1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2025 18:13
până la 21.11.2025 15:17
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2025 15:17
până la 01.12.2025 14:18
3
Licitaţie
de la 02.12.2025 14:00
până la 02.12.2025 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 291 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2025, 18:13 - 21 nov 2025, 15:17
Perioada de depunere a ofertelor: 21 nov 2025, 15:17 - 1 dec 2025, 14:18
Începutul licitației: 2 dec 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament pentru teren de joacă cu instalare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3441, MOLDOVA, Hînceşti, s.Oneşti (r-l Hînceşti), 0
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Bunescu
Telefonul de contact
060110085
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 dec 2025, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
291 666,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21506859
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3441, MOLDOVA, Hînceşti, s.Oneşti (r-l Hînceşti), 0
Durata contractului
4 dec 2025 14:21 - 31 dec 2025 14:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament pentru teren de joacă cu instalare CPV: 37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joacă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Numar
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
202511101804_DUAE teren de joacă.doc
Documentele la ofertă
-
10.11.25 18:13
202511101804_descriere tehnica teren de joacă.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.11.25 18:13
202511101804_Documentatia standart teren de joacă.docx
Documentele la ofertă
-
10.11.25 18:13
anunt_de_participare teren de joacă modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.11.25 14:22
Комиссия
Prenume
Bunescu Ana
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1007601008731
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PLAYGROUND STORE SRL

Preţul ofertei: 227 916,66 MDL
Statut: Anulat
Motivul: examinarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

PLAYPARK

Preţul ofertei: 263 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: examinarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL POWER TEAM

Preţul ofertei: 263 584,17 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipament pentru teren de joacă cu instalare
Data:
14 nov 2025, 17:09
Subiectul întrebării:
Această procedură se aplică bunurilor, nu lucrărilor
Întrebare:
În documentație este indicat CPV 37535200-9 – echipamente pentru locuri de joacă, care aparține categoriei de bunuri, însă denumirea procedurii „Amenajarea unui teren de joacă” și template-ul utilizat sunt specifice lucrărilor. Totodată, caietul de sarcini prevede exclusiv echipamente și montarea acestora, fără lucrări de construcție sau amenajare care ar justifica încadrarea procedurii ca „lucrări”. Menționăm că această clasificare este incorectă. Conform obiectului real al achiziției și CPV-ului indicat, procedura trebuie încadrată corect la bunuri cu servicii de instalare, și nu la lucrări. Solicităm rectificarea clasificării procedurii, astfel încât documentația de atribuire să reflecte în mod corect natura achiziției și să fie în conformitate cu legislația aplicabilă.
Răspuns (17 nov 2025, 13:57):
Anunțul de participare va fi modificat
Echipament pentru teren de joacă cu instalare
Data:
14 nov 2025, 17:18
Subiectul întrebării:
p. 20 din ANUNȚ DE PARTICIPARE (mostre la solicitare)
Întrebare:
În punctul 20 din ANUNȚ DE PARTICIPARE este indicată obligația de a prezenta mostre în termen de 3 zile de la solicitare. Solicităm eliminarea acestui punct, deoarece participantul la procedură nu este obligat să dețină pe stoc produse nestandardizate, solicitate de autoritatea contractantă, cu atât mai mult în valoare de aproximativ 290 000 lei. Un asemenea criteriu poate avea un caracter selectiv și poate crea premise pentru excluderea nejustificată a unor participanți. Se ridică întrebarea dacă nu există deja un operator economic favorizat, care dispune în prezent de aceste produse pe stoc. Solicităm respectuos revizuirea și eliminarea acestui punct, pentru a exclude riscurile de discriminare și pentru a asigura acces egal tuturor participanților la procedură.
Răspuns (17 nov 2025, 13:58):
P. 20 din anunț va fi exclus
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări