Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
17.11.2025 15:05
până la 20.11.2025 13:06
până la 20.11.2025 13:06
2
Propunerea ofertelor
de la
20.11.2025 13:06
până la 23.11.2025 14:06
până la 23.11.2025 14:06
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
270 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2025, 15:05 - 20 nov 2025, 13:06
Perioada de depunere a ofertelor:
20 nov 2025, 13:06 - 23 nov 2025, 14:06
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea servicicilor de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
24 nov 2025, 8:43
Achizitii.md ID
21509899
MTender ID
CPV
79960000-1 - Servicii de fotografie şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Buget: 270000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202511171504_Anunț de participare backup.signed.signed.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
-
17.11.25 15:05
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
18 nov 2025, 11:13
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
1. Doriti consola de management onprem sau cloud?
2. Institutia publica pe care o reprezentati va salva/pastra datele backup-ului in cloud?
3. Daca datele backup se vor pastra in cloud, atunci ce volum se preconizeaza sa fie utilizat?
Răspuns (19 nov 2025, 13:06):
Mulțumim pentru întrebare. Evident că consola de management trebuie să fie onprem, iar serviciile urmează a fi prestate conform cerințelor caietului de sarcini în volum de estimat de pînă la 1TB, cu posibilitatea de extindere la necesitate.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
19 nov 2025, 15:14
Subiectul întrebării:
clarificari la raspuns 19.11.2025 13:34
Întrebare:
În baza răspunsurilor primite pe 19.11.2025, nu este clar unde este necesar să fie stocate copiile de backup: on-premises sau în cloud (Azure, AWS).
Vă rugăm să ne oferiți un răspuns clar în acest sens.
Răspuns (20 nov 2025, 10:57):
Conform caietului de sarcini (pct.2), soluția trebuie să permită backup pentru resurse on-premises și cloud, cu stocare locală și opțiune de redundanță în cloud (Azure/AWS) – în acord cu practicile de continuitate operațională și disaster recovery.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
19 nov 2025, 15:32
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Bună ziua,
Conform caietului de sarcini, este indicată cantitatea: „3 unități (acoperind 30 de mașini virtuale în total)”.
Vă rugăm să specificați dacă este obligatoriu să fie livrate 3 unități a câte 10 mașini virtuale fiecare sau este important doar ca soluția să acopere în total 30 de mașini virtuale?
Mulțumim!
Răspuns (20 nov 2025, 10:58):
Conform caietului de sarcini, nu este obligatorie livrarea a trei licențe distincte. Solicităm ca soluția propusă (licența oferită) să permită efectuarea backup-ului pentru: • mașini fizice și virtuale, • baze de date MS SQL, • File Server – acoperind în total minimum 30 de mașini virtuale. Structura internă a licenței este la alegerea ofertantului, cu condiția respectării funcționalităților prevăzute în caietul de sarcini.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
20 nov 2025, 11:29
Subiectul întrebării:
clarificari la Raspuns din 20.11.2025 10:58
Întrebare:
Bună ziua,
Totuși, vă rugăm să ne oferiți un răspuns clar: unde vor fi stocate copiile de backup la momentul achiziției?
Răspunsul anterior(cel din 20.11.2025 10:58) poate fi interpretat în mai multe sensuri, iar pentru a evita orice neînțelegere, avem nevoie de precizarea exactă dacă stocarea inițială se va face on-premises, în cloud sau în ambele.
Răspuns (20 nov 2025, 11:47):
Stocarea inițială se va realiza local (on-premises), cu posibilitatea configurării ulterioare a replicării/dublării în cloud (Azure/AWS), inclusiv conform politicii de retenție și disaster recovery.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
20 nov 2025, 11:34
Subiectul întrebării:
Achitare
Întrebare:
Bună ziua,
Conform caietului de sarcini, este solicitat modelul de plată: „Prețul de listă este tarif lunar, achitat integral în avans”.
Vă rugăm să confirmați dacă prin „achitat integral în avans” se preconizează efectuarea plății în întregime pentru 36 de luni.
Vă mulțumim!
Răspuns (20 nov 2025, 11:47):
Conform caietului de sarcini, prin „preț de listă tarif lunar, achitat integral în avans” se preconizează achitarea integrală a valorii abonamentului pentru întreaga perioadă de 36 de luni, la momentul contractării.
Servicii de efectuare a copiilor de rezervă (backup)
Data:
20 nov 2025, 11:59
Subiectul întrebării:
clarificari la raspuns 19.11.2025 13:34
Întrebare:
Conform caietului de sarcini, implementarea solicitată este: „Bazată pe cloud (mediu Commvault SaaS)”.
Totuși, în răspunsul din 19.11.2025 se menționează: „Evident că consola de management trebuie să fie on-prem.”
Vă rugăm să clarificați această discrepanță și să modificați căietul de sarcini.
Răspuns (20 nov 2025, 13:05):
Conform caietului de sarcini, soluția solicitată este bazată pe cloud (Commvault SaaS), cu posibilitatea efectuării backup-ului pentru resurse on-premises. La momentul achiziției, stocarea inițială se va realiza local (on-premises), cu posibilitatea configurării ulterioare a replicării/dublării în cloud (Azure/AWS).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK