Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21514557
1
Perioada de actualizare
de la
26.11.2025 13:59
până la 10.12.2025 10:11
până la 10.12.2025 10:11
2
Propunerea ofertelor
de la
10.12.2025 10:11
până la 17.12.2025 14:00
până la 17.12.2025 14:00
3
Licitaţie
de la
18.12.2025 08:00
până la 18.12.2025 14:47
până la 18.12.2025 14:47
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 156 361,55 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2025, 13:59 - 10 dec 2025, 10:11
Perioada de depunere a ofertelor:
10 dec 2025, 10:11 - 17 dec 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
(ocds...71818 din 07.11.2025) încheiat prin procedura de achiziție publică ocds-b3wdp1-MD-1741961471818 din 14.03.2025 privind Achiziționarea consumabilelor medicale pentru ATI, sonde și tuburi pentru anii 2026-2028 (Partea 2)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2025, 13:59
Data ultimilor modificări
8 dec 2025, 10:11
Achizitii.md ID
21514557
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot nr. 121 Set cateter pentru vena subclaviculară 16G, bilumen
Buget: 148590.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 3 - Lot nr. 123 Set cateter pentru vena subclaviculară 18G, bilumen
Buget: 296244.0 MDL
Activ
Activ
Activ
Lotul nr. 6 - Lot nr. 129 Set cateter venos central cu 3 lumene
Buget: 233730.19 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lot nr. 130 Set cateter venos central cu 4 lumene
Buget: 70000.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 9 - Lot nr. 135 Set de drenare a cavităților pleurale 16F
Buget: 7080.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Lot nr. 136 Set de drenare a cavităților pleurale 18F
Buget: 10200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Lot nr. 139 Set de tuburi endotraheale bilumen drept, Nr.35
Buget: 38649.6 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - Lot nr. 140 Set de tuburi endotraheale bilumen drept, Nr.37
Buget: 39132.72 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Lot nr. 141 Set de tuburi endotraheale bilumen drept, Nr.39
Buget: 16909.19 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - Lot nr. 142 Set de tuburi endotraheale bilumen stâng, Nr.35
Buget: 45896.4 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - Lot nr. 143 Set de tuburi endotraheale bilumen stâng, Nr.37
Buget: 46379.52 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 17 - Lot nr. 153 Set ligaturare varice esofagian. Latex
Buget: 347200.0 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - Lot nr. 154 Set ligaturare varice esofagian. Latex-Free
Buget: 89600.0 MDL
Activ
Lotul nr. 19 - Lot nr. 156 Set pentru cateterizarea vaselor centrale biluminal 11G
Buget: 49537.99 MDL
Activ
Lotul nr. 20 - Lot nr. 157 Set pentru cateterizarea vaselor centrale biluminal 12G
Buget: 32400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 21 - Lot nr. 158 Set pentru cateterizarea vaselor centrale biluminal 13G
Buget: 22704.0 MDL
Activ
Lotul nr. 22 - Lot nr. 160 Set pentru cateterizarea vaselor centrale biluminal 16-18G
Buget: 280757.4 MDL
Activ
Lotul nr. 23 - Lot nr. 161 Set pentru cateterizarea vaselor centrale monolumen 16-18G l=30cm
Buget: 2922.2 MDL
Activ
Lotul nr. 24 - Lot nr. 163 Set pentru cateterizarea vaselor centrale monolumen G14-G16
Buget: 5337.59 MDL
Activ
Lotul nr. 25 - Lot nr. 164 Set pentru cateterizarea vaselor centrale monolumen, metoda Seldinger 5F/16G - 18G
Buget: 6209.0 MDL
Activ
Lotul nr. 26 - Lot nr. 165 Set pentru cateterizarea vaselor centrale monolumen, metoda Seldinger, 4.5FR– 6F/14-20G
Buget: 3648.0 MDL
Activ
Lotul nr. 27 - Lot nr. 166 Set pentru cateterizarea vaselor centrale monolumen, metoda Seldinger, 4FR/18-20G
Buget: 48668.79 MDL
Activ
Lotul nr. 28 - Lot nr. 167 Set pentru cateterizarea vaselor centrale quadrolumenal 14-18G l=20cm
Buget: 155344.5 MDL
Activ
Lotul nr. 29 - Lot nr. 169 Set pentru cateterizarea vaselor centrale triluminal (pediatrice), l=13cm
Buget: 148948.8 MDL
Activ
Lotul nr. 30 - Lot nr. 171 Set pentru cateterizarea vaselor centrale triluminal 16-18G
Buget: 404000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 31 - Lot nr. 174 Set pentru inhalații cu oxigen (canule nazale neonatale)
Buget: 1500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 32 - Lot nr. 175 Set pentru inhalații cu oxigen (cateter nazal), pediatrice
Buget: 335.75 MDL
Activ
Lotul nr. 33 - Lot nr. 181 Set traheostomic (canulă traheală fenestrată + valvă) N 8,0
Buget: 40133.52 MDL
Activ
Lotul nr. 34 - Lot nr. 183 Seturi pentru cateterizarea venelor centrale Bilumen G-14-18 – L 20 cm
Buget: 7500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 35 - Lot nr. 185 Seturi pentru cateterizarea venelor centrale Quatrolumen G-16-18-18-14 – L 15 cm
Buget: 150000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 36 - Lot nr. 186 Seturi pentru cateterizarea venelor centrale Trillumen G-16-18-18 – L 15 cm
Buget: 262503.0 MDL
Activ
Lotul nr. 37 - Lot nr. 187 Seturi pentru cateterizarea venelor centrale Trillumen High Flow 12 F G-16-12-12 – L 15 cm
Buget: 36666.79 MDL
Activ
Lotul nr. 38 - Lot nr. 188 Seturi tournichet și șnururi pentru venele cave
Buget: 200000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 39 - Lot nr. 193 Sistem drenaj 100ml în set cu dren plat 7mm
Buget: 200640.0 MDL
Activ
Lotul nr. 40 - Lot nr. 194 Sistem pentru nutriție enterală, gravitațional
Buget: 259107.59 MDL
Activ
Lotul nr. 42 - Lot nr. 198 Sistem-recipient pentru acumularea eliminărilor biologice din plagă tip "NOVOVAC"
Buget: 55004.4 MDL
Activ
Lotul nr. 46 - Lot nr. 214 Tub conector la tubul de intubare Mount
Buget: 369126.6 MDL
Activ
Lotul nr. 47 - Lot nr. 215 Tub conector tip Y pentru tuburi de intubare
Buget: 1440.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 48 - Lot nr. 217 Tub de intubare cu sistem de drenaj subglotic
Buget: 15745.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 50 - Lot nr. 220 Tub endotraheal armat cu fir metalic
Buget: 129508.7 MDL
Activ
Lotul nr. 52 - Lot nr. 222 Tub pentru alimentare cu port tip mama
Buget: 5511.0 MDL
Activ
Lotul nr. 54 - Lot nr. 227 Tub pentru intubație endotraheală cu manșetă
Buget: 423607.68 MDL
Activ
Lotul nr. 55 - Lot nr. 228 Tub pentru intubație endotraheală fără manșetă
Buget: 53218.31 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
rg02-5299 26.11.2025.pdf
rg02-5299 26.11.2025.pdf
Istoricul documentului
-
rg02-5299 26.11.2025.pdf
rg02-5299 26.11.2025.pdf
ID: cb5b8538-76e6-42db-9e43-a24ada10aefb
Documentele la ofertă
-
- scrisoare de invitație.docx
ID: cb5b8538-76e6-42db-9e43-a24ada10aefb
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.11.25 14:47
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
ID: c7a8265d-ec3d-4705-8738-c03b2ccddaf8
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
caiet de sarcini (partea 2).signed.pdf
ID: c7a8265d-ec3d-4705-8738-c03b2ccddaf8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
27.11.25 14:09
Data:
26 nov 2025, 14:15
Subiectul întrebării:
Termen
Întrebare:
tehnic e imposibil sa avem 2 licitatii in aceeas zi. Modificati va rog data (2 reofertari cu acelas termen)
Răspuns (26 nov 2025, 14:51):
Bună ziua, perioada de depunere a ofertelor a fost modificată. Vă mulțumim pentru clarificare!
Data:
26 nov 2025, 16:06
Subiectul întrebării:
participanti
Întrebare:
Buna ziua. In licitatie pot participa toti agentii economici ori doar cei ceja selectati?
Răspuns (27 nov 2025, 08:50):
Bună ziua, în cadrul procedurii de achiziție publică respectivă, pot participa doar operatorii economici care au fost incluși în ACORD-CADRU. Conform caietului de sarcini: „Ca răspuns la INVITAŢIA DE PARTICIPARE LA REOFERTARE, nu vor fi luate în considerare pentru atribuirea contractelor subsecvente:
- ofertele transmise de operatorii economici care nu au semnat acordul-cadru;”
Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
28 nov 2025, 12:44
Subiectul întrebării:
DM
Întrebare:
Va rugam sa indicati in Anuntul de participare care produse sunt DM si care nu necesita inregistrarea
Răspuns (4 dec 2025, 13:34):
Bună ziua, conform anunțului de participare, obligativitatea înregistrării în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale se aplică exclusiv dispozitivelor medicale. Determinarea statutului unui produs ca dispozitiv medical sau non-dispozitiv medical nu se realizează de către CAPCS, aceasta fiind stabilită în baza informațiilor și documentelor furnizate de entitățile competente, producători, operatorii economici, etc. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
3 dec 2025, 15:53
Subiectul întrebării:
Inregistrarea
Întrebare:
In anuntul de participare nu este stipulat ca produsele trebuie sa fie inregistrate.
OE pot participa si cu cele neinregistrate?
Daca totusi se cere inregistrarea, va rugam introduceti cerinta in anunt
Răspuns (4 dec 2025, 13:30):
Bună ziua, conform anunțului de participare, în ACORD-CADRU, obligativitatea înregistrării în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale se aplică dispozitivelor medicale. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
4 dec 2025, 17:10
Subiectul întrebării:
Termeni
Întrebare:
Conform contractului subsecvent p.12.6. Prezentul Contract se consideră încheiat la data semnării și intră în vigoare la data de 01.01.2026, fiind valabil până la 31.12.2026
Iar in anuntul de participare Notă: Garanția de bună execuție va fi valabilă până la data de 31.01.2026
Conform scrisorii Nr. 27/74-581 din 09 septembrie 2025 a AGENŢIA ACHIZIŢII PUBLICE , '' În acest context, Agenția reține că executarea contractului de achiziții publice nu poate avea
loc după expirarea termenului său de valabilitate, iar termenul de valabilitate al garanției de bună
execuție nu poate depăși durata contractului.
Conex, atât valabilitatea garanției de bună execuție, cât și executarea contractului de achiziții
publice, sunt strict circumscrise perioadei de valabilitate a contractului''
Va rugam sa va conformati termenilor legali
Răspuns (5 dec 2025, 11:13):
Durata termenului de bună execuție, a fost stabilit până la data de 31.01.2027, având ca obiectiv principal minimizarea riscurilor autorității contractante. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
4 dec 2025, 17:21
Subiectul întrebării:
termenii de depunere a ofertelor
Întrebare:
Ati plasat 2 reofertari in aceeas zi, astfel, se primeste ca sunt 2 auctioane la 2 licitatii diferite in aceeas zi.
Va rugam sa modificati termenii de depunere a ofertelor
Răspuns (5 dec 2025, 11:55):
Bună ziua, după calculele noastre, pentru toate procedurile, au fost stabilite termene de depunere a ofertelor în zile diferite. Rugăm respectuos să ne informați care proceduri se suprapun. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
6 dec 2025, 22:51
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
venim cu rugamintea, avind in vedere complexitatea licitatiilor pe reofertari, care presupun auction a doua zi, sa extindeti termenele macar 3-4 zile intre reofertari.
astfel se primeste ca avem si depunere si auction in aceeas zi
Răspuns (8 dec 2025, 10:17):
Bună ziua, termenele pentru depunerea ofertelor, au fost extinse. Vă mulțumim pentru clarificare!
Data:
6 dec 2025, 22:53
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
Conform contractului subsecvent p.12.6. Prezentul Contract se consideră încheiat la data semnării și intră în vigoare la data de 01.01.2026, fiind valabil până la 31.12.2026
Iar in anuntul de participare Notă: Garanția de bună execuție va fi valabilă până la data de 31.01.2027
Conform scrisorii Nr. 27/74-581 din 09 septembrie 2025 a AGENŢIA ACHIZIŢII PUBLICE , '' În acest context, Agenția reține că executarea contractului de achiziții publice nu poate avea
loc după expirarea termenului său de valabilitate, iar termenul de valabilitate al garanției de bună
execuție nu poate depăși durata contractului.
Conex, atât valabilitatea garanției de bună execuție, cât și executarea contractului de achiziții
publice, sunt strict circumscrise perioadei de valabilitate a contractului''
Cred ca nu ati inteles ca incalcati legislatia.
daca termenul de valabilitate a contractului este pina la 31.12.2026, atunci si garantia de buna executie trebuie sa fie conforma tot pina la 31.12.2026. Va rugam sa va conformati prevederilor legale.
Răspuns (8 dec 2025, 10:15):
Bună ziua. Reiterăm, că la etapa actuală a procedurii, calendarul și condițiile stabilite în documentația de atribuire nu pot fi modificate. CAPCS desfășoară toate acțiunile necesare pentru finalizarea evaluării transmiterea spre contractare, în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea cadrului legal aplicabil. Totodată, luăm în considerare că structura tranșelor poate suferi ajustări, în funcție de timpul efectiv necesar pentru desfășurarea etapelor de evaluare, contractare și alte proceduri aferente. Orice eventuale modificări vor fi comunicate operatorilor economici prin scrisorile de desemnare a câștigătorilor. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
7 dec 2025, 10:35
Subiectul întrebării:
termeni
Întrebare:
venim cu rugamintea, avind in vedere complexitatea licitatiilor pe reofertari, care presupun auction a doua zi, sa extindeti termenele macar 3-4 zile intre reofertari.
astfel se primeste ca avem si depunere si auction in aceeas zi
La data de 15.12.2025 sunt plasate 2 reofertari
Răspuns (8 dec 2025, 10:17):
Bună ziua, termenele pentru depunerea ofertelor, au fost extinse. Vă mulțumim pentru clarificare!
Data:
8 dec 2025, 08:49
Subiectul întrebării:
Termenii licitatilor
Întrebare:
Reofetari
21514877-10.12.2025, respectiv auction pe11.12.2025
21514353-11.12.2025, respectiv auction pe12.12.2025
21514542-12.12.2025, respectiv auction pe15.12.2025
21514557-15.12.2025, respectiv auction pe16.12.2025
21516542-15.12.2025, respectiv auction pe16.12.2025
21514334, CM-2-16.12.2025
Stimate CAPCS, ati avut mai mult de jumatate de an sa precautati ofertele iar acum le-ti trintit fara nici o logica una peste alta.
Cam cum va inchipuiti in ce conditii ne-ati pus?
Va rugam sa modificati termenii in mod rezonabil si adecvat
Răspuns (8 dec 2025, 10:17):
Bună ziua, termenele pentru depunerea ofertelor, au fost extinse. Vă mulțumim pentru clarificare!
Lot nr. 121 Set cateter pentru vena subclaviculară 16G, bilumen
Data:
9 dec 2025, 19:50
Subiectul întrebării:
Oferta finală
Întrebare:
Pentru loturile 121, 122, 123, 125 și 163 se solicită un interval de lungime al cateterului. Suntem obligați să propunem mai multe modele pentru fiecare lot care se încadrează în lungimea solicitată sau putem livra pentru fiecare lot un singur model care să îndeplinească cerințele autorității contractante.
Răspuns (10 dec 2025, 08:29):
Bună ziua, pentru lotul respectiv, o să se propună modelele din ACORD-CADRU. Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
10 dec 2025, 08:27
Subiectul întrebării:
Clarificari CAPCS
Întrebare:
Se creează impresia că la toate solicitările de clarificare răspunde inteligența artificială, deoarece din răspunsurile primite nu rezultă explicații clare sau concrete. Mai mult decât atât, se observă în mod evident o lipsă de implicare din partea AC în procesul de clarificare, cu o atitudine ce poate fi interpretată ca una de indiferență față de subiectele abordate.
Suntem convinși că mulți medici ar fi deschiși să accepte inovațiile propuse prin solicitările de clarificare. Uneori, aceste solicitări nici nu ajung la medici. Reamintim faptul că medicina nu este un domeniu static și se dezvoltă foarte rapid, iar rigiditatea specialiștilor CAPCS nu este întotdeauna justificată. Nu este posibil ca, an de an, să se repete aceeași specificație, în condițiile în care apar constant dispozitive medicale la care anul trecut nici nu se gândea.
Rugăm specialiștii CAPCS să nu ignore solicitările noastre privind îmbunătățirea parametrilor tehnici ai anumitor produse, întrucât noi ne aflăm în prima linie și suntem primii care află de la producători despre noutăți și versiuni îmbunătățite ale dispozitivelor medicale.
Vă mulțumim.
Răspuns (10 dec 2025, 08:30):
Bună ziua, vă informăm că aspectele privind parametrii tehnici au fost deja analizate și clarificate în cadrul procedurii de încheiere a Acordului-Cadru. În prezent, procesul se află în etapa de reofertare, desfășurată în baza acordului respectiv. În această fază, operatorii economici semnatari ai Acordului-Cadru participă exclusiv la competiția privind factorul de preț, întrucât cerințele tehnice au fost anterior validate și acceptate. Vă mulțumim pentru clarificare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK