Achiziţie publică
21513216
Ouă de găină
1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2025 14:42
până la 29.11.2025 15:00
până la 29.11.2025 15:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2025 15:00
până la 02.12.2025 15:00
până la 02.12.2025 15:00
3
Licitaţie
03.12.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
720 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 nov 2025, 14:42 - 29 nov 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 nov 2025, 15:00 - 2 dec 2025, 15:00
Începutul licitației:
3 dec 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”, categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.724/2024, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.435/2010 și ISO 22000.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: înălţimea să nu depășească 6 mm, imobilă.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat sanitar veterinar emis de ANSA și certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada 05 ianuarie – 26 iunie, anul 2026, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.296/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.724/2024, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.435/2010 și ISO 22000.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: înălţimea să nu depășească 6 mm, imobilă.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă: certificat sanitar veterinar emis de ANSA și certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
1. - livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, în perioada 05 ianuarie – 26 iunie, anul 2026, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2025, 14:35
Data ultimilor modificări
24 nov 2025, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
720 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 880 MDL
Achizitii.md ID
21513216
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37
Durata contractului
16 dec 2025 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standart.signed.pdf
Documentația standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standart
24.11.25 14:42
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
24.11.25 14:42
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK