1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2025 18:13
până la 24.11.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2025 09:00
până la 28.11.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2025, 18:13 - 24 nov 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2025, 9:00 - 28 nov 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de cazare și alimentare pentru participanții la Programul DOR de Tradiţii, ediția II în perioada 24-29 decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
0(22)250326
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2025, 17:42
Data ultimilor modificări
14 nov 2025, 11:48
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21508195
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
30 nov 2025 17:51 - 31 dec 2025 17:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de cazare și alimentare pentru participanții la Programul DOR de Tradiţii, ediția II CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_dor de traditii.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.25 18:13
ds_dor de iarna 2025.docx
Documentele la ofertă
-
13.11.25 16:39
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
13.11.25 16:39
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

“LUNIMAR PRIM”

Preţul ofertei: 437 421,29 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării și evaluării ofertei înregistrate în SIA RSAP „MTender”, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit și cu principiile de atribuire a contractelor de achiziții publice, prevăzute la art. 72 lit. a), b) și c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Grupul de lucru pentru achiziții a adoptat Decizia nr. 22 din 1.12.2025, prin care a dispus atribuirea contractului de achiziție publică pentru „Servicii de cazare și alimentare pentru Programul DOR de Tradiţii, ediția II, 24–29 decembrie 2025, operatorului economic „LUNIMAR PRIM” S.R.L., cu valoarea financiară de 437421,29 lei (fără TVA), echivalentul a 478 230,00 lei (inclusiv TVA).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări