1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2025 14:09
până la 08.12.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2025 09:00
până la 17.12.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 514 980 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2025, 14:09 - 8 dec 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2025, 9:00 - 17 dec 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Deservirea echipamentelor și sistemelor periferice a camerelor de servere

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piata Marii Adunari Nationale nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Potrîmba Petru
Telefonul de contact
+37322828162
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2025, 14:06
Data ultimilor modificări
3 dec 2025, 10:20
Achizitii.md ID
21515251
CPV
50530000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a maşinilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1
Buget: 514980.0 MDL
Activ
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr.22 Specifiatii tehnice
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
27.11.25 14:09
duae_ro
Documentele la ofertă
DUAE
27.11.25 14:09
Anexa nr.23 Specificatii de pret
Documentele la ofertă
Specificatii de pret
27.11.25 14:09
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
Documentatia standard
27.11.25 14:09
Anunt_de_participare.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare
27.11.25 14:09
Caiet de Sarcini Deservire DC
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
27.11.25 14:09
Data:
3 dec 2025, 10:20
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Buna ziua. Clarificati pct. 15.9 Anuntilui de participare: Declarație privind lista principalelor livrări/prestări similare efectuate în ultimii 3 ani de activitate Operatorul economic va demonstra experienta în domeniul deservirii sistemelor inginerești (a Centrelor de date) prin executarea a cel putin 3 contracte în ultimii 3 ani de activitate INTREBARE: Ne vor admite la participarea la tender dacă vom indica mai mult de 3 contracte încheiate pentru servicii similare, în decurs de doar 2 ani de activitate și experiență similară. Multumesc anticipat.
Răspuns (3 dec 2025, 11:44):
Buna ziua, Puteti participa, deoarece conditia este sa aveti mai mult de 3 Contracte similare in ultimii 3 ani.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.