Achiziţie publică
21506219
Lot 31 Agende personalizate
1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2025 16:13
până la 18.11.2025 11:00
până la 18.11.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2025 11:00
până la 26.11.2025 11:00
până la 26.11.2025 11:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
14 625 MDL
Perioada clarificărilor:
7 nov 2025, 16:13 - 18 nov 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 nov 2025, 11:00 - 26 nov 2025, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Agendă format A5, culoare mov ( a se vedea poza de referință în anexă)
• datată cu copertă monocromă, realizată din material imitaţie piele.
• Suprafaţa copertei să permite imprimarea termică, pe față va fi imprimat logoul instituției și denumirea.
• Coperta moale, cusută pe margini.
• Dimensiuni: 14×20 cm (A5). Blocul informativ al agendei include: planing pentru anul 2026; calendarele anilor 2026 și 2027;
• Pe primele pagini va fi următoarea informație: Harta R. Moldova; Prefixele telefonice ale pricipalelor localităţi din R. Moldova; informaţii de contact ale diferitor organizaţii ale R. Moldova (ministere, ambasade, hotele, restaurante) etc.
• Ultimile 4-5 pagini să fie destinate pentru înscrierea numerelor de telefoane;
• Numărul de coli: minim 150. Blocul de hîrtie offset de minim 70 gr/м² (dictando).
• Pe fiecare pagină să fie imprimată sus: data/luna/ziua, iar pagina să fie divizată pe ore (de la 07:00-19:00).
• Panglica vor facilita căutarea paginii necesare
• datată cu copertă monocromă, realizată din material imitaţie piele.
• Suprafaţa copertei să permite imprimarea termică, pe față va fi imprimat logoul instituției și denumirea.
• Coperta moale, cusută pe margini.
• Dimensiuni: 14×20 cm (A5). Blocul informativ al agendei include: planing pentru anul 2026; calendarele anilor 2026 și 2027;
• Pe primele pagini va fi următoarea informație: Harta R. Moldova; Prefixele telefonice ale pricipalelor localităţi din R. Moldova; informaţii de contact ale diferitor organizaţii ale R. Moldova (ministere, ambasade, hotele, restaurante) etc.
• Ultimile 4-5 pagini să fie destinate pentru înscrierea numerelor de telefoane;
• Numărul de coli: minim 150. Blocul de hîrtie offset de minim 70 gr/м² (dictando).
• Pe fiecare pagină să fie imprimată sus: data/luna/ziua, iar pagina să fie divizată pe ore (de la 07:00-19:00).
• Panglica vor facilita căutarea paginii necesare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2025, 15:55
Data ultimilor modificări
18 nov 2025, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
14 625 MDL
Achizitii.md ID
21506219
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2026 02:00 - 31 dec 2026 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 31 Agende personalizate
CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Fonduri insuficiente
Pe contul Dvs. nu sunt fonduri suficiente pentru a activa abonamentul. Supliniți contul, pentru a continua.
Configurarea abonamentelor
Abonați-vă la notificările zilnice pe email, conform categoriilor CPV și/sau IDNO selectate, pentru perioada:
Costul abonamentului este de 10 lei cu TVA pe lună.
Vezi Regulamentul
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
ARTISORO
Preţul ofertei:
13 620 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
02.12.25 08:51
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice-2024.signed.pdf
ID: db2f86b8-9ebf-4c24-bc9e-cf868f8cd9db
Documente de calificare
Data încărcării:
13.02.24 15:21
Data deschiderii:
14.02.24 14:14
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
25.11.25 18:12
Data deschiderii:
2.12.25 08:41
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
25.11.25 18:12
Data deschiderii:
2.12.25 08:41
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
25.11.25 18:11
Data deschiderii:
2.12.25 08:41
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
25.11.25 18:11
Data deschiderii:
2.12.25 08:41
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
25.11.25 18:11
Data deschiderii:
2.12.25 08:41
imsp tmosneaga garantia.signed.pdf
imsp tmosneaga garantia.signed.pdf
ID: f838ada5-f294-4155-b28d-9cd611b9b7ca
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
25.11.25 18:11
Data deschiderii:
2.12.25 08:41
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK