Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21516567
Construcția rețelei magistrale de alimentare cu apă în localitățile Maximovca (rezervoare pentru apă pe teren nr. Cadastral 1032104100), Mereni (rezervoare pentru apă pe teren nr. Cadastral 1034212085), Chirca (castele de apă pe teren nr. Cadastral 1018210102), Botnăreștii Noi, Botnărești, Salcia, r-nul Anenii Noi, în cadrul proiectului „Conectarea satelor Maximovca, Mereni, Chirca și Botnăreștii Noi la apeductul magistral al mun.Chișinău”
1
Perioada de actualizare
de la
02.12.2025 09:38
până la 12.12.2025 11:00
până la 12.12.2025 11:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
12.12.2025 11:00
până la 22.12.2025 11:00
până la 22.12.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
40 570 758,33 MDL
Perioada clarificărilor:
2 dec 2025, 9:38 - 12 dec 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 dec 2025, 11:00 - 22 dec 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Construcția rețelei magistrale de alimentare cu apă în localitățile Maximovca (rezervoare pentru apă pe teren nr. Cadastral 1032104100), Mereni (rezervoare pentru apă pe teren nr. Cadastral 1034212085), Chirca (castele de apă pe teren nr. Cadastral 1018210102), Botnăreștii Noi, Botnărești, Salcia, r-nul Anenii Noi, în cadrul proiectului „Conectarea satelor Maximovca, Mereni, Chirca și Botnăreștii Noi la apeductul magistral al mun.Chișinău”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2025, 9:38
Data ultimilor modificări
2 dec 2025, 14:29
Achizitii.md ID
21516567
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
18.4.1 caiet de sarcini mereni 2025 magistrala.semnat.pdf
18.4.1 caiet de sarcini mereni 2025 magistrala.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
- CAIET DE SARCINI
2.12.25 09:38
18.4.2. pichetare mereni.pdf
18.4.2. pichetare mereni.pdf
Specificaţie tehnică
- CAIET DE SEARCINI
2.12.25 09:38
18.3. documentatia standart lucrari mereni.semnat.pdf
18.3. documentatia standart lucrari mereni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Documentația standard
2.12.25 09:38
18.1. anunț de participare_mereni.semnat.pdf
18.1. anunț de participare_mereni.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
2.12.25 09:38
Data:
2 dec 2025, 11:02
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Publicati va rog proiectul
Răspuns (2 dec 2025, 14:30):
Informația disponibilă în variantă electronică privind proiectul a fost publicată. Informația integrală o puteți accesa fizic la sediu ADR Centru.
Data:
2 dec 2025, 11:03
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
La punctul 21 e posibil sa aratam linii creditare?
Răspuns (2 dec 2025, 13:26):
La evaluare autoritatea contractantă Va accepta și resurse creditare sau alte mijloace financiare. Ofertantul economic trebuie să demonstreze situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizată şi înregistrată de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.
Data:
2 dec 2025, 12:31
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
anexa nr. 22 ce lucrari urmeaza sa acopere?
Răspuns (2 dec 2025, 13:53):
Se va prezenta Avizul emis de către Inspectoratul de Stat în Construcții (INST), necesar pentru participarea operatorilor economici la procedurile de achiziție publică privind execuția lucrărilor de construcții și instalații, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare
Data:
2 dec 2025, 12:36
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
,,un contract ce au avut ca obiect execuţia
unor lucrări similare cu cele ce fac
obiectul contractului " acasta sintagma a avut o interpretare mai larga in anul 2025 si pentru a exclude litigii ulterioare va rugam sa precizati ce lucrari concret vor fi acceptate ca similare.
Răspuns (2 dec 2025, 14:19):
Lucrări similare obiectului contractului pot fi considerate instalații și rețele de alimentare cu apă și de canalizare exterioare
Data:
2 dec 2025, 12:39
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
,,procesul verbal de recepţie la
terminarea lucrărilor" aceste procese verbale in lopsa concluzieii INST vor fi acceptate ca conforme la evaluare?
Răspuns (2 dec 2025, 14:13):
Procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor se consideră valabil și produce efecte juridice numai după aplicarea semnăturilor tuturor membrilor comisiei de recepție și emiterea Concluziei Inspectoratului de Stat în Construcții (INST), în conformitate cu prevederile CUC 434/2023.
Data:
2 dec 2025, 12:45
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
8. Trasarea geodezică a lucrărilor, toleranţe de execuţie
,,Antreprenorul este obligat să aibă un geodez cu echipamentul controlat. Antreprenorul
este obligat să efectueze ridicările topografice de control cu indicarea hotarelor. Trasarea
axelor principale, stîlpilor și liniilor de comunicație și hotarelor terenului pus în
dispoziţia Antreprenorului, precum şi materializarea cotelor de nivel în apropierea
nemijlocită a terenului, sunt obligaţiuni ale Antreprenorului." cu trasarile initiale e totul clar dar cu ridicarile topografice de control este intrebare: antreprenorul se controleaza el pe el? Sintagma ,,control" din start indica ca acata verificare urmeaza a fi independenta. aceste lucrari pot fi licitate separat asa cum se separa responabilul tehnic.
Răspuns (2 dec 2025, 14:15):
Consultați NCM A.06.02:2014, punctul 7 Verificarea preciziei parametrilor geometrici prin controlul lucrărilor de trasare la executarea construcției. Formele metodele şi obiectele verificării după etapele de producție. Documentația ridicărilor de execuție.
Data:
2 dec 2025, 13:02
Subiectul întrebării:
documentatia standart
Întrebare:
Ati modificat contractul introducind schimbari in partea I unde vi seinterzice acasta in special indicind o prevedere ca CODUL URBANIZMULUI (calitatea in constructir), guverneaza partea ce cine de garantia de buna executie (partea economica) inscrisul contravine la Legea 131/2015 si HG 638, la inceput de an aceste interpretari mai aveau o explicatie lipsa de timp acum ?pct 155. Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanția de bună execuție a contractului în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor. Lega 131/2015. Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia 8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. de bună execuţie a contractului. Va dedicati inventiilor si creati situatii de conflict. Scoteti prevederile inventate in partea I a contractului publicat cu introducerea argumentata a doliantelor si ideilor in partea a II a contractului, dorinti ce nu pot contrazice parii I
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK