Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21506257
1
Perioada de actualizare
de la
07.11.2025 17:31
până la 12.11.2025 15:15
până la 12.11.2025 15:15
2
Propunerea ofertelor
de la
12.11.2025 15:15
până la 15.11.2025 15:15
până la 15.11.2025 15:15
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
110 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 nov 2025, 17:31 - 12 nov 2025, 15:15
Perioada de depunere a ofertelor:
12 nov 2025, 15:15 - 15 nov 2025, 15:15
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse informative şi de promovare: materiale informative, materiale textile promoționale și materiale video
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2025, 17:31
Data ultimilor modificări
11 nov 2025, 15:15
Achizitii.md ID
21506257
MTender ID
CPV
39290000-1 - Diverse accesorii de mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare_valoare mică (27).semnat.pdf
anunț de participare_valoare mică (27).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.11.25 17:31
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
Istoricul documentului
-
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
lot 2 caiet de sarcini textile.pdf
ID: 3e2b4595-ec9a-4e17-b087-7b39f20fd979
Documentele la ofertă
-
lot 2 caiet de sarcini textile.docx
ID: 3e2b4595-ec9a-4e17-b087-7b39f20fd979
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
10.11.25 08:35
Data:
8 nov 2025, 10:09
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 2 - Materiale textile promoționale
Întrebare:
Caiet de satcini pentru lotul dat este deteriorat
Răspuns (10 nov 2025, 08:36):
Pentru a evita erori similare, a fost încărcată varianta PDF a documentului. Vă rugăm să verificați.
Vă mulțumim pentru clarificare.
Data:
10 nov 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Design
Întrebare:
Buna ziua
Design-ul il elaboram noi sau il aveti deja gata?
Răspuns (10 nov 2025, 16:42):
Vă rugăm să specificați la care lot se referă întrebarea dumneavoastră, pentru că în momentul de față nu este clar. Vă mulțumim anticipat!
Data:
10 nov 2025, 20:22
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua
In caietul de sarcini pentru lotul 1 la Afise si Insigne, este indicata destinatia pentru cabinete medicale, farmacii, scoli, primarii;
Livrarea o sa fie intr-o locatie sau la mai multe?
Răspuns (11 nov 2025, 09:15):
Livrarea va fi efectuată la o singură adresă: or. Chișinău, strada Burebista 93.
Data:
10 nov 2025, 20:24
Subiectul întrebării:
Design
Întrebare:
Design pentru materiale poligrafice: pliante, brosuri, afise, roll upuri trebuie sa elaboram noi?
Răspuns (11 nov 2025, 09:16):
Conform caietului de sarcini anexat ,,Firma contractată este responsabilă de elaborarea conținutului, machetare, designul grafic, realizarea și tipărirea materialelor, inclusiv text, imagini, layout și elemente vizuale, toate supuse aprobării Unității de Coordonare a Screeningului de Col Uterin înainte de producție. Această prevedere se aplică tuturor materialelor incluse în prezentul caiet de sarcini, indiferent de format sau tip (pliante, broșuri, afișe, stickere, banere, carnete, insigne etc.).”
Data:
11 nov 2025, 09:35
Subiectul întrebării:
Insigna
Întrebare:
Referitor la insigne, concretizati marime, anesati poza. Reesind din pret insigna nu poate fi din metal cu pin tip fluturas.
Răspuns (11 nov 2025, 15:01):
Insigne, cerințe tehnice: material - aliaj metalic emailat, prindere pin tip fluturaș, finisaj lucios, dimensiuni 2 cm.
Data:
11 nov 2025, 15:04
Subiectul întrebării:
Insigne
Întrebare:
Adaugati va rog poza pentru insigne.
Răspuns (11 nov 2025, 15:16):
Pozele au fost adaugate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK