Achiziţie publică
21509899
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2025 15:05
până la 20.11.2025 13:06
până la 20.11.2025 13:06
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2025 13:06
până la 23.11.2025 14:06
până la 23.11.2025 14:06
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
270 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2025, 15:05 - 20 nov 2025, 13:06
Perioada de depunere a ofertelor:
20 nov 2025, 13:06 - 23 nov 2025, 14:06
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 nov 2025, 8:43
Valoarea estimată (fără TVA)
270 000 MDL
Achizitii.md ID
21509899
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.69
Durata contractului
24 nov 2025 15:05 - 31 dec 2025 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
CPV: 79963000-2 - Servicii de restaurare, de copiere şi de retuşare a fotografiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
202511171504_Anunț de participare backup.signed.signed.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
-
17.11.25 15:05
Комиссия
Prenume
Oleinic Ion
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601001330
Funcţia
---
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
BTS PRO
Preţul ofertei:
108 272,50 MDL
Statut:
Anulat
Pentru vizualizarea documentelor următorului participant
24.11.25 08:43
Motivul: Pentru vizualizarea documentelor următorului participant
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
certificat_deee_btssigned.pdf
ID: 2b13e547-2b56-4785-ae1a-b00ac1b12f2e
Documente de calificare
Data încărcării:
21.11.25 12:03
Data deschiderii:
24.11.25 08:42
btsfiscsigned.pdf
ID: 8b0b856a-b12c-4318-888a-3b52abf493ae
Documente de calificare
Data încărcării:
21.11.25 12:03
Data deschiderii:
24.11.25 08:42
declaratiedeeligibilitatesigned.pdf
ID: c00e217e-589c-4e48-9a24-fd6f0138d3bb
Documente de calificare
Data încărcării:
21.11.25 12:03
Data deschiderii:
24.11.25 08:42
oferta_btssigned.pdf
ID: c5e6df32-8e34-4288-b2a7-3702a651becc
Propunere financiară
Data încărcării:
21.11.25 12:03
Data deschiderii:
24.11.25 08:42
procuri_bts_2025signedsigned.pdf
ID: cc2d9e24-07dd-4681-8598-155449f75ee9
Documente de calificare
Data încărcării:
21.11.25 12:03
Data deschiderii:
24.11.25 08:42
btsdocscansigned.pdf
ID: fa4d3a71-62fb-4318-ac3a-e73036184804
Documente de calificare
Data încărcării:
21.11.25 12:03
Data deschiderii:
24.11.25 08:42
2
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
275 120,60 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
anexa 23_specificatii de pret.signed.pdf
anexa 23_specificatii de pret.signed.pdf
ID: 0f3a79d7-413a-4c96-ab8b-80ae4dca0ffc
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:17
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
anexa 8_declaratie valabilitate ofertei.signed.pdf
anexa 8_declaratie valabilitate ofertei.signed.pdf
ID: 5cba7e3a-3ac9-48be-a966-e3e3075fba59
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:17
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
informatie generala ofertant.signed.pdf
informatie generala ofertant.signed.pdf
ID: 6db78dc4-acba-400a-874f-98645ce791eb
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:18
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
extras din registrul 13.11.2025.signed.pdf
extras din registrul 13.11.2025.signed.pdf
ID: 6e6e38d3-aa01-49cd-8599-01a2c72ce84d
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:18
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
procura semnatura electronică culicov_2025.signed.pdf
procura semnatura electronică culicov_2025.signed.pdf
ID: 77576da7-075b-4424-924d-c42f75ea31cb
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:19
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
anexa 22_specificatii tehnice.signed.pdf
anexa 22_specificatii tehnice.signed.pdf
ID: 94d46457-914c-4891-a4f2-c8d38b107f5e
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:17
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
certificate_iso_2025_2028.signed.pdf
certificate_iso_2025_2028.signed.pdf
ID: 9cb3782b-df4b-4b40-bb89-f67a6fbc621a
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:18
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
service_centru_autorizat_dsi.signed.pdf_1.pdf
service_centru_autorizat_dsi.signed.pdf_1.pdf
ID: d0b42002-6822-47c6-a624-206eb8a64b4e
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:19
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
commvault-backup-and-recovery-datasheet_-1.pdf
commvault-backup-and-recovery-datasheet_-1.pdf
ID: e2f55d12-0a81-4dcb-ae42-ade6d1455183
Documente de calificare
Data încărcării:
21.11.25 17:18
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
certificat de inregistrare_stampilat.signed.pdf
certificat de inregistrare_stampilat.signed.pdf
ID: f95399da-af99-4dc2-a10e-e9bef43bc073
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:17
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
anexa 7_cerere de participare.signed.pdf
anexa 7_cerere de participare.signed.pdf
ID: fd1ccbc0-561b-44b2-997c-f1b5c08a6cba
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
21.11.25 17:17
Data deschiderii:
24.11.25 08:43
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
18 nov 2025, 11:13
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
1. Doriti consola de management onprem sau cloud?
2. Institutia publica pe care o reprezentati va salva/pastra datele backup-ului in cloud?
3. Daca datele backup se vor pastra in cloud, atunci ce volum se preconizeaza sa fie utilizat?
Răspuns (19 nov 2025, 13:06):
Mulțumim pentru întrebare. Evident că consola de management trebuie să fie onprem, iar serviciile urmează a fi prestate conform cerințelor caietului de sarcini în volum de estimat de pînă la 1TB, cu posibilitatea de extindere la necesitate.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
19 nov 2025, 15:14
Subiectul întrebării:
clarificari la raspuns 19.11.2025 13:34
Întrebare:
În baza răspunsurilor primite pe 19.11.2025, nu este clar unde este necesar să fie stocate copiile de backup: on-premises sau în cloud (Azure, AWS).
Vă rugăm să ne oferiți un răspuns clar în acest sens.
Răspuns (20 nov 2025, 10:57):
Conform caietului de sarcini (pct.2), soluția trebuie să permită backup pentru resurse on-premises și cloud, cu stocare locală și opțiune de redundanță în cloud (Azure/AWS) – în acord cu practicile de continuitate operațională și disaster recovery.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
19 nov 2025, 15:32
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Bună ziua,
Conform caietului de sarcini, este indicată cantitatea: „3 unități (acoperind 30 de mașini virtuale în total)”.
Vă rugăm să specificați dacă este obligatoriu să fie livrate 3 unități a câte 10 mașini virtuale fiecare sau este important doar ca soluția să acopere în total 30 de mașini virtuale?
Mulțumim!
Răspuns (20 nov 2025, 10:58):
Conform caietului de sarcini, nu este obligatorie livrarea a trei licențe distincte. Solicităm ca soluția propusă (licența oferită) să permită efectuarea backup-ului pentru: • mașini fizice și virtuale, • baze de date MS SQL, • File Server – acoperind în total minimum 30 de mașini virtuale. Structura internă a licenței este la alegerea ofertantului, cu condiția respectării funcționalităților prevăzute în caietul de sarcini.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
20 nov 2025, 11:29
Subiectul întrebării:
clarificari la Raspuns din 20.11.2025 10:58
Întrebare:
Bună ziua,
Totuși, vă rugăm să ne oferiți un răspuns clar: unde vor fi stocate copiile de backup la momentul achiziției?
Răspunsul anterior(cel din 20.11.2025 10:58) poate fi interpretat în mai multe sensuri, iar pentru a evita orice neînțelegere, avem nevoie de precizarea exactă dacă stocarea inițială se va face on-premises, în cloud sau în ambele.
Răspuns (20 nov 2025, 11:47):
Stocarea inițială se va realiza local (on-premises), cu posibilitatea configurării ulterioare a replicării/dublării în cloud (Azure/AWS), inclusiv conform politicii de retenție și disaster recovery.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
20 nov 2025, 11:34
Subiectul întrebării:
Achitare
Întrebare:
Bună ziua,
Conform caietului de sarcini, este solicitat modelul de plată: „Prețul de listă este tarif lunar, achitat integral în avans”.
Vă rugăm să confirmați dacă prin „achitat integral în avans” se preconizează efectuarea plății în întregime pentru 36 de luni.
Vă mulțumim!
Răspuns (20 nov 2025, 11:47):
Conform caietului de sarcini, prin „preț de listă tarif lunar, achitat integral în avans” se preconizează achitarea integrală a valorii abonamentului pentru întreaga perioadă de 36 de luni, la momentul contractării.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
20 nov 2025, 11:59
Subiectul întrebării:
clarificari la raspuns 19.11.2025 13:34
Întrebare:
Conform caietului de sarcini, implementarea solicitată este: „Bazată pe cloud (mediu Commvault SaaS)”.
Totuși, în răspunsul din 19.11.2025 se menționează: „Evident că consola de management trebuie să fie on-prem.”
Vă rugăm să clarificați această discrepanță și să modificați căietul de sarcini.
Răspuns (20 nov 2025, 13:05):
Conform caietului de sarcini, soluția solicitată este bazată pe cloud (Commvault SaaS), cu posibilitatea efectuării backup-ului pentru resurse on-premises. La momentul achiziției, stocarea inițială se va realiza local (on-premises), cu posibilitatea configurării ulterioare a replicării/dublării în cloud (Azure/AWS).
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK