1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2025 17:06
până la 11.12.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2025 13:00
până la 23.12.2025 13:00
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
24.12.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 1 988 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2025, 17:06 - 11 dec 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2025, 13:00 - 23 dec 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Stații de lucru și echipamente periferice conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2025, 17:06
Data ultimilor modificări
2 dec 2025, 15:10
Achizitii.md ID
21516582
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
anexa nr. 23 specificații de preț.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
anexa nr. 22 specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:06
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
1.12.25 17:12
Data:
2 dec 2025, 10:14
Subiectul întrebării:
livrare echipament
Întrebare:
Buna ziua, Livrarea echipamentului va fi doar in raza municipiului Chisinau? Multumesc
Răspuns (2 dec 2025, 14:25):
Bună ziua! Bunurile vor fi livrate doar în raza mun. Chișinău. Mulțumim!
Panou (display) interactiv
Data:
2 dec 2025, 10:24
Subiectul întrebării:
Norme UE si RM
Întrebare:
Stimată comisie de achiziții, Stimați reprezentanți ai instituției, În calitate de potențial cumpărător și având în vedere specificul utilizării echipamentelor în mediul educațional medical, vă rugăm respectuos să includeți în documentația de achiziție următoarele cerințe tehnice suplimentare privind monitoarele / panourile interactive / echipamentele cu afișaj: - Flicker Free – nivel de scintilație redus, pentru prevenirea oboselii oculare, conform recomandărilor europene privind sănătatea și securitatea în muncă (Directiva 89/391/CEE și Directiva 90/270/CEE privind lucrul la monitor). - Low Blue Light – diminuarea intensității luminii albastre, în conformitate cu bunele practici europene pentru protecția vederii și cu cerințele generale privind siguranța produselor (Regulamentul (UE) 2019/1020 și Directiva 2001/95/CE). - Conformitatea panoului cu standardul IEC 60529 / IP5X – protecție împotriva prafului, relevantă pentru utilizarea în săli de curs, laboratoare și spații medicale. - Certificare ENERGY STAR® 8.0 – pentru eficiență energetică sporită, în conformitate cu legislația UE privind ecodesignul (Regulamentul (UE) 2017/1369 privind etichetarea energetică și Regulamentul (CE) 1275/2008). - Certificare Google EDLA (Google Enterprise Devices Licensing Agreement) – pentru utilizare sigură și conformă în mediul educațional, în special în contextul cerințelor privind interoperabilitatea și protecția datelor. Vă rugăm ca îndeplinirea acestor cerințe să fie confirmată prin prezentarea certificatelor corespunzătoare în cadrul ofertei tehnice. Temei legislativ relevant (UE și Republica Moldova) ✔ Directiva 89/391/CEE privind îmbunătățirea securității și sănătății lucrătorilor la locul de muncă ✔ Directiva 90/270/CEE privind lucrul la echipamente cu afișaj ✔ Regulamentul (UE) 2019/1020 privind supravegherea pieței și conformitatea produselor ✔ Directiva 2001/95/CE privind siguranța generală a produselor ✔ Regulamentul (UE) 2017/1369 privind etichetarea energetică ✔ Regulamentul (CE) 1275/2008 privind cerințele de ecodesign pentru consumul de energie ✔ Legea Republicii Moldova nr. 105/2003 privind protecția consumatorului ✔ Legea nr. 102/2009 privind securitatea produselor nealimentare ✔ Hotărârea Guvernului RM nr. 913/2016 privind cerințele ecodesign pentru produsele cu consum de energie În baza acestor acte normative, includerea cerințelor menționate este justificată pentru a asigura protecția sănătății utilizatorilor, durabilitatea echipamentelor și conformitatea cu standardele europene aplicabile domeniului educațional medical. Vă mulțumim anticipat pentru includerea acestor specificații în documentația de achiziție și pentru confirmarea prin acte certificate. Cu respect
Răspuns (2 dec 2025, 14:39):
Bună ziua! Vă mulțumim mult pentru recomandări, însă, acestea vor fi luate în calcul la elaborarea documentației pentru procedurile de achiziție viitoare. La moment, autoritatea contractantă este în imposibilitate de a modifica cerințele tehnice și/sau de calificare incluse în Documentația de atribuire, deoarece documentația aferentă procedurii de achiziție a fost avizată pozitiv de către Agenția de Guvernare Electronică. Mulțumim!
Data:
2 dec 2025, 14:51
Subiectul întrebării:
Răspuns (2 dec 2025, 14:39)
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să adăugați în setul de documente „confirmarea cerințelor din partea AGE”. Vă mulțumim
Răspuns (2 dec 2025, 15:11):
Bună ziua! A fost atașat Avizul Agenției de Guvernare Electronică. Mulțumim!
Data:
3 dec 2025, 10:37
Subiectul întrebării:
Livrare si instalare
Întrebare:
Buna ziua. Livrarea se va realiza doar intr-o locatie sau in mai multe?
Răspuns (3 dec 2025, 14:12):
Bună ziua! Livrarea bunurilor se va realiza doar la o locație, însă instalarea bunurilor solicitate la Lotul nr. 3 se va realiza în mai multe locații. Mulțumim!
Data:
5 dec 2025, 11:37
Subiectul întrebării:
Conectori audio digitali
Întrebare:
S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface) is a standard for transmitting digital audio between consumer audio devices like TVs, soundbars, and computers. - dat fiind faptul ca s-a solicitat conexiune de semnal audio digital, iar majoritatea sistemelor de sunet actuale deja suporta conexiune fie prin fir HDMI fie prin conexiune cu conectori type-C, se va accepta oferta unde conectorul S/PDIF va fi inlocuit cu type-c (altul aditional decat cel solicitat deja in caietul de sarcini? Drept argumente - este la fel o conexiune digitala, dar care nu standadizeaza conexiunea doar cu echipamente bazate pe tehnologia Sony/Philips Digital Interface, ci cu orice echipament dotat cu conexiune de date type-C.
Răspuns (8 dec 2025, 11:46):
Bună ziua! Da, se permite înlocuirea conectorului S/PDIF cu conectorul type-c. Mulțumim!
Data:
5 dec 2025, 16:30
Subiectul întrebării:
Întrebare suplimentară – Lotul nr. 3 (Panouri interactive):
Întrebare:
Bună ziua, Având în vedere răspunsul primit anterior referitor la faptul că livrarea se va realiza într-o singură locație, iar instalarea în mai multe locații, vă rugăm să ne oferiți următoarele clarificări, necesare pentru calcularea corectă a ofertei financiare: Care este numărul exact al instituțiilor / locațiilor unde se vor instala panourile interactive? Cine va asigura transportul echipamentelor de la punctul unic de livrare către locațiile finale de instalare: Beneficiarul / Autoritatea contractantă, sau Ofertantul? Aceste informații sunt esențiale pentru stabilirea corectă a costurilor de logistică și instalare.
Răspuns (8 dec 2025, 11:48):
Bună ziua! Transportarea echipamentelor de la locația de livrare către locațiile de instalare va fi asigurată de către Autoritatea contractantă. Numărul exact, respectiv adresele locațiilor, unde se vor instala panourile interactive, urmează a fi stabilit. Mulțumim!
Data:
5 dec 2025, 16:34
Subiectul întrebării:
Clarificări – Lot 3 Panouri interactive
Întrebare:
Bună ziua, Avem nevoie de următoarele clarificări pentru ofertă: Specificația „Tip stocare: minim 128MB” se referă, de fapt, la 128 GB? La „Tip montare: perete, stand”, trebuie ofertate ambele tipuri de suport (perete și stand mobil) pentru fiecare panou sau doar unul?
Răspuns (8 dec 2025, 11:51):
Bună ziua! Specificația „Tip stocare: minim 128MB” se referă la 128GB, s-a comis o greșeala mecanică. La „Tip montare: perete, stand” se are în vedere posibilitatea de instalare. Respectiv, nu trebuie ofertate ambele tipuri de suport, doar cel de perete. Mulțumim!
Data:
7 dec 2025, 21:15
Subiectul întrebării:
Lotul 1
Întrebare:
Bună ziua! Vă rog să ne clarificați următoarele cerințe: 1. Placa video (Placa grafică) trebuie să fie instalată și testată din fabrică, sau este permisă instalarea acesteia de către ofertant (participantul la licitație)? 2. Echipamentele care fac parte din stația de lucru trebuie să fie de la un singur producător, sau pot fi de la producători diferiți? 3. Trebuie să fie indicate codurile de articol (Part Number) pentru toate componentele care intră în componența calculatorului, precum și pentru celelalte echipamente, software și servicii, în scopul de a evita manipulările cu suportul de garanție și de a asigura utilizarea de software original și de componente certificate de producător?
Răspuns (8 dec 2025, 11:53):
Bună ziua! Conform specificațiilor tehnice solicitate în Caietul de sarcini, stațiile de lucru trebuie să fie noi, brand name recunoscut internațional, asamblate și vândute ca set de la producător. Mulțumim!
Data:
7 dec 2025, 21:23
Subiectul întrebării:
Imprimantă monofuncțională - 70 buc.
Întrebare:
Bună ziua! Pornind de la cerințele Dvs., este vorba despre un singur cartuș pentru 10000 de imprimări. Vă rugăm să confirmați acest lucru sau să indicați dacă este permis să includem în set mai multe cartușe care, în total, asigură volumul de 10k de imprimări. De asemenea, vă rugăm să precizați dacă vor fi examinate variantele cu consumabile „în trei componente” – toner, drum și recipientul pentru colectarea deșeurilor de toner. Mulțumim !
Răspuns (8 dec 2025, 11:56):
Bună ziua! Nu este obligatoriu un singur cartuș pentru imprimarea a 10000 de pagini, respectiv se permite includerea în set a câteva cartușe, care asigură volumul solicitat de imprimări. În ceea ce privește variantele cu consumabile „în trei componente” - toner, drum și recipientul pentru colectarea deșeurilor de toner, vor fi examinate, dacă sunt asamblate într-un set, nu separat. Mulțumim!
Data:
8 dec 2025, 13:11
Subiectul întrebării:
Răspuns (8 dec 2025, 11:53)
Întrebare:
Bună ziua, scuzați, dar nu ați răspuns la această întrebare: 3. Trebuie să fie indicate codurile de articol (Part Number) pentru toate componentele care intră în componența calculatorului, precum și pentru celelalte echipamente, software și servicii, în scopul de a evita manipulările cu suportul de garanție și de a asigura utilizarea de software original și de componente certificate de producător?
Răspuns (8 dec 2025, 16:36):
Bună ziua! Autoritatea contractantă solicită stații de lucru asamblate și vândute ca set de la producător, conform specificațiilor tehnice din Caietul de sarcini. Respectiv, nu trebuie indicate codurile de articol pentru fiecare parte componentă a stației de lucru. Multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.