Achiziţie publică
21509748
Lucrări de schimbarea geamurilor PVC
1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2025 13:02
până la 22.11.2025 12:00
până la 22.11.2025 12:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2025 12:00
până la 26.11.2025 12:00
până la 26.11.2025 12:00
3
Licitaţie
27.11.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
470 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2025, 13:02 - 22 nov 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 nov 2025, 12:00 - 26 nov 2025, 12:00
Începutul licitației:
27 nov 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1.1. 46 geamuri PVC - Ferestre osciobatante din profil PVC alb, minim 4 camere, 60 mm grosime, cu armaturile si accesoriile necesare, termopan Low-E, 24 mm, 2 sticle, total - 207,1 mp (46 buc), inclusiv plase antiinsecte . Inclusiv pervaz interior PVC alb 200 mm - 112,6 ml si glaf exterior aluminiu alb 200 mm - 110,3 ml.
1.2. 20 geamuri - Ferestre fixe din profil PVC alb, minim 4 camere, 60 mm grosime, cu armaturile si accesoriile necesare, termopan Low-E, 24 mm, 2 sticle, total - 20,01 mp (20 buc). Inclusiv glaf exterior aluminiu alb 200 mm - 18,6 ml.
1.2. 20 geamuri - Ferestre fixe din profil PVC alb, minim 4 camere, 60 mm grosime, cu armaturile si accesoriile necesare, termopan Low-E, 24 mm, 2 sticle, total - 20,01 mp (20 buc). Inclusiv glaf exterior aluminiu alb 200 mm - 18,6 ml.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Crăciun
Telefonul de contact
+37367770029
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 nov 2025, 14:49
Valoarea estimată (fără TVA)
470 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
470 MDL
Achizitii.md ID
21509748
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Grenoble 106
Durata contractului
3 dec 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 66.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standart_lucrari de schimbare a geamurilor PVC
Specificaţie tehnică
documentație standart
17.11.25 13:02
Anunt de participare COP_ Lucrari de schimbarea geamurilor PVC.signed.signed.signed
Specificaţie tehnică
ANULAT
17.11.25 13:02
Lucrări de schimbarea geamurilor PVC
Data:
18 nov 2025, 08:29
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua,Despre demontare nui scris nimic sa intelegem ca demontarea nu este sau va fi facuta de catre terta parte?
Răspuns (18 nov 2025, 10:35):
Bună ziua, Lucrările de înlocuire a geamurilor presupun încheierea unui contract de antrepriză, conform Documentației standard pentru lucrări și prevederilor art. 1352 din Codul Civil al Republicii Moldova. Potrivit acestor norme, antreprenorul este responsabil să execute lucrarea în integralitate, ceea ce include atât demontarea geamurilor existente, cât și montarea celor noi, precum și evacuarea și gestionarea deșeurilor rezultate în urma intervențiilor.
Prin urmare, operațiunile de demontare și montare reprezintă activități obligatorii care vor fi incluse expres în contractul de antrepriză și trebuie asigurate de către antreprenor.
Totodată, menționăm că orice clarificare publicată în SIA RSAP, pentru care a fost emis un răspuns oficial, constituie condiție obligatorie și parte integrantă a ofertei operatorului economic.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Clarificări
Document semnat cu succes
OK