Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21508160
1
Perioada de actualizare
de la
12.11.2025 16:23
până la 17.11.2025 10:00
până la 17.11.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.11.2025 10:00
până la 23.11.2025 10:00
până la 23.11.2025 10:00
3
Licitaţie
de la
24.11.2025 14:00
până la 24.11.2025 14:09
până la 24.11.2025 14:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 nov 2025, 16:23 - 17 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 nov 2025, 10:00 - 23 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea serviciilor de spălare și curățare ecologică a textilelor și altor articole de uz instituțional pentru anul 2026, inclusiv cu asigurarea de către furnizor a unui set de lengerie suplimentar ( de schimb).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Toma Ciorba 5
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2025, 16:23
Data ultimilor modificări
13 nov 2025, 10:12
Achizitii.md ID
21508160
MTender ID
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
3. duae - servicii de spălare 2026.signed.pdf
3. duae - servicii de spălare 2026.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.11.25 16:23
4. documentația standart_ - spalatorie 2025.signed.pdf
4. documentația standart_ - spalatorie 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.11.25 16:23
1. anunt de participare 2026.signed.pdf
1. anunt de participare 2026.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.11.25 16:23
2 caiet de sarcini servicii spălare 2026.signed.pdf
2 caiet de sarcini servicii spălare 2026.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.11.25 16:23
Data:
13 nov 2025, 10:12
Subiectul întrebării:
Clarificare privind cantitățile lenjeriei în chirie
Întrebare:
Stimată comisie,
Vă rugăm să ne oferiți o clarificare privind cantitățile exacte sau estimative ale lenjeriei necesare în chirie pentru prestarea serviciilor solicitate în cadrul procedurii de achiziție.
Mai exact, vă rugăm să indicați:
Câte complete/seturi de lenjerie sunt necesare pentru instituție (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearceafuri, , prosoape etc.);Aceste informații sunt esențiale pentru ca operatorul economic să poată estima corect costurile și resursele necesare pentru executarea contractului, asigurând o ofertă realistă și competitivă.
Dacă este posibil, să specificați numărul total de paturi/locuri pentru care se solicită lenjerie în chirie, pentru o evaluare corectă a necesarului;
Răspuns (13 nov 2025, 10:41):
Bună ziua.
Instituția medicală dispune de 155 de paturi funcționale.
Pentru asigurarea continuității și igienei serviciilor este necesar să fie prevăzute cel puțin două seturi complete de lengerie pentru fiecare pat (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearșafuri ).
Astfel, cantitatea totală estimată constitue 350-400 seturi complete de lengerie.
De asemenea, este necesar o cantitate de aproximativ100-120 de prosoape și 100 - 200 de scutece (bumbac) pentru utilizarea curentă.
O zi bună să aveți!
Data:
13 nov 2025, 10:33
Subiectul întrebării:
Clarificare privind condiția de livrare și recepționare a lenjeriei zilnic 8:00-14:00
Întrebare:
Această condiție de livrare și recepționare se aplică și în zilele de sâmbătă și duminică, adică zilnic, inclusiv în weekend?Dacă da, vă rugăm să confirmați că instituția are o necesitate reală de colectare și livrare de 7 zile din 7, și să precizați care este justificarea tehnico-organizatorică pentru această cerință.Menționăm că livrările zilnice, inclusiv în weekend,presupun costuri suplimentare de transport, personal și logistică, ceea ce afectează semnificativ prețul serviciului. Prin urmare, este important ca operatorii economici să înțeleagă dacă această cerință este obligatorie sau poate fi ajustată în funcție de necesitățile reale ale instituției (de exemplu,livrări doar în zilele lucrătoare).
Răspuns (13 nov 2025, 11:51):
Bună ziua.
Condiția menționată în documentația de atribuire are scopul de a asigura continuitatea serviciilor medicale și igienico-sanitare, respectiv menținerea unui nivel constant de curățenie și siguranță epidemiologică în cadrul instituției medico-sanitare publice.
Totuși, după analiza internă a fluxurilor de activitate, a volumului de pacienți și a capacităților proprii de depozitare temporară a lengeriei curate și murdare, instituția constată că NU este necesară colectarea și livrarea zilnică (7 zile din 7).
Astfel, necesitatea reală a instituției este de a asigura preluarea și livrarea lengeriei de două ori pe săptămână, în baza unui grafic prestabilit și coordonat cu furnizorul selectat, în limitele programului de lucru al instituției (luni/marți și joi/vineri, intervalul 8:00–14:00).
Prin urmare, cerința de livrare zilnică nu este una obligatorie, ci a fost formulată pentru a garanta disponibilitatea furnizorului de a interveni operativ, în cazuri excepționale (de exemplu, creșterea bruscă a numărului de pacienți, secții cu risc epidemiologic sporit etc.).
În condiții normale de funcționare, livrările se vor efectua de două ori pe săptămână, în zilele lucrătoare, cu posibilitatea de suplimentare punctuală doar la solicitarea expresă a instituției, atunci când situația operativă o impune.
Această abordare asigură un echilibru între eficiența economică a serviciului (optimizând costurile de transport și logistică) și menținerea standardelor de igienă impuse de reglementările sanitare.
O zi bună să aveți!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK