1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2025 13:29
până la 10.11.2025 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2025 14:00
până la 13.11.2025 14:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 286 909,40 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2025, 13:29 - 10 nov 2025, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2025, 14:00 - 13 nov 2025, 14:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Reagenți și consumabile secția laborator pentru noiembrie-decembrie 2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Derbeniov
Telefonul de contact
+37322448
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2025, 13:29
Data ultimilor modificări
7 nov 2025, 13:45
Achizitii.md ID
21506068
CPV
33690000-3 - Diverse medicamente
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
Data:
7 nov 2025, 13:45
Subiectul întrebării:
Licitația repetată
Întrebare:
Bună ziua! Solicităm clarificări pentru ce a fost o procedură identică cu procedura care nu demule a avut loc și este în statut de evaluare - ocds-b3wdp1-MD-1761319099951?
Răspuns (10 nov 2025, 12:14):
Conform deciziei grupului de lucru publicata pentru proceduraocds-b3wdp1-MD-1761319099951se anuleaza în temeiul art. 71 alin. (1) lit d) liniuța 7 Argumentare: ofertele propuse au o valoare ce depăşesc pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziţie publică desfăşurată
Reactive si consumabile pentru probe reumatice
Data:
10 nov 2025, 12:24
Subiectul întrebării:
ASLO
Întrebare:
Bună ziua! Solicitați RF și CRP a cîte 100 teste. Solicităm respectuos să acceptați și ASLO a cîte 100 teste. Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (10 nov 2025, 13:58):
conform cerinței solicitate
Data:
10 nov 2025, 12:39
Subiectul întrebării:
Răspuns (10 nov 2025, 12:14):
Întrebare:
1. Nu toți agenții economici au fost notificați oficial prin e-mail despre anularea tenderului – ocds-b3wdp1-MD-1761319099951. 2. Statutul tenderului – ocds-b3wdp1-MD-1761319099951 – în sistem este încă „Evaluare”, și nu „Anulat”. 3. În tenderul ocds-b3wdp1-MD-1761319099951, pentru fiecare lot există agenți economici care nu au depășit pragul admis de 30%. Ne puteți, vă rugăm, explica decizia grupului de lucru și motivul anulării tenderului? Vă rugăm să nu interpretați această întrebare într-un sens negativ – dorim doar să înțelegem clar motivele reale anulării licitației. Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (10 nov 2025, 13:39):
- la fiecare operator economic pe platforma a fost anexata decizia grupului de lucru,astfel a fost notificat fiecare în parte pe SIARSAP. - suma totală a procedurii a depăsit pragul de 300000,00 lei fără TVA constituind 320813,89 lei fără TVA . În conformitate cu legea 131 în temeiul art. 71 alin. (1) lit d) liniuța 7 Argumentare: ofertele propuse au o valoare ce depăşesc pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziţie publică desfăşurată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.