificarea parțială a încăperilor și extinderea acestora”,
amplasat în mun. Chișinău, sec. Botanica, bd. Dacia, 80/3
Procedura de achiziție a lucrărilor în curs de desfășurare MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1761743418351

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Oala
Telefonul de contact
068011113
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2025, 11:45
Data ultimilor modificări
5 dec 2025, 21:57
Achizitii.md ID
21518554
CPV
71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
5.12.25 11:45
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
5.12.25 13:17
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.25 13:17
Servicii de consultanță în construcții la obiectul „Reconstruirea clădirii Terminalului Aeroportului Internațional „Eugen Doga” - Chișinău (nr. cadastral 0100120.236.01), cu replanificarea parțială a încăperilor și extinderea acestora”, amplasat în mun. Chișinău, sec. Botanica, bd. Dacia, 80/3
Data:
5 dec 2025, 21:57
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare
Întrebare:
Presupun că ați încurcat anunțul de participare cu cel de la construcții? Ce fel de formular 3,5,7 doriți la serviciile de consultanță? Plus pentru ce garanția de ofertă 2 procente? Îmi pare exagerat
Răspuns (8 dec 2025, 08:07):
Buna dimineața, da, corect, nu-i cazul formularelor 3,5,7, încărcați ofertă ca pentru servicii unde arătați coeficietul în % din valoarea lucrărilor și suma cu și fără TVA. Cu referire la garanția de 2%, este coeficientul maximal permis de lege, iar ținînd cont de importanța și valoarea serviciilor nu este deloc exagerat.
Data:
6 dec 2025, 23:16
Subiectul întrebării:
Valoarea estimată
Întrebare:
Bună ziua, de ce ați sub estimat atît de mult achiziția?
Răspuns (8 dec 2025, 10:26):
Bună ziua. Aceasta suma este indicată în Deviz General a obiectului și reprezintă suma de pornire. Fiecare ofertant poate indica orice cost pe care-l consideră rezonabil și argementat, iar grupul de lucru va lua în calcul fiecare ofertă.
Data:
11 dec 2025, 00:37
Subiectul întrebării:
Neclaritate
Întrebare:
Bună ziua, pentru ce geodez la companie de consultanță, inginer SSM, Inginer în securitate antiincendiu, caietul de sarcini precis se atribuie la consultanți sau la constructori totuși?
Răspuns (12 dec 2025, 08:02):
Bună ziua. pentru executarea topogeodeziei de control la fiecare etapă necesară, verificarea cotelor la fiecare etapă, etc., pentru verificarea documentelor de intrare, supraveghere contunuă și sistarea lucrărilor în caz de încălcare, pentru cercetarea cazurilor apărute cu documentarea etc., instruirea și supravegherea personalului Executantului, elaborarea diferitor acte la executare lucrări cu foc deschis, etc. Participarea la supravegherea lucrărilor de construcție pe toată prioada de execuție. Pot fi persoane contractante pe anumită perioadă (la chemare, odată în săptămâna etc.).
Data:
14 dec 2025, 16:12
Subiectul întrebării:
Modificare caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, modificați caietul de sarcini, 1. Inginer SSM nu este necesar din partea beneficiarului, în mod normal SSM este verificat și condus exclusiv de antreprenorul care execută lucrările. 2. Inginer Geodez - este persoana din cadrul companiei de execuție, se primește că dublăm serviciul dat fără nici o argumentare, 3. Inginer protecție civilă - la fel este angajat din partea companiei care execută lucrările. Vă mulțumim mult pentru înțelegere!!!
Răspuns (15 dec 2025, 08:34):
Bună ziua. Inginerul Geodez este necesar pentru executarea topogeodeziei de control la fiecare etapă necesară, verificarea cotelor la fiecare etapă, volumelor lucrarilor de terasamente și etc., Inginer protecție civilă - pentru verificarea documentelor de intrare, supraveghere contunuă și sistarea lucrărilor în caz de încălcare, pentru cercetarea cazurilor apărute cu documentarea etc., Inginerul SSM - instruirea și supravegherea personalului Executantului, elaborarea diferitor acte la executare lucrări cu foc deschis, documentarea cazurilor despre nerespectarea normelor de protectie la locurile de munca si prevenirea accidentelor, raportarea despre neechiparea personalului Antreprenorului, etc. Participarea la supravegherea lucrărilor de construcție pe toată prioada de execuție obligatorie. Pot fi persoane contractante pe anumită perioadă (la chemare, odată în săptămâna etc.). Este o cerință a Beneficiarului, pe care solicităm să o respectați.
Data:
14 dec 2025, 16:17
Subiectul întrebării:
Anexe din documentația standard
Întrebare:
Bună ziua, vă rog să confirmați care anexe din documentația standard sunt necesare de plasat?
Răspuns (15 dec 2025, 08:00):
Buna dimineața, completați doar anexele generale, în cazul cînd depuneți oferta prin asociere, cu subcontractanți, cu susținători tehnice și/sau financiari, completați și anexele respective.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.