Achiziţie publică
21509794
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2025 14:07
până la 20.11.2025 14:00
până la 20.11.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2025 14:00
până la 24.11.2025 14:00
până la 24.11.2025 14:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
150 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2025, 14:07 - 20 nov 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 nov 2025, 14:00 - 24 nov 2025, 14:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2025, 13:54
Data ultimilor modificări
18 nov 2025, 14:02
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21509794
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Durata contractului
1 dec 2025 14:05 - 30 dec 2026 14:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1. Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane – modul evidență date, administrare personal 5 licențe 1. Livrarea și instalarea configurației localizate. 2. Evidenţa datelor personale: – Înregistrarea și monitorizarea în baza de date a informațiilor personale de bază ale angajaților; – Încărcarea fotografiilor angajaților; – Anexarea fișierelor scanate; – Sistem de rapoarte care permite clasificarea angajaților după criterii personalizate. 3. Evidența și modificarea statelor de personal, cu posibilitatea exportării documentului tipizat; 4. Evidenţa mișcării cadrelor: – Înregistrarea angajaților, formarea contractelor de muncă (model tipizat) și generarea ordinelor de angajare; – Evidența cumulului și cumulării de funcții, cu generarea documentelor respective; – Înregistrarea transferurilor salariaților și formarea documentelor aferente (ordin, acord); – Înregistrarea concedierilor și formarea ordinelor respective; – Posibilitatea generării rapoartelor privind mișcarea cadrelor. 5. Concedii: – Evidenţa tuturor tipurilor de concediu (anual, medical, social, suplimentar etc.); – Evidența cotei de absență (zile utilizate/zile rămase); – Planificarea concediilor; – Generarea ordinelor de concediu; – Crearea de rapoarte specifice privind evidența concediilor. 6. Evidența instruirii personalului (înregistrare date per angajat, ore, cursuri, generare rapoarte).
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2. Soluție de digitalizare – modul salarizare 3 licențe + 40 licențe acces ponțatori Licențe 1. Livrarea și instalarea configurației localizate. 2. Pontaj: – Evidența prezenței angajaților la locul de muncă; – Import automat de date de la turnichet; –Monitorizarea absențelor și motivelor acestora; – Generarea documentelor de evidență; – Analiza statisticii timpului de lucru; – Evidența calendarului anual și a clasificatorului tipurilor de timp de muncă; – Rapoarte specifice; – Import de date din platforme online. 3. Calcularea salariilor și a reținerilor: – Configurarea tipurilor de plată (salarizare, sporuri, ore suplimentare, concedii, prime, deplasări etc.); – Configurarea tipurilor de rețineri (asigurări sociale, impozite, cotizații sindicale, titluri executorii etc.); – Calcularea corectărilor salariale și generarea de rapoarte specifice. 4. Achitarea salariilor și avansurilor: – Efectuarea plăților și generarea borderourilor; – Crearea și exportul fișierelor pentru instituțiile financiare; – Determinarea și achitarea avansului salarial; – Generarea rapoartelor specifice. 5. Evidența resurselor umane: – Înregistrarea modificărilor de cadre, eliberări din funcții, scutiri personale etc. 6. Evidența salariilor: – Fișa de pontaj zilnică; – Calcularea salariului conform pontajului; – Calcularea concediilor și a foilor de boală (bază 3/12 luni); – Calcularea impozitelor și reținerilor (calcul direct și invers). 7. Crearea de rapoarte reglementate: – Fiscale (IPC21, IALS21, IRM19 etc.); – Statistice (AM, FORPRO, LM, M1, M2, M3 etc.).
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 43.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.3. Servicii de instruire a utilizatorilor 1 lună Instruirea utilizatorilor finali privind utilizarea modulelor implementate, elaborarea ghidurilor de utilizare și asigurarea suportului inițial post-implementare.
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Luna
4)
Denumirea
1.4. Adaptarea programului la necesitățile specifice ale instituției 2 luni Personalizarea rapoartelor, template-urilor documentelor și ajustarea modulelor conform cerințelor interne TRM.
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Luna
5)
Denumirea
1.5. Pachet de deservire tehnică (mentenanță anuală) 12 luni Asigurarea adaptării sistemului conform modificărilor legislative, suport tehnic continuu, actualizări periodice și optimizarea modulelor existente conform cerințelor instituției.
CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
17.11.25 14:07
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
Documentele la ofertă
ap_sol-digitalizare.signed.pdf
17.11.25 14:07
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Wizcontabil
Preţul ofertei:
145 000 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
duaewizcontabilsrlsemnat.pdf
ID: 1b7fbd8b-2394-4013-a512-5bc8578a6b65
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.11.25 19:42
Data deschiderii:
24.11.25 14:00
formularșisituațiifinanciaredocx-2-4-6semnat.pdf
ID: 02c9dfdc-845f-42a7-83f6-e0153af6a92c
x_technicalDocuments
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-1semnat.pdf
ID: 09fc08ef-04d1-43ee-99ed-0a70999b469b
Propunere financiară
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-10semnat.pdf
ID: 19f49baf-5ca4-4acb-8745-3fab0b0337fe
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
formularșisituațiifinanciaredocx-2-2-3semnat.pdf
ID: 2035ba8d-00e0-4bbb-9340-0c839b16a2b5
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
certificat-contbancarsemnat.pdf
ID: 325f2aab-f6bb-4dc8-87ae-1db9612be4ae
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:42
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
formularșisituațiifinanciaredocx-2-1semnat.pdf
ID: 462ba3d9-cfff-4188-9aa3-389c7f26b226
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
situaȚiilefinanciare2024semnat.pdf
ID: 627d6cf9-94fe-4da7-bc5b-2c2debdc0df0
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-11-14semnat.pdf
ID: 9dfd11a3-b282-435a-963b-1f9f645926d6
x_technicalDocuments
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: b0354817-f763-4f6a-99c7-c8143becada1
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:42
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-15-16semnat.pdf
ID: c8d5fbb2-94ee-4339-8578-faaa8d593baf
Propunere financiară
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-3-9semnat.pdf
ID: cb4730c7-45db-4830-9c43-13706985b16d
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
ofertașianexedocx-2semnat.pdf
ID: dbbfda1b-7c75-4225-973f-4ecf2f1123f4
Documente de calificare
Data încărcării:
20.11.25 19:43
Data deschiderii:
24.11.25 14:15
Istoria licitației
Vezi licitația
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Data:
18 nov 2025, 14:02
Subiectul întrebării:
Preț cu TVA
Întrebare:
Prețul menționat de 150,000 lei este cu TVA sau fără?
Mulțumesc!
Răspuns (18 nov 2025, 14:06):
Buna ziua, prețul indicat este fără TVA.
Soluție de digitalizare a proceselor de management al resurselor umane – modulele “Evidență date și administrare personal” și “Salarizare” (licențe, servicii de implementare și servicii de garanție)
Data:
18 nov 2025, 20:53
Subiectul întrebării:
Portofoliu de clienți
Întrebare:
Portofoliul de clienți este obligatoriu să fie prezentat aparte? Sau ar putea fi considerat parte din Anexa nr. 12 pentru ca ar conține aceeași informație?
Mulțumesc!
Răspuns (20 nov 2025, 08:20):
Buna ziua, da.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK