1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2025 15:36
până la 26.11.2025 15:45
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2025 15:45
până la 29.11.2025 15:45
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 33 262,41 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2025, 15:36 - 26 nov 2025, 15:45
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2025, 15:45 - 29 nov 2025, 15:45
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cu greutate medie in cutii de carton, calitative , nu sticate conform HG nr. 929 din 3l.12.09 cu privire la aprobarea Cerințelor de calitate și comercializare pentru fructe și legume proaspete”. Livrare saptaminala
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7316, MOLDOVA, Cantemir, locality, str.Trandafirilor
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Axenti Valeriu
Telefonul de contact
+37379507978
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 nov 2025, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
33 262,41 MDL
Achizitii.md ID
21509468
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7316, MOLDOVA, Cantemir, s.Chioselia, S.Chioselai,R-nul Cantemir
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
fructe CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae
Specificaţie tehnică
DUAE
17.11.25 15:36
documentaţia produse al. 2026.semnat
Clarificări pentru participanți
documente
17.11.25 15:36
anunț de participare 2026
Specificaţie tehnică
anunt de participare
17.11.25 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DUSA & CO

Preţul ofertei: 30 776,26 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări