1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2025 10:55
până la 21.11.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2025 00:00
până la 24.11.2025 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 480 171,58 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2025, 10:55 - 21 nov 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2025, 0:00 - 24 nov 2025, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Капитальный ремонт кровли из битумной мембраны Административного здания Комратского Государственного Университета
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cancelarie US Comrat
Telefonul de contact
+373029824345
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2025, 10:04
Data ultimilor modificări
11 nov 2025, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
480 171,58 MDL
Achizitii.md ID
21506963
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Durata contractului
26 nov 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Работы CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 465.5
Unități de măsură: м 2
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae
11.11.25 10:55
кгу - кровля битумная мембрана, f5.pdf кгу - кровля битумная мембрана, f5.pdf
Specificaţie tehnică
кровля битумная мембрана, f5
11.11.25 10:55
duae.doc
Documentele la ofertă
duae_doc
11.11.25 10:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 400 034,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: наименьшая цена
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări