1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2025 08:41
până la 30.11.2025 20:46
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2025 20:46
până la 03.12.2025 20:46
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 879 951,85 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2025, 8:41 - 30 nov 2025, 20:46
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2025, 20:46 - 3 dec 2025, 20:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Descrierea obiectului lotului conform anunti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, stradela Haltei 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veaceslav Macovei
Telefonul de contact
069149119
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2025, 8:28
Data ultimilor modificări
28 nov 2025, 20:46
Valoarea estimată (fără TVA)
1 879 951,85 MDL
Achizitii.md ID
21511334
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, stradela Haltei 2
Durata contractului
1 ian 2026 08:00 - 30 dec 2026 08:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de cantină si servicii de catering (de preparare și livrare) (se indică obiectul achiziției) pentru anul 2026 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 25800.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart .doc
Documentele la ofertă
-documentatia standart
20.11.25 08:41
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
20.11.25 08:41
anunt de participare (2).pdf anunt de participare (2).pdf
tenderNotice
anunti
28.11.25 20:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 1 530 570 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Participantul 1 și terminii ofertei sunt buni
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări