1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2025 14:07
până la 02.12.2025 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2025 14:30
până la 05.12.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2025, 14:07 - 2 dec 2025, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2025, 14:30 - 5 dec 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Telefonul de contact
+37322438237;
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2025, 13:59
Data ultimilor modificări
1 dec 2025, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21516385
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Durata contractului
8 dec 2025 14:02 - 14 apr 2026 14:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Auditul situațiilor financiare Perioada auditată 01.01.2025-31.12.2025. Conform caietului de sarcini. Perioada de audit va începe din 01.01.2026 cu emiterea raportului pînă la 25.03.2026 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Auditul sistemului de salarizare Perioada auditată 01.08.2024-01.08.2025. Conform caietului de sarcini Perioada de audit va începe din data semnarii contractului și se va încheia prin emiterea raportului pînă la 31.01.2026 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini audit extern.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 14:07
declarație de eligibiliate.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.25 14:07
duae_nou.doc
Documentele la ofertă
-
1.12.25 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 77 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 80 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări