1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2025 14:05
până la 17.11.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.11.2025 10:00
până la 12.12.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 356 975,88 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2025, 14:05 - 17 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2025, 10:00 - 12 dec 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerinţelor din Anexele nr. 1, nr. 2 și nr. 3 la Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2025, 13:43
Data ultimilor modificări
6 nov 2025, 14:05
Valoarea estimată (fără TVA)
5 356 975,88 MDL
Achizitii.md ID
21505448
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2026 13:48 - 30 dec 2026 14:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 3 Servicii de curăţenie a edificiilor din localitățile Chișinău, Dubăsari, Călărași, Criuleni, Orhei, Rezina, Nisporeni, Strășeni, Telenești, Ungheni interior/exterior CPV: 90910000-9 - Servicii de curăţenie
Cantitatea: 40531.0
Unități de măsură: Metru patrat
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentaţia standard.docx
6.11.25 14:05
declaratie beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi.doc
6.11.25 14:05
anexa nr. 3 la anunţul de participare .signed.pdf anexa nr. 3 la anunţul de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 3 la anunţul de participare .signed.pdf
6.11.25 14:05
anexa nr. 24 - modelul contractului .signed.pdf anexa nr. 24 - modelul contractului .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - modelul contractului .signed.pdf
6.11.25 14:05
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
6.11.25 14:05
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare .signed.pdf
6.11.25 14:05
anexe la documentaţia standard .signed.pdf anexe la documentaţia standard .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentaţia standard .signed.pdf
6.11.25 14:05
anexa nr. 2 la anunţul de participare .signed.pdf anexa nr. 2 la anunţul de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 2 la anunţul de participare .signed.pdf
6.11.25 14:05
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
6.11.25 14:05
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
6.11.25 14:05
anexa nr. 1 la anunțul de participare.signed.pdf anexa nr. 1 la anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 1 la anunțul de participare.signed.pdf
6.11.25 14:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Elina Service

Preţul ofertei: 5 217 754,32 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări