1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2025 15:35
până la 10.11.2025 09:30
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2025 09:30
până la 14.11.2025 09:30
3
Licitaţie
17.11.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 510 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2025, 15:35 - 10 nov 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2025, 9:30 - 14 nov 2025, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Abonează-te
Publicitate

Servicii de închiriere și spălare, dezinfecție, uscare, călcare a inventarului moale (lenjerie specifice instituțiilor medicale ) a anului 2026.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Chiba
Telefonul de contact
0237-22448
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2025, 15:35
Data ultimilor modificări
4 nov 2025, 17:18
Achizitii.md ID
21504668
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare (1).semnat.pdf anunt de participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
4.11.25 15:35
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
4.11.25 15:35
ds_servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatie standard
4.11.25 15:35
Data:
4 nov 2025, 17:18
Subiectul întrebării:
Clarificare privind cantitățile lenjeriei în chirie
Întrebare:
Vă rugăm să ne oferiți o clarificare detaliată privind cantitățile de lenjerie prevăzute pentru serviciul de închiriere (chirie), menționate în documentația de atribuire. Solicităm să ne indicați: Care este volumul exact sau estimativ al lenjeriei necesare pentru chirie – respectiv numărul de seturi/complecte (lenjerie de pat, fețe de pernă, cearceafuri, prosoape . Dacă instituția deține și lenjerie proprie, care urmează de asemenea să fie spălată și întreținută de operatorul economic în cadrul aceluiași contract; În cazul în care există diferențiere între lenjeria proprie și cea închiriată, vă rugăm să precizați proporția estimativă între acestea. Această informație este necesară pentru o calculare corectă a costurilor, deoarece operatorul economic trebuie să cunoască volumul total al serviciilor și cheltuielilor ce urmează a fi suportate pe durata executării contractului. Vă rugăm respectuos să ne furnizați aceste clarificări, pentru a asigura o ofertă realistă, fundamentată și conformă cu necesitățile reale ale instituției.
Răspuns (5 nov 2025, 08:55):
Bună ziua! Poziția 1 - lenjerie inchiriată, Poziția 2-5 - lenjerie proprie
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.