Selectaţi tipul procedurii
21505285
1
Perioada de actualizare
de la
06.11.2025 10:22
până la 17.11.2025 10:00
până la 17.11.2025 10:00
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
17.11.2025 10:00
până la 24.11.2025 10:00
până la 24.11.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 321 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
6 nov 2025, 10:22 - 17 nov 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 nov 2025, 10:00 - 24 nov 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Servicii de programare şi de consultanţă software (Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Dacia bd. nr.58/C
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2025, 10:11
Data ultimilor modificări
6 nov 2025, 10:36
Achizitii.md ID
21505285
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
6 nov 2025, 10:36
Subiectul întrebării:
Caietului de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa precizați in care anume din documentele anexate se regaseste Caietului de sarcini?
Răspuns (7 nov 2025, 15:20):
Caietul de sarcini se regăsește în Anunțul de participare.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Data:
6 nov 2025, 12:22
Subiectul întrebării:
Precizari
Întrebare:
numerele de serie a fiecarei pozitii reflectate din lista ?
start date si end date a supportului existent per fiecare echipament ?
Care este numarul Contract Number activ si actual a fiecarei pozitii reflectate din lista ?
start date si end date la subscriptii / licente ce sunt aparte sau in componenta echipamentelor ?
Sub ce Subscription ID sunt subscriptii / licente ce sunt aparte sau in componenta echipamentelor ?
Răspuns (7 nov 2025, 15:22):
- Numerele de serie
Catalyst 2960-XR 48:
FDO2139B03X
FDO2139B08V
FDO2139B08T
FDO2139B093
FDO2139B04A
FDO2139B08N
Nexus 5672UP:
FOC2138R1FF
FOC2138R1G1
FOC2138R1G3
FOC2138R1FG
Cisco ISR4451:
wans:
FGL214381HS
FGL214381HU
FGL214381HT
FGL214381HV
inets:
FGL214381HQ
FGL214381HP
FGL214381HN
FGL214381HR
Cisco Firepower 2130:
JMX2143Y0RK
JMX2143Y0RE
JMX2143Y0RJ
JMX2143Y0RF
ISR1100 LTE:
FGL232113Y0
FGL2322101Z
FGL232113XZ
ISR 1100:
FGL231612Y3
- numarul Contract Number activ si actual a fiecarei pozitii reflectate din lista:
201134055
201135296
201138026
201138030
În ceea ce privește celelalte solicitări:
Autoritatea Contractantă nu deține sau nu poate furniza public informații detaliate a suportului existent. Avem un contract cu partenerul actual CISCO, ale cărui date nu le putem publica din motive evidente.
Se așteaptă ca participantul, în calitate de partener autorizat Cisco, să utilizeze numerele de serie și numerele de contract furnizate pentru a verifica starea exactă și data expirării suportului existent (prin accesarea platformei Cisco Partners sau a portalului Cisco Commerce Workspace) și pentru a calcula corespunzător costul prelungirii, asigurând o tranziție fără probleme.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Data:
6 nov 2025, 12:24
Subiectul întrebării:
Înlocuirea componentei defecte
Întrebare:
aceasta inlocuire se solicita in baza supportului oferit de la producator? Sau de la partener ?
Intrebarea data se aliniaza la conditia de Service Contract de la producator ca pe teritoriul Moldovei nu exista centru logistic de support RMA al producatorului Cisco si nu poate sa ofere producatorul acest termen de inlocuire.
Răspuns (10 nov 2025, 07:44):
Responsabilitatea Ofertantului: Deși serviciul de bază este suportul Producătorului, Ofertantul este obligat să garanteze îndeplinirea termenului contractual minim de "Următoarea Zi Calendaristică" (Next Calendar Day) pentru înlocuire.
• Acest lucru înseamnă că: Ofertantul trebuie să armonizeze condițiile contractului standard al Producătorului (SNTC-8X5XNBD, care, de obicei, înseamnă expediere în următoarea zi lucrătoare, nu neapărat livrare și instalare în următoarea zi calendaristică în locație) cu o soluție logistică proprie (de exemplu, stoc local) pentru a se asigura că termenul strict de 24 de ore / următoarea zi calendaristică este respectat pe teritoriul Moldovei.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Data:
6 nov 2025, 12:24
Subiectul întrebării:
termenul serviciilor de mentenanț
Întrebare:
In solicitare nu este indicat termenul solicitat a acestor serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP ?
12 luni? 36 luni? 60 luni?
Este indicat numai Anexa nr.23 Termenul de livrare/prestare 12 luni, dar nu si termenul supportului solicitat.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Data:
6 nov 2025, 12:26
Subiectul întrebării:
subscriptii / licente
Întrebare:
In solicitare, si anume in lista produselor se regasesc si subscriptii / licente, acele licente aparte ce sunt sau din componenta celor echipamente, la fel se solicita oferta?
Sau solicitarea data este numai pentru pozitiile de servicii support ? >> ?
Răspuns (7 nov 2025, 15:24):
Da, oferta comercială trebuie să includă toate pozițiile enumerate în caietul de sarcini, nu doar serviciile de asistență.
Obiectul principal al cererii este asigurarea infrastructurii de asistență de la producător și reorganizarea/actualizarea contractului de asistență pentru componentele specificate mai jos.
Lista componentelor din caietul de sarcini include nu numai serviciile de asistență de bază (de exemplu, CON-SNT-W296X48F sau CON-SNT-ISR45XK9 ), ci și abonamente separate, licențe și actualizări de software (SWSS UPGRADES).
Exemple de licențe/abonamente care trebuie incluse:
SWSS UPGRADES (de exemplu, CON-ECMU-C1FPC292 sau CON-ECMU-ACPL100 ).
Licențe pentru amenințări și programe malware (de exemplu, L-FPR2130T-TM= ).
Licențe de utilizare Cisco AnyConnect Apex (de exemplu, L-AC-APX-LIC= și L-AC-APX-3Y-S2 ).
Toate pozițiile enumerate în lista detaliată, inclusiv serviciile de asistență (CON-SNT-...), actualizările SWSS (CON-ECMU-...) și alte licențe/abonamente (L-...), sunt obligatorii și trebuie incluse în ofertă în întregime.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță a echipamentelor de tip infrastructură rețea și telefonie IP
Data:
6 nov 2025, 12:27
Subiectul întrebării:
module SFP
Întrebare:
Sunt pozitii ce nu dispun de contractului de suport de la producător Cisco, ca exemplu module SFP , scopul reflectarii acestora in lista care este ?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK