1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2025 09:56
până la 08.12.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2025 10:00
până la 12.12.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 171 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2025, 9:56 - 8 dec 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2025, 10:00 - 12 dec 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Depozitul produselor alimentare - de luni până duminică de la 19:00 până la 07:00;
2. Depozitul de materiale - de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă, duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
3. Depozitul de materiale de construcţii - de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă, duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
4. Farmacia Spitalicească de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbători 24 ore,
5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 - de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore,
6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni până vineri de la 16:00 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
7. Cabinetul Radiologie de luni până vineri de la 16:00 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore;
8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni până vineri de la 16:00 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore.
9. Spaţiul Muzeului din Casa de Cultură a instituției de luni până vineri de la 16:30 până la 08:00, sâmbătă duminică şi în zilele de sărbători 24 ore.
10. Depozit farmaceutic pentru medicamente (safeu cu medicamente la evidență cantitativă).
11. Buton de alarmă, 2 buc. secția internare: 24 ore.
12. Buton de alarmă, 2 buc. secția 10: 24 ore.
13. Buton de alarmă, 2 buc. liftier: 24 ore.
14. Buton de alarmă, 2 buc. secția 7: 24 ore.
15. Buton de alarmă, 2 buc. secția 8: 24 ore.
16. Buton de alarmă, 2 buc. secția 9: 24 ore.
17. Buton de alarmă, 2 buc. Post barieră: 24 ore.
18. Buton de alarmă, 1 buc. farmacia spitalicească de luni până vineri de la 8:00-16:30.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurica Ursu
Telefonul de contact
0-22-857-238
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2025, 9:47
Data ultimilor modificări
5 dec 2025, 9:56
Valoarea estimată (fără TVA)
171 000 MDL
Achizitii.md ID
21518370
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2026 09:50 - 30 dec 2026 09:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de monitorizare tehnică a sistemelor de alarmă pentru anul 2026 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 365.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
declarație de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.25 09:56
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.25 09:56
contract model.doc
Model de сontract
-
5.12.25 09:56
Subiectul întrebării
Întrebare
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări